پاسخ مستقیم به بازاریابی – راه حل های رسانه های اجتماعی برای تجارت الکترونیکی

الکترونیک | بازار

[ad_1]

اگر یک مشاغل کوچک یا کارآفرین هستید نوع بازاریابی که در درجه اول برای جلب مشتری برای شرکت خود استفاده می کنید بازاریابی با پاسخ مستقیم است. بنابراین دقیقاً بازاریابی با پاسخ مستقیم چیست؟ بازاریابی با پاسخ مستقیم اساساً نوعی بازاریابی است که برای ایجاد پاسخ فوری از سوی مصرف کنندگان طراحی شده است.

این پاسخ را می توان به راحتی اندازه گیری کرد و به یک تبلیغ خاص نسبت داد که منجر به نتایج شد. بازاریابی پاسخ مستقیم را می توان از طریق انواع مختلف رسانه ها مانند پست مستقیم تبلیغات روزنامه تبلیغات مجله تلویزیون پاسخ مستقیم رادیو پاسخ مستقیم تبلیغات چاپی بازاریابی از راه دور کاتالوگ ها و اینترنت ارائه داد.

بازاریابی پاسخ مستقیم با بازاریابی تصویری سنتی که توسط شرکت های بزرگی مانند جنرال الکتریک Geco و غیره انجام می شود متفاوت است. هدف اصلی از بازاریابی تصویری افزایش آگاهی از برند و یادآوری حضور شما در بازار به مصرف کننده است.

ایده این است که هرچه تبلیغات بیشتری نمایش داده شود نشت بیشتری خواهد یافت و به بخشی جدایی ناپذیر از آگاهی و ضمیر ناخودآگاه مصرف کننده تبدیل می شود که امیدوارم منجر به خرید شود. اندازه گیری بیشتر تبلیغات تصویری که امروزه وجود دارد دشوار است زیرا در پی جلب پاسخ فوری مصرف کننده نیستند.

به عنوان مثال حتی اگر تبلیغات Geico بسیار خنده دار است آیا شرکت واقعاً می تواند اثربخشی خود را از نظر فروش اندازه گیری کند؟ نه انها نمیتوانند. آنها نمی توانند برای اجرای تبلیغات تجاری با مارمولک سخنگو سلام کنند و در نتیجه ما مقدار X فروش داشته ایم. پس اگر آنها نمی توانستند نتایج را اندازه گیری کنند چرا آنها این کار را می کنند؟ پاسخ فوری این است که آنها پول لازم برای این کار را دارند. بودجه بازاریابی آنها بسیار زیاد است و آنها فکر می کنند این یک روش هیجان انگیز برای فروش بیمه است. منظور من این است که چه تعداد از افرادی که تبلیغات شیرینی در مورد مزایای بیمه دارند صحبت می کنند و به آن علاقه مند می شوند؟

متأسفانه برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان آنها دچار خیال باطل می شوند و سعی می کنند نحوه بازاریابی بزرگ را از طریق پسران بزرگ دنبال و تقلید کنند. بازاریابی تصویری عمدتا به دلیل این که به اشباع بازار برای دستیابی به آگاهی از بازاری که می خواهید هدف قرار دهید با صاحب مشاغل کوچک یا کارآفرین کار نمی کند. بنابراین در وقت پول و انرژی خود صرفه جویی کنید و در این نوع بازاریابی شرکت نکنید مگر اینکه میلیون ها دلار در بودجه بازاریابی خود داشته باشید. تا آن زمان قبل از انجام این کار دو بار فکر می کردم.

با رویکرد بازاریابی مستقیم خود موفق باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا