پایان کار به صورت معمول: سیم ها را به روش کار برای موفقیت دوباره وصل کنید – خلاصه ای مختصر

[ad_1]

برایان سولا نویسنده در پایان تجارت به طور معمول توضیح می دهد که تغییر بزرگی در تجارت ایجاد شده است که با ظهور رسانه های اجتماعی ایجاد شده است سولا برای ما که هنوز به انقلاب فیس بوک توییتر و پیوند پیوسته ایم چالش بزرگی ایجاد می کند. توجه من را جلب کرد که بگویم 65٪ هزاره های متولد اواسط دهه 1970 و اواخر دهه 1990 در طول بیداری خود قطع می شوند. کمتر از یک ساعت در روز! کمتر از آن باعث ایجاد احساس ناخوشایند جدا شدن می شود.

سولا با استفاده از مفهوم مجوز دادن شیث گودین حتی بیشتر ادعا می کند که این فقط در مورد ارتباط شرکت ها با مشتریان نیست بلکه در مورد تصمیم گیری در مورد مشتری است که آیا آنها می خواهند با این شرکت ارتباط برقرار کنند و به مرور زمان تصمیم بگیرند. انفجار اینترنت ایجاب می کرد که بازاریابان موفق ایمیل باید این کار را انجام دهند بدست آوردن اجازه خواننده با توافق برای انتخاب گیرنده برای دریافت تبلیغات ؛ دور از تبلیغات سرزده و تهاجمی Madison Ave که به طور کلاسیک در تلویزیون دیده می شوند. طی 10 سال گذشته ما یاد گرفته ایم که چگونه بازاریابی مجاز را در پیشنهادات و کمپین های بازاریابی جامع خود بگنجانیم. متوجه شدیم که می توانیم خود را سازگار کنیم و آماده تغییر هستیم.

حدس بزن چی شده؟ اگر بخواهیم در قرن بیست و یکم رقابت کنیم زمان آن است که تغییرات بیشتری به دست بیاوریم. در اینجا دلیل آن است.

خریدار هزار ساله فقط علاقه به دادن مجوز به شرکتهایی که می خواهند از آنها بشنوند نیست: آنها انتظار دارند شریک سولا ادعا می کند که با آنها این خریداران جوان انتظارات فراتر از یک رابطه تجاری را دارند مانند شرکتی که آنها با آنها تجارت می کنند تا بتوانند تجربیات خرید خود را با دوستان و شبکه های خود تقسیم کرده و منتشر کنند به طور متوسط ​​حدود 130 کاربر در هر کاربر فیس بوک. وقتی با مشکلی روبرو می شوند دیگر به تعامل با بخشهای خدمات مشتری شما اهمیتی نمی دهند و انتظار دارند که از کسی در رأس آن صحبت کنند. بین 17 تا 32 سالگی از سال 2012 این گروه 25٪ از مخاطبان خرید آنلاین را تشکیل می دهند.

در سال 2010 و 2011 فیس بوک از Google به عنوان اصطلاح اصلی جستجو پیشی گرفت – افراد به طور فزاینده ای به افراد و روابط دیگر علاقه مند شدند. عواقب؟

آمریکایی ها به دنبال منابع مختلف برای اطلاعات ما هستند. بینندگان تلویزیون در حال کاهش هستند و اشتراک روزنامه های سنتی در سال 2010 9 درصد و در دو سال گذشته حتی بیشتر است. مشترکین سهم مشترکی از نیویورک تایمز و وال استن دارند. ژورنال و USA Today کمتر از 5 میلیون مشترک دارند در حالی که Facebook بیش از 750 میلیون نفر ساکن و بیش از 200 میلیون نفر دارد که از Twitter به عنوان اصلی ترین وسیله ارتباطی خود استفاده می کنند. جالب است که به نظر می رسد انزوایی که با استفاده روزافزون از اینترنت در طی دهه 1990 پیش بینی شده است در قرن 21 ثابت نبوده است: محققان دریافتند که اکنون بیش از 50 درصد پاسخ دهندگان احساس ارتباط بیشتری نسبت به قبل از ظهور شبکه های اجتماعی دارند. به نظر می رسد احساس رو به رشد پیوستگی چیزی بیش از یک پدیده فرضی است.

در سال 2008 مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس بوک فرمولی را معرفی کرد که بعداً تحت عنوان قانون زاکربرگ شناخته شد و توضیح داد که شبکه های اجتماعی صرفاً در مورد برقراری ارتباط با افرادی هستند که می شناسیم و انتظار داریم که هر سال که بگذرد مردم دو برابر اطلاعات به اشتراک بگذارند. فقط یک لحظه به آن فکر کنید. هر سال اطلاعات به اشتراک گذاشته شده را دو برابر کنید. به گفته نلسون در سال 2011 آمریکایی ها یک چهارم ساعات بیداری خود را در اینترنت سپری کردند و فیس بوک بیش از 700 میلیارد دقیقه در ماه در فیس بوکینگ اندازه گیری می کند.

این تعداد حیرت آور است و پیامدهای بازاریابی برای کسانی که محصولاتشان به اشتراک گذاشته شده پسندیده و منتشر می شود عمیق است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا