فناوری اطلاعات

پخش زنده مراسم Galaxy Unpacked 2024 سامسونگ [تمام شد]

طرفدارهای سامسونگ به‌خوبی می‌دانند که مراسم Galaxy Unpacked 2024 چهارشنبه (27 دی) ساعت 21:30 برگزار می‌شود و در این رویداد قرار است با پرچم‌داران جدید سامسونگ روبرو شویم.

دیجی‌کالا مگ هم مثل همیشه قرار است این رویداد رو به طور زنده پوشش دهد و از ساعت 20:30 پوشش زنده این مراسم آغاز خواهد شد. علیرضا افشار مجری این مراسم است و مهدی شجاری، شهروز چرکچی، زی‌زی سلیمی، پارسا مقدم، حسام خامنه‌زاده و محمد یوسفی‌زاده به‌عنوان مهمان در برنامه حضور دارند.

برای دیدن این مراسم به غیر از سایت و صفحه اینستاگرام دیجی‌کالا مگ، می‌توانید از طریق صفحه‌ی مگنت دیجی‌کالا مگ و صفحه‌ی آپارات دیجی‌کالا مگ این مراسم را به راحتی تماشا کنید.

ضمنا اگر صفحه اینستاگرام دیجی‌کالا مگ را فالو می‌کنید، به مناسبت مراسم Galaxy Unpacked 2024 و رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ یک قرعه‌کشی هیجان‌انگیز در پیش داریم که جزییات این قرعه‌کشی در همین پوشش زنده اعلام خواهد شد. پس اگر از طرفداران سامسونگ هستید، از ساعت 20:30 چهارشنبه 27 دی، این پوشش زنده را از دست ندهید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

15,050,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

26,000,000

تومان

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا