پخش: مزایای پخش از تجارت شما!

[ad_1]

بازی | سرمایه گذاری

پادکست یک روش تبلیغاتی جدید قدرتمند است. اساساً این یک پخش صوتی است که مشترکان می توانند از طریق وب سایت ها ، لپ تاپ ها ، iPod ها و MP3 پلیرها از وب سایت ها بارگیری کرده و به راحتی به آن گوش دهند. این اطلاعات در مورد محصولات و خدمات را فراهم می کند و به طور منظم محتوا را ارائه می دهد تا به شما کمک کند مشتریان را از آخرین تحولات بازار مطلع سازد. طول پادکست ها از چند دقیقه تا یک ساعت است.

مزایای پخش

  • یک مقدار تماس مثبت ایجاد می کند:

کیفیت گفتاری پادکست می تواند شنونده را بسیار تحت تأثیر قرار دهد. زنده ماندن در ذهن مشتری کار بسیار دشواری است. پادکست از مزایای جلوه های صوتی برخوردار است و می تواند توجه مشتری را به طور موثرتری نسبت به متن ارسال شده جلب کند. کلمه گفتاری به طریقی حواس مشترک را جلب می کند که ممکن است کلمه نوشتاری نتواند آن را انجام دهد.

  • یک منبع اطلاعاتی:

پادکست ها به عنوان منابع مهمی عمل می کنند که مشترکان از طریق آنها اطلاعات مربوط به محصولات ، فن آوری ها و خدمات جدید را به دست می آورند. نحوه ارائه اطلاعات نیز می تواند مشتری را به اندازه کافی برای پیشبرد فروش تحت تأثیر قرار دهد. به علاوه ، ثبت نام در دایرکتوری پادکست به مشتریان کمک می کند تا شما را در صورت نیاز پیدا کنند.

  • دسترسی مستقیم به ذهن مشتری:

افراد زیادی هستند که خواندن متن و پیام را دوست ندارند. پادکست ها می توانند با خواندن اطلاعات با صدای بلند نزد مشترک ، اطلاع رسانی و علاقه مندی آنها ، با موفقیت از این مشکل جلوگیری کنند.

  • وضعیت اقتصادی تبلیغات:

با یک سرمایه گذاری اولیه بسیار کم (داشتن پادکست می تواند به اندازه چند صد دلار باشد) ، می توانید به یک بازار گسترده دسترسی پیدا کنید. هنگامی که یک پایگاه مشترک بزرگ داشته باشید ، حتی می توانید فضای تبلیغاتی را برای کسب درآمد در نظر بگیرید. بنابراین ، روش دیگری برای کسب درآمد نیز ارائه می دهد.

  • محصولات مکمل تبلیغاتی:

به روزرسانی منظم پادکست های شما مشتریان را به هر آنچه که ارائه می دهد علاقه مند می کند. این اطمینان می دهد که مشترکان مرتباً در سایت شما سرک می کشند و به شما فرصتی می دهد که یک خط جدید معرفی کنید یا به خط موجود خود اضافه کنید.

  • بازدید وب سایت خود را از طریق سایت های شبکه افزایش دهید:

پادکست های با کیفیت بالا باید ارسال شوند ، به خصوص با وجود سایت های رسانه های اجتماعی فراوان. سرعت انتشار اطلاعات چشمگیر است. این امر منجر به افزایش علاقه به محصولات و خدمات این شرکت ، افزایش اشتراک ها و به موقع فروش نیز خواهد شد.

  • دسترسی جهانی:

یکی از بهترین ویژگی های پادکست ها دسترسی به آنها در هر زمان و هر مکان است. دسترسی مشتریان از طریق رایانه و لپ تاپ و همچنین از طریق iPod و تلفن های همراه امکان پذیر است. بنابراین ، در هنگام سفر با قطار برای کار یا دویدن در پارک ، مشترکان می توانند به پادکست گوش دهند و از خدمات شما اطلاعات کسب کنند.

چگونه یک پادکست موفق بازی کنیم

اطمینان حاصل کنید که پادکست را به صورت رایگان نگه دارید تا مشترکان بتوانند آن را بارگیری کنند ، خصوصاً در ابتدا. با گذشت زمان ، اگر بتوانید مخاطب منظمی جذب کنید و محتوای خود را مفید بدانید ، ممکن است هزینه ای را شروع کنید. اما ، تا زمانی که برای خود نامی درست نکنید ، عاقلانه است که آن را آزاد نگه دارید.

در دنیای الکترونیکی امروز ، پادکست یک استراتژی بازاریابی بسیار اساسی است که به شما کمک می کند وارد بازارهای جدید شوید. فناوری های جدید همیشه مشتریان را مجذوب خود می کنند. بهتر است شرکت ها در همه زمینه ها ، از موسیقی گرفته تا تولید ، از این رسانه برای جلب مخاطبان استفاده کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا