پردازش تصویر دیجیتال – وب سایت های تجارت الکترونیک چه چیزی باید بدست آورند؟

[ad_1]

آموزش | فناوری

شرکت پیشرو تحقیقات بازار eMarketer در سال 2014 تخمین زده است که فروش تجارت الکترونیکی تجارت جهانی به مشتری (B2C) بیش از 1.5 تریلیون دلار در آن سال بوده است. این اعداد نشان می دهد که ترجیحات مصرف کننده نسبت به تجارت الکترونیکی متعادل است. با این حال ، چه چیزی یک وب سایت تجارت الکترونیکی را تعریف می کند که مشتری را به اندازه کافی برای خرید فریب دهد؟ اغلب تصاویر سایت های تجارت الکترونیکی با تکیه بر تصاویر واضح و جذاب نمایشی جذاب از محصولات برای فروش ایجاد می کنند. این اهمیت خدمات پردازش تصویر دیجیتال با کیفیت بالا را برجسته می کند – هدفی که به راحتی می توان با استفاده از تخصص یک شرکت پردازش تصویر دیجیتال به آن دست یافت.

بیایید نگاهی بیندازیم به چند مزیتی که یک وب سایت تجارت الکترونیکی می تواند با انتخاب خدمات پردازش تصویر دیجیتال کسب کند:

جنبه هایی مانند رنگ پس زمینه ، فریم ها و حاشیه ها ممکن است وقتی شخص به یک عکس نگاه می کند ، برجسته نباشند. با این حال ، این تکنیک های پردازش تصویر دیجیتال برای افزایش جذابیت تصویر و جلب توجه خریدارانی که به صدها محصول صفحه نگاه می کنند ، بسیار مهم است.

حتی عکسهایی که باتجربه ترین عکاسان روی آنها کلیک کرده اند ، به تمیز کردن ، تغییر اندازه و بهبود نیاز دارند. این جنبه های مهم فقط توسط متخصصانی که در زمینه پردازش تصویر دیجیتال آموزش دیده اند ، می تواند با موفقیت حل شود.

وب سایت های تجارت الکترونیکی غالباً حجم عظیمی از تصاویر را مدیریت می کنند. این مسئله ما را به سمت یک سوال مهم سوق می دهد: آیا ارزش انتشار منابع داخلی را دارد یا بهتر است یک شرکت معتبر انتخاب کنید که عکس های شما را برای شما مدیریت کند؟ اکثر شرکت های هوشمند گزینه دوم را انتخاب می کنند تا بتوانند روی حرکتهای استراتژیک تجاری تمرکز کنند.

این نکات نمای کلی از چرایی بهتر بودن شرکتهای تجارت الکترونیکی با پشتیبانی خارجی در مورد خدمات پردازش تصویر دیجیتال را ارائه می دهد. علاوه بر این ، تعداد بیشماری از فناوری های دیگر در ارتباط با پردازش تصویر وجود دارد. ابتدا ، فرمت تصویر باید با برنامه های مختلف میزبانی وب سازگار باشد – این فاکتور در صورت انتخاب یک تصویر برای بارگذاری در چندین وب سایت مهم است. در چنین سناریویی ، استخدام خدمات شرکتی مفید می داند که می داند چگونه با قالب ها و وضوح های مختلف تصویر متناسب با برنامه های مختلف میزبانی وب کار کند.

مواردی که باید هنگام انتخاب یک شرکت پردازش تصویر دیجیتال در نظر بگیرید

در حالی که شهرت مهم است ، اما در صورت تصمیم برای همکاری با یک شرکت خدمات پردازش تصویر دیجیتال ، فاکتورهای دیگری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند. از آنجا که زمان ضروری است ، انتخاب شرکتی با سابقه اثبات شده از زمان چرخش سریع به شما کمک می کند تا فعالیت های تجارت الکترونیکی خود را طبق برنامه نگه دارید. در مرحله بعدی ، مدل های قیمت گذاری باید مقرون به صرفه باشد در حالی که ارزش واقعی کسب و کار تجارت الکترونیکی شما را اضافه می کند. جنبه های دیگر مانند سیستم مدیریت گزارش دهی منظم ، ابزارهای ایمن برای به اشتراک گذاری تصاویر (برای جلوگیری از نقض حق چاپ) و توانایی مدیریت کلاژها تا حدی تضمین می کنند که از بهترین خدمات پردازش تصویر دیجیتال که بودجه شما از پس آن برمی آیند استفاده می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا