پردرآمدترین مشاغل در هند در سال 2018

[ad_1]
مردم می گویند ، در هند ، پول زیادی نمی پردازند! اما اگر بدانید کسی در اطراف شما ماهانه پول زیادی به دست می آورد ، شگفت زده خواهید شد. بالاتر از آنچه می توانید تصور کنید. بسیاری معتقدند که اکثر آنها از IIT یا IIM فارغ التحصیل شده اند. اما حقیقت این است که آنها افراد معمولی با مدرک تحصیلی هستند که پول ندارند. ممکن است سازمان متغیری به سراغ شما بیاید اما رضایت شما را جلب نکند. به همین دلیل باید زمینه کاری خود را با دقت انتخاب کنید. در اینجا ما پردرآمدترین مشاغل سال آینده را لیست کرده ایم. است. هک رشد به مجموعه ای از تلاش های جمعی و غیرمعمول یک شرکت اشاره دارد که منجر به رشد یک شرکت می شود.
حقوق: 000 تا 3 میلیون دلار برای درمانگران ارتباطی در هند ، این یک شغل جدید برای فارغ التحصیلان پزشکی جوان است. اگرچه این امتداد روانشناسی بود ، اما اکنون کار کاملاً متفاوت است. هدف اصلی کار این است که به افراد در مورد روابط بهتر ، نحوه شروع زندگی زناشویی ، مسائل شریک زندگی و موارد دیگر توصیه کند.
حقوق و دستمزد: 30،000 تا 1 روپیه برای هر نویسنده فنی می توان گفت که نویسندگان و نویسندگان یک چیز هستند اما نویسندگان فنی کاملاً متفاوت هستند. آنها همچنین می نویسند که تمرکز بر جنبه های فنی شرکت فناوری اطلاعات یا نرم افزار است. برای شرکت هایی که در زمینه فناوری مانند Adobe ، Oracle و مارک های مشابه تخصص دارند ، به نویسندگان فنی نیاز است.
حقوق و دستمزد: 50،000 تا 1.7 میلیون روپیه در ماه مدیر شبکه های اجتماعی امروزه رسانه های اجتماعی مهمترین بخش برندسازی در یک شرکت است. اکثر افراد در این شغل به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی یا مدیرعامل کار می کنند. همه اینها مهمترین افراد در حفظ شهرت یک نام تجاری در رسانه های اجتماعی هستند
حقوق و دستمزد: 30،000 تا 3،000 روپیه در ماه تحلیلگران SeoSo در زمینه توسعه رسانه های اجتماعی و افزایش هکرها فعالیت می کنند. با ظهور قارچ ، در هند ، مارک ها تحلیلگران SEO را تحت فشار قرار می دهند. در حالی که خواندن بین خطوط جستجوی Google و ترافیک اینترنتی شما مهمترین کار است ، این متخصصان در خواندن محتوا یا رسانه های اجتماعی مهارت دارند.
حقوق: 30،000 تا 1 روپیه در ماه. کارشناسان معتقدند که این خوب است ، همه چیز یک شغل خوب را انتخاب می کند.
[ad_2].

Google | فناوری

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا