برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

پرشین سنگ اصول صحیح چند سنگ پرکاربرد را توضیح داد

به گزارش اطلاعات خبرخوان هیلی بیلی ، سنگ ساختمانی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مصالح ساختمانی محسوب می شود که به انواع مختلفی تقسیم می شود. انتخاب سنگ مناسب با توجه به کاربرد آن مهمترین کاری است که باید هنگام خرید انجام دهید. اگر مراکز معتبری را برای خرید سنگ انتخاب کرده اید، نگرانی از این بابت نخواهید داشت، بنابراین انتخاب مرکز خرید سنگ مهمترین چیزی است که بر کیفیت کار شما تاثیر می گذارد.

سنگ ریزه، مرمر و تراورتن کاربردی ترین انواع سنگی هستند که می توان در قسمت های مختلف ساختمان از آنها استفاده کرد. اما قبل از خرید سنگ مورد نظر باید اطلاعات کاملی در مورد هر سنگ به دست آورید و پس از مشخص شدن مشخصات سنگ نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. در این مقاله اطلاعاتی در مورد سنگ و مرمر ارائه کرده ایم و می دانید چه سنگ هایی برای نمای خانه مناسب هستند.

سنگ های پرکاربرد و پرفروش در پرشین سنگ

لاشه سنگ

لاشه سنگ یکی از اصلی ترین سنگ های طبیعی است که بدون کار خاصی به بازار عرضه می شود. این سنگ از مواد منفجره ساخته شده است و شما می توانید آنها را در اندازه های مختلف ببینید. شکل و طرح خاصی ندارد و اگر بخواهید از آن استفاده کنید باید گوشه ها را بگیرید. لاشه سنگ دارای لبه های تیز هستند و این لبه ها باید برداشته شوند تا هم خوب به نظر برسند و هم عملکرد دلخواه را داشته باشند. البته از قطعاتی به عنوان پرکننده استفاده می شود که در این صورت نیازی به سمباده زدن لبه ها نیست. سنگ قبرها نیاز به متراکم شدن دارند و سنگ قبرهای نرم مقاومت کمتری خواهند داشت پس اگر قصد خرید سنگ قبر  با کیفیت را دارید حتما به ساخت آن توجه کنید.

کاربرد لاشه سنگ

لاشه سنگ در حالت طبیعی استفاده می شود و مکان های کار کمی قابل مشاهده است، بنابراین ارزان است و در زمینه های مختلف استفاده می شود. لازم به ذکر است که کاربرد اصلی این سنگ مربوط به کارهای ساختمانی است مهمترین کاربردهای لاشه سنگ عبارتند از:

– استفاده از لاشه سنگ در پی ساختمان و ساخت و ساز

– استفاده در مقاطع مختلف پل های سنگی.

– برای ساختن سد دیوار محکمی بسازید

– پودر کردن و استفاده به عنوان پودر سنگ

– استفاده در دیوار باغ و دیوارهای فونداسیون.

سنگ مرمر

سنگ مرمر و سایر سنگ های ساختمانی پرکاربرد کاربردهای زیادی دارند و به عنوان سنگ های تزئینی استفاده می شوند. سنگ مرمر به عنوان کمیاب ترین و گران ترین سنگ ساختمانی شناخته می شود. ظاهری بسیار زیبا دارد به همین دلیل در ساختمان های مجلل از آن استفاده می شود. یکی از اصلی ترین دلایلی که سنگ مرمر را از سایر سنگ ها متمایز می کند. نور عبوری از آن است که زیبایی جالبی در شکل آن به آن بخشیده است. این سنگ به دلیل خنک بودن فضا را خنک می کند و به دلیل افزایش سطح اکسیژن آرامش خاصی را به ارمغان می آورد. سنگ مرمر در رنگ های مختلف در بازار به فروش می رسد که هر کدام در قیمت سنگ مرمر و همچنین کیفیت آن تاثیرگذار خواهد بود.

خرید سنگ مرمر

شما راه های مختلفی برای خرید سنگ مرمر خواهید داشت و به طور کلی این روش ها به دو نوع حضوری و غیرحضوری تقسیم می شوند. منظور از روش حضوری مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند که البته خرید از این مراکز زمان زیادی می برد و به همین دلیل خرید از سایت های فروش رواج بیشتری پیدا کرده است. سنگ. مراکز زیادی در فضای مجازی فعالیت می کنند که پرشین سنگ و سنگ وزین به عنوان یکی از بهترین ها در بین آنها شناخته می شود و شما می توانید از طریق سامانه شرکت ما بهترین گرانیت، سنگ مرمر و … را خریداری کنید. توجه داشته باشید سنگ های خریداری شده در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

سنگ نمای ساختمان

نمای ساختمان یکی از مهم ترین قسمت هایی است که زیبایی آن باعث زیبایی ساختمان شما می شود. انتخاب سنگ مناسب برای نما بسیار مهم است. در انتخاب سنگ نما باید به موارد مختلفی توجه کرد که مهمترین آنها به وزن سنگ مربوط می شود. سنگی که انتخاب می کنید باید وزن کمی داشته باشد تا در اثر عوامل محیطی از ملات جدا نشود. البته امروزه از روش های مختلفی برای تقویت نما استفاده می شود. سنگ تراورتن یکی از بهترین انتخاب ها برای نمای ساختمان است زیرا قیمت پایینی دارد و در رنگ های متنوع قابل خریداری است.

قیمت سنگ نمای ساختمان

همه به دنبال راه هایی برای خرید بهترین سنگ ها با قیمت پایین هستند. پرشین سنگ برای جلب رضایت مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی را با ارزان ترین قیمت ارائه می دهد و با مراجعه به سایت شرکت ما می توانید انواع سنگ ها و طرح های سنگ های سطح ساختمانی را پیدا کنید. افسران شرکت ما انواع سنگ ها را با قیمت پایین تر با سیاست فروش مجدد به فروش می رسانند و این بهترین فرصت برای شما برای خرید سنگ های مورد نیاز خواهد بود.

منبع: persiansang.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا