بازرگانی

پمپ آب لجن کش پنتاکس | پمپ پنتاکس | پمپ لجن کش | تاسیسات دات کام

پمپ آب لجن پنتاکس

پمپ آب لجن پنتاکس در این میان پمپ های سانتریفیوژ زیر آب وجود دارد. بسته به نیاز خود می توانید پمپ های پنتاکس را در مواد مختلف مانند پمپ گل استیل ، پمپ گل چدن و ​​پمپ گل برنز خریداری کنید.

پمپ های لجن در دو دسته کلی تولید می شوند: ساده و شناور.پمپ های لجن پنتاکس در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شوند.

دارای پروانه های مختلفی است که شامل: تک پروانه ، چند پروانه و پروانه باز می باشد.پمپ های لجن برقی زیر آب از 1 تا 20 اینچ ساخته می شوند.

پمپ های گل الکتریکی از نظر قرار دادن پروانه در محفظه یا پوسته و از نظر شکل از یک کانال ، یک کانال دو ، یک پروانه نیمه باز ، یک پروانه باز ، یک پروانه VORTEX ، یک پروانه جریان گردابی ، یک دستگاه سنگ شکن تشکیل شده اند. . لجن غوطه ور و عمودی را عمودی می نامند.

انواع پمپ های آب لجن:

پمپ سری DCT:

پمپ سری DCT به پمپ گریز از مرکز تک پروانه Pentax ، پمپ آب لجن تعلق دارد.

پمپ سری DG:

نوع گردابه ای از نوع پروانه vortex و برای پمپاژ آب و مایعات آلوده با ذرات جامد مناسب است.

پمپ سری DM:

پمپ سری Pentax DM گروهی از پمپ های سانتریفیوژ از پروانه پنتاکس است.

پمپ سری DM4:

پمپ گروهی از پمپ های سانتریفوژ تک کانال پنتاکس است.

پمپ سری DMT:

این پمپ به دلیل داشتن پروانه خاص از فشار و دشارژ بالایی برخوردار است. از این پمپ ها در کارهای سنگین صنعتی و عمرانی و کارهای مختلف استفاده می شود.

پمپ سری DTRT:

این نوع پمپ برقی پمپ آب لجن Pentax با سر بالا است که برای استفاده های سنگین مانند دستگاه پمپاژ فاضلاب با الیاف ، مواد جامد معلق و … مجهز به دستگاه سنگ شکن یا سنگ شکن است. این راحت است

پمپ سری DX:

این پمپ یک پروانه منفرد است که در اندازه های 2 ، 3 و 4 اینچ تولید می شود. و محفظه پمپ سری Pentax DX از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

نکاتی در مورد پمپ آب لجن Pentax:

  • در پمپ ها باید به مواد بدنه توجه کنیم که باید از چدن یا فولاد باشد ، قدرت موتور ، بازده پمپ و قطر ورودی و خروجی پمپ لجن از موارد مهمی است که باید قبل از خرید پمپ پنتاکس مورد توجه قرار گیرد. . .
  • هنگام پمپاژ با پمپ لجن ، اگر آب و مایعاتی که از سطح پمپ پایین می آیند بیش از حد غلیظ هستند ، پمپ لجن مورد استفاده ما می تواند بسوزد. پمپ سری Pentax DM4 در گروه پمپ Pentax دارای دامنه تحمل دما 0 تا 40 درجه سانتیگراد است.
  • پمپ لجن پنوماتیک (پنوماتیک) و الکتریکی EX ضد انفجار اروپا برای انتقال انواع مایعات شیمیایی و قابل اشتعال و مواد منفجره و انواع فرآورده های نفتی با بدنه چدن و سه فاز موجود است. پمپ گل و لای از نظر خنک سازی به دو نوع آب سرد و روغن سرد تقسیم می شود.
  • پمپ های لجنی PENTAX برقی در دو نوع نصب ثابت و متحرک ساخته می شوند ، از نظر نصب ، پمپ های برقی Pentax ایتالیا سهم خصوصی در بازار دارند و قیمت پمپ Pentax با توجه به مشخصات شما متفاوت است.
  • پمپ پنتاکس

عملکرد پمپ آب گلی Pentax:

محصولات پنتاکس عملکردهای بسیاری دارند ، از جمله:

نیروگاه ها و صنایع

لجن چاه آب

پمپاژ ذرات ریز و معلق جامد

تصفیه فاضلاب صنعتی

فاضلاب خانگی

مایعات پمپاژ مانند گاز و هوا

برای انتقال لجن پساب صنعتی

برای اطمینان از اصالت کالا و مناسب ترین قیمت پمپ پنتاکس ، محصولات پنتاکس را از نمایندگی های موجود پمپ PENTAX خریداری کنید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و برای کسب بهترین نکات خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۳۵۴۴۴۴۴۹۲

منبع :
https://tasisat.com/pentax-sludge-pump/
تاریخ انتشار :
2020-07-17 08:00:05

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا