پنج دلیل برای دوست داشتن اشتراک مشترک در ایمیل

[ad_1]

اشتراک روزنامه های الکترونیکی و شیوه های اشتراک مشترکاً این روزها مورد بحث قرار می گیرد. من تا زمانی که گزینه ای برای لغو اشتراک وجود دارد در اردوگاه اشتراکی هستم. به عبارت دیگر ، فکر می کنم اضافه کردن شخصی به لیست ایمیل شما حتی اگر مجوز شفاهی به آنها ندهد (برای مثال) قابل قبول است ، مادامی که شما گزینه ای روشن و تعریف شده برای لغو اشتراک به آنها بدهید و تا زمانی که به این انتخاب احترام بگذارید.

لغو اشتراک برای بازاریابی ایمیل بسیار مفید است. منظور من این نیست که تأثیر منفی پیام های بازاریابی ایمیل بد روی اختلالات را به حداقل برسانیم. علامت خوبی نیست وقتی افراد از عضویت در آن جدا می شوند زیرا فکر می کنند پیام شما یک سگ است. اما خوب است وقتی مردم اشتراک خود را لغو می کنند زیرا علاقه مند به آنچه شما برای فروش هستند ، در محصول اصلی یا خدمات خود نیستند.

ما باید بپذیریم که همه مخاطبان محصولات و خدمات ما نیستند. اگر ما محصولات گوشتی را می فروشیم ، نباید انتظار داشته باشیم که گیاهخواران در لیست ایمیل ما بمانند. “من می خواهم نامه های شما را دریافت کنم زیرا شما عالی هستید” فقط با خانواده کار می کنید. بنابراین ما باید از غیر مشترکان استقبال کنیم.

همچنین ، ما ترجیح می دهیم اشتراک ها را بر روی کلیک های “حذف” یا حتی “ناخواسته” لغو کنیم. ما ترجیح می دهیم که مشتریان ما از هرزنامه خودداری کنند.

در اینجا پنج دلیل برتر دلیل عاشق لغو اشتراک ایمیل ذکر شده است:

  • این تمیز کردن خودکار بهاری است برای بهبود داده های بازاریابی از طریق ایمیل و مدیریت بهتر روابط با مشتری. هرچه افراد بیشتر به دلیل عدم علاقه خود به عدم اشتراك نسبت به اشتراك اقدام كنند ، لیست ایمیل شما با ارزش تر خواهد بود. می توانید با کسانی که علاقه دارند از شما بشنوند ، از نزدیک ارتباط برقرار کنید. هنگام تجزیه و تحلیل جمعیتی لیست مشتری شما ، هر قطعه از اطلاعات بیشتر اهمیت می یابد زیرا اطلاعات توسط “دوستان” تضعیف نمی شود.
  • این یک مکانیسم بازخورد عالی است. اگر متوجه عملکردهای برتر اشتراکی نسبت به آخرین ایمیل شده و تاریخ را بررسی کنیم تا دریابیم که 50٪ از آنها در هر بار خواندن ایمیل استفاده می کردند ، این بار آنها را به عنوان علامت قرمز انتخاب کردند. ممکن است بخواهیم به آنچه در این ایمیل متوقف شده است نگاهی بیندازیم. از طرف دیگر ، اگر یک کمپین نرخ لغو اشتراک منظم داشته باشد ، قابل توجه نیست.
  • این کمک می کند تا ایمیل های خود را به مقصد خود منتقل کنید با کاهش خطر ابتلا به آدرس IP خود در لیست سیاه. اگر مشتریان نتوانند مشترک شوند ، روی Spam کلیک می کنند. در حقیقت ، اکثر افراد قبل از استفاده از گزینه opt out ، روی حذف یا هرزنامه کلیک می کنند. چرا به آنها انگیزه اضافه ای برای این کار می دهید؟ و اگر آنها روی هرزنامه کلیک کنند ، ممکن است نامه الکترونیکی راه خود را به دفتر سوءاستفاده ضد هرزنامه و قبل از این که بدانید آدرس IP سرور پست الکترونیکی شما در لیست سیاه قرار گرفته است ، پیدا کنید و درصد زیادی از ایمیل شما تحویل نمی شود. .
  • هزینه های بازاریابی ایمیل را کاهش می دهد. بیایید 1000 گیرنده را نگه داریم و برای هر ایمیل ارسال شده (10 دلار در هر کمپین) هزینه 10 دلار داشته باشیم. اگر 10 نفر به ایمیل شما پاسخ دهند و محصولی به ارزش 10 دلار بخرند ، 100 دلار خرج می کنند و با سود 0 دلار به 100 دلار می رسند. اکنون بیایید بگوییم که با تشویق غیر مشترکان از کسانی که اهمیتی ندارند که شما را بشنوند ، لیست ایمیل خود را پاک می کنید ، و برای 800 نفر که علاقه مند به شنیدن شما هستند ، ایمیل ارسال می کنید. این ده نفر پاسخ خواهند داد اما اکنون شما فقط 80 دلار برای تبلیغات هزینه کرده اید و 100 دلار هزینه کرده اید. نتیجه ، شما یک سود!
  • خوب بنظر می رسد یک فرایند اشتراک مشترک و واضح از عدم اشتراک را از طریق ایمیل بدست آورید.

بنابراین لینک لغو اشتراک را در آنجا دریافت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا