پژواک زندگی: زیگ زاگ غیرمعمول

او خوب زندگی کرد …

افسردگی

امروز به عبارتی از زیگ زیگلار برخوردم که مرا به سمت آن سوق داد طنین انداز زندگی است. گزیده ای است از بالا می بینمت. پیش از چاپ توسط 30 ناشر مختلف رد شد. ناشران تحت تأثیر این فروشنده فروتن قرار نگرفتند. قبل از امروز ، من اطلاعات کمی از تاریخچه این انسان خودساخته داشتم. من آنقدر خوش شانس هستم که مدتی طول کشید تا من بیشتر بدانم. امیدوارم شما هم همین احساس را داشته باشید.

زیگ زیگلار متولد شد …

در شهر کوچک Enterprise ، آلاباما در سال 1926. این شهر آنقدر کوچک است که باید به دنبال یافتن آن باشید. چشمک بزن و دلتنگ شدی این سرزمین پنبه ، دانه های سویا و ذرت است. این شهر به خاطر Boll Weevil Memorial و بادام زمینی معروف است. بعلاوه ، شهرستان دل پایتخت بادام زمینی جهان است. آنطور که می شود آمریکاناست. در طول سالها صدها بار Enterprise را پشت سر گذاشته ام و همیشه در جای دیگری به راه خود می گشته ام. شما فکر می کردید من تابلویی را می دیدم که می گوید: “زادگاه مشهورترین پسر ما”. اما این جایی است که زیگ پنج سال اول زندگی خود را گذرانده است. نمی توانم به تأثیری که این زمین بر او گذاشته فکر کنم.

وقتی می خوانم طنین انداز زندگی است امروز ، Enterprise به ذهنم خطور کرد. بالا می بینمت این در مورد مهربانی و تلاش برای انجام کار درست است. این در مورد رفتار با مردم است همانطور که شما می خواهید. این در مورد امید است. این در مورد انتظار خوب بودن از مردم است. اگر Zig را می شناسید ، پس می دانید که این آهنگ اصلی او است. زیگ یک سیستم اعتقادی قوی داشت که از Red Clay ، آلاباما آغاز شد.

آنچه می کارید درو کنید

پدر زیگ کشاورز بود. این باعث می شود که به پسر عموی خود فکر کنم که چند مایل دورتر از زادگاهش کشاورزی می کند. چیزهای زیادی ازش آموختم. او بسیار عاقل است. او می تواند هر چیزی را درست کند و بسازد. در واقع ، این می توانست هر تعداد چیز باشد. او آن خاک رس قرمز را که در آن متولد شده بود دوست داشت و کشاورز را انتخاب کرد. من او را با کت و شلوار دیدم که با یک بانکدار در شهر ملاقات کرد و محصولات سال آینده را با وجود “یک سال بسیار بد” تأمین مالی کرد. این به من فهمید که کشاورزی کار سختی است. من می دانم که کشاورزی بسیار شبیه زندگی است. “شما آنچه می کارید درو می کنید” هم برای کشاورزان و هم برای زندگی معنای واقعی دارد. تمایل دارد وصله تماشا کردن. در انتظار. صدا زدن. تعمیر. عربی بخوانید. باقی مانده. تغییر. تست ها گریان. تشویق کردن. کار. کار. کار.

کمتر از دو سال از آغاز رکود بزرگ ، پدر زیگ خانواده را به می سی سی پی منتقل کرد. او آنها را جابجا کرد تا بتواند در زمانهای بسیار بد مزرعه دیگری را اداره کند. یک سال بعد ، هنگامی که او فقط 6 سال داشت ، پدرش به دلیل ذات الریه درگذشت. دو روز بعد ، خواهر کوچک او درگذشت. وی یکی از 12 کودکی بود که توسط مادری تنها در کشوری که به آرامی در حال بهبود است بزرگ شد. آیا می توانید درد این مرد کوچک را تصور کنید؟ با این حال ، کارهای زیادی انجام شده است. اگر کسی یک دلیل برای داشتن زندگی منفی ، او نیز ممکن است او باشد.

دوشنبه سیاه

من این داستان را خوب می دانم که پدربزرگم دقیقاً دو ماه پس از “دوشنبه سیاه” درگذشت. در 27 سالگی ، او در بدترین زمان ممکن یک زن بیوه جوان با 3 فرزند خردسال را ترک کرد. بزرگترین آنها مادر 5 ساله من بود. او و خواهران و برادرانش همه از هم جدا شدند و مجبور شدند با اقوام خود زندگی کنند. مادربزرگم چندین سال به خانه پدر و مادرش بازگشت. من برای زنده ماندن لحاف های ملکه ای برش خورده و موروثی را به قیمت 2 دلار ساختم و فروختم. (من خوش شانس هستم که 3 لحاف او را دارم. هر کدام عالی عمل می کنند).

مادرم داستانهای بی پایان تعریف کرد. افرادی که کاشت نمی کردند ، گرسنه بودند. مادرم وقتی مادرش در مزرعه کار می کرد ، طبخ غذای کامل و کار سخت مزرعه را یاد گرفت. در پنج سالگی ، او می تواند یک مرغ را به تنهایی بکشد ، تمیز کند ، خرد کند و بپزد! من می دانم که چگونه این واقعیت من را تحت تأثیر قرار داد: من توسط دو کودک مبتلا به افسردگی بزرگ شدم. ذات مثبت زیگ با دانستن همه اینها بیشتر مرا مجذوب می کند.

من از جمله طنین انداز زندگی است در زیر بخوانش. تفکر در مورد تعداد بی شماری زن و مرد در طول سالها به زیگ زیگلار کمک کرده است. او ترک تحصیل کرد و مشهورترین فروشنده در جهان شد. زندگی پژواکی است که فراتر از “آواز قو” بود. همانطور که آن را می خوانید ، به شروع ساده او در بدترین زمانی که آمریکا تجربه کرده است فکر کنید. سهم من این است: آیا دلیل خوبی برای موفق نشدن امسال دارید؟

زیگ زیگلار ، طنین انداز زندگی است

طنین انداز زندگی است. آنچه شما ارسال می کنید بر می گردد. آنچه می کارید درو می کنید. آنچه می کارید درو می کنید. آنچه در دیگران می بینید در خود شماست. صرف نظر از اینکه کی هستید و چه کاری انجام می دهید ، اگر به دنبال بهترین راه برای به دست آوردن بیشترین پاداش در تمام زمینه های زندگی هستید ، پس باید در هر فرد و در هر موقعیتی به دنبال خوبی باشید و قانون طلایی را به عنوان یک روش زندگی در پیش بگیرید.

این یک حقیقت جهانی است که شما دقیقاً همانطور که با مردم رفتار می کنید رفتار می کنید. همچنین این درست است که تمام کاری که شما باید برای یافتن “خوب” یا “توانایی” در یک شخص انجام دهید جستجوی آن است. همین که آن “خوب” یا “توانایی” را در طرف مقابل پیدا کردید ، با او رفتار بهتری می کنید و عملکرد بهتری دارد. بنابراین خوب است که “تجارت” و “انسانیت خوب” “محقق خوبی” باشد.

گفت باشه ، زیگ

برای موفقیت در یک اقتصاد راکد می جنگید؟ اگر چنین است ، برخی از داستان ها یا نکات خود را به اشتراک بگذارید که شما را مانند Zig با انگیزه و مثبت نگه می دارد. در زیر فقط یک نظر بگذارید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا