بازرگانی

پکیج زمینی ایران رادیاتور | پکیج | انواع پکیج زمینی ایران رادیاتور | تاسیسات دات کام

پکیج زمینی رادیاتور ایران

پکیج زمین رادیاتور ایران در سه مدل G35 ، D35 ، Z36 FF تولید و به بازار عرضه می شود. بسته های زمینی رادیادور ایران دارای منبع ذخیره بهداشت آبگرم هستند.

استفاده از پکیج گرمایشی در مقایسه با یک آبگرمکن دیواری و یک سیستم دیگ بخار مسکونی مرکزی مزایای زیادی دارد. این پکیج از نظر حجم بسیار ساکت تر است و نوسانات دمای آب قابل توجه نیست

بسته بندی یکی از معروف ترین مارک های تولید کننده بسته بندی است که در انواع مختلف کف و دیوار تولید می شود و قبلا بسته بندی پایه خود را در سه مدل مختلف تولید کرده است و قیمت بسته بندی با توجه به ظرفیت بسته بندی و مدل متفاوت است.

انواع بسته های زمین رادیاتور ایران

بسته زمینی Z36 FF:

این بسته دارای بازده حرارتی بالا و دارای سیستم است گول زدن، طفره رفتن و تهویه به صورت اتوماتیک انجام می شود ، مخزن آب گرم موجود در این بسته فولادی است و مخزن احتراق بسته است.

این سری از بسته های رادیاتور از ایران با گاز طبیعی کار می کند ، دارای منبع انبساط ایتالیایی ، دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش از شرکت ایران رادیاتور است. این بسته از دو مبدل فن تشکیل شده است. عملکرد آن دیجیتال است.

بسته زمینی مدل D35:

سوخت موجود در پکیج زمینی مدل D35 دیزلی است ، دارای مخزن کویل 120 لیتری است و به روشی مشابه کار می کند.

این دارای یک فن و محفظه احتراق بسته است ، که باعث می شود شعله با کارآیی بیشتری بسوزد و دود آن با اطمینان بیشتری از محفظه خارج شود. بسته زمینی D35 دارای مشعل جوی بود.

بسته زمینی G35:

پکیج اتصال رادیاتور ایران G35 دارای مشعل است. این سری از بسته ها آلودگی صوتی زیادی را به دلیل کار با مشعل ایجاد می کند و بهتر است آنها را در خارج از واحد نصب کنید. بسته زمینی G35 با سوخت طبیعی کار می کند.

دارای یک فن بسته و محفظه احتراق است. و به روشی مشابه کار می کند. ماهیت آنالوگ این بسته به این معنی است که تمام تنظیمات شما به صورت دستی انجام می شود. برای اطلاع از قیمت بسته زمین و مشخصات فنی آن با خدمات دات کام تماس بگیرید.

پکیج زمینی رادیاتور ایران

برنامه پکیج زمینی رادیاتور ایران

بسته های زمینی به طور متمرکز در پارکینگ یا زیر زمین نصب می شوند.

بهترین راه حل تهیه آبگرمکن گرمایی و بهداشتی برای تمام طبقات است که قدرت و ظرفیت بیشتری نسبت به همه مدل های بسته بندی دیواری دارند.

عموماً در ساختمانهای روستا مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید بسته رادیاتور ایرانی و اطمینان از اصالت محصولات ، از نمایندگی ایران رادیاتور در شهر خود خرید کنید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و برای کسب بهترین نکات خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۳۵۴۴۴۴۴۹۲

منبع :
https://tasisat.com/iran-radiator-package/
تاریخ انتشار :
2020-07-20 08:00:03

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا