[ad_1]
مشترکین شما موتوری هستند که بانک اطلاعاتی ایمیل شرکت شما را زنده نگه می دارد – این محتوا ظاهر و دلیل کارایی کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل است. بنابراین تعجب آور نیست که به طور کلی ایده خوبی برای ایجاد کمپین های ایمیل است که در درجه اول برای سهولت استفاده و ارزش از مشترکین تهیه می شود. گرچه به نظر می رسد این یک مفهوم ساده برای ایجاد استراتژی بازاریابی ایمیل شما باشد اما اغلب تعجب آور است که چگونه بسیاری از مارک ها از نظر مشتری و نظر کاربر فناوری فکر نمی کنند. با ایجاد کمپین هایی که نه تنها محصول یا نام تجاری شما را به شکلی مطلوب ارائه می دهند بلکه زندگی مشترکان شما را غنی تر و بدون دردسر می کنند می توانید منتظر پاداش های غنی مشترکان خوشحال و سپاسگزار باشید که همچنان نشان می دهند. مصرف کنندگان وفادار.
فرم های وب ساده
یکی از بزرگترین مزایای ایمیل این است که به عنوان خط ارتباطی مستقیم با مشتریان شما عمل می کند. این بدان معنی است که نام تجاری شما به اطلاعات ارزشمندی که پایگاه داده ایمیل مصرف کننده می تواند از طریق فرم های وب و نظرسنجی ها ارائه دهد دسترسی دارد. ارسال مصرف کنندگان به یک میکروسایت که بتوانند جزئیات خود را ثبت کنند بینشی ارائه دهند یا خود را بیشتر معرفی کنند راهی عالی برای بهبود تجارب مصرف کننده است – اما فقط در صورتی که روند واقعی ارائه نام تجاری شما با این اطلاعات به راحتی انجام شود. هر فرم وب – از جمله روند ثبت نام اولیه – باید کوتاه واضح و آسان برای تکمیل باشد. فرم های وب ساده تر باعث صرفه جویی در وقت و تلاش مصرف کنندگان می شود و در نتیجه ممکن است احتمال به اشتراک گذاشتن تجربیات آنها با مخاطبین و حمایت از نام تجاری شما را افزایش دهد.
پیش نمایش ها را مجاز کنید
سرویس گیرنده های ایمیل مانند Gmail و Outlook – پس از عنوان موضوع پیش نمایش کوتاهی از محتوای ایمیل را در صندوق ورودی اضافه کنید. این پیش نمایش یا قطعه کوچک می تواند ایمیل های شما را قبل از اینکه مشترکان باز کنند با ارزش تر کند. اینکه بتوانید بگویید ایمیل چیست و چه چیزی در آن است باعث می شود مصرف کننده ای که ممکن است قبلاً با یک صندوق پستی از قبل گیر کرده کار کند باعث صرفه جویی در وقت می شود. نکته مهم: بسیاری از مارک ها پیام خود را درج می کنند که کاربران باید ایمیل را در یک مرورگر مشاهده کنند (به درستی نمایش داده نمی شود؟ برای مشاهده در مرورگر کلیک کنید …) در بالای ایمیل های خود قرار دارند. نتیجه این است که این پیام ها اغلب در پنجره های قطعه ای ظاهر می شوند – کامل نیستند. با اصلاح کد باید بتوانید خلاصه ای از مطالب ایمیل خود را در قطعه منعکس کنید.
متن و HTML
پست الکترونیکی به یک رسانه بسیار پیچیده تبدیل شده است زیرا مردم آن را به روشهای مختلف در دستگاههای مختلف مشاهده می کنند. در حالی که این امر به کارآیی و گسترش رایانامه کمک می کند اما از نظر ارائه کلی مشکلات نیز ایجاد می کند. راه حل در این مرحله مشترکان شما از چه چیزی سپاسگزار خواهند بود؟ از جمله متن و نسخه HTML.
ارسال نسخه متنی ساده با ایمیل های HTML به ویژه برای کاربران تلفن های هوشمند که احتمالاً پیام های شما را از طریق یک برنامه ایمیل در تلفن های خود دریافت می کنند ضروری است. در حالی که اکثر گوشی های هوشمند از نظر ایمیل موبایل ایمیل به نوبه خود با توسعه نامه های پستی پاسخگو میزان مخاطرات را افزایش می دهد. ایمیل های HTML در صورت مشاهده در صفحه کوچک تلفن همراه همچنان می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. درج پیام های متنی منظم ایمیل های شما را بدون توجه به دستگاهی که برای خواندن ایمیل شما استفاده می کنند برای همه مشترکان قابل دسترسی می کند.
[ad_2]