پیام های ناخودآگاه در تبلیغات – فرسودگی شغلی ، تحویل بیش از حد و اضافه بار با پاداش رایگان

[ad_1]

پیام های ناخودآگاه قدرتمند بسیاری در تبلیغات وجود دارد. ما فقط با یکی از آن پیام هایی که فکر می کنم شاید قوی ترین پیام باشد خواهیم پرداخت. و این پیام یا احساس طمع است. هیچ کس دوست ندارد این احساسات خاص را تصدیق کند اما آنها از طریق همه ما تمرین می کنند.

یکی از بهترین راه ها برای دور زدن موانعی که مردم به منظور محافظت از امور مالی خود ایجاد می کنند احساس عاطفه است. مردم دوست دارند بدانند که آنها بیش از آنچه که در واقع برای آنها هزینه می کنند دریافت می کنند. آنها یک freebie را دوست دارند یا هر کلمه ای به معنای پاداش است.

اگر 100 دلار پاداش رایگان به آنها بدهید اما کالایی که آنها می خرند فقط 7 دلار است بنابراین شما در حال رسیدن به 7 دلار هستید. به خاطر داشته باشید که پاداش های رایگان باید ارزش داشته باشند. همچنین باید ارتباط تنگاتنگی با کالای خریداری شده داشته باشد.

دادن 100 دلار مواد بازاریابی اینترنتی به شخصی که می خواهید سوزن بافندگی را به او بفروشید منطقی نیست. بدیهی است که جوایز شما باید در زمینه ای باشد که شاید پشم باشد یا حتی کتاب الکترونیکی باشد که الگوهای مختلف بافندگی را آموزش می دهد. هدیه هایی از این دست قدرت پیام های ناخودآگاه را در تبلیغات نشان می دهند.

وقتی اینگونه هدیه می دهید مانند قرار دادن طعمه ای بر روی قلاب است که با حرص و طمع مالی آنها را فریب می دهد. برای اینکه آنها را وادار به هزینه کنند آنها باید بدانند که پاداش های رایگان که به آنها می دهید ارزش زیادی دارد.

این پاداش های رایگان را جمع کنید. آن را در محصول اصلی خود نصب کنید. خستگی تحویل بیش از حد و اضافه بار. سپس تماشا کنید که چگونه این فروشندگان ساکت برای شما کار می کنند. ناامید نخواهی شد.

من معمولاً به جای تخفیف اجازه می دهم پاداش های رایگان همه کارها را برای من انجام دهند. هر زمان تخفیف می خورید حاشیه سود شماست. بنابراین از تخفیف در نرخ های خود فاصله بگیرید.

بعضی اوقات دوست دارم قبل از شروع به من جایزه بدهم. به عنوان مثال قبل از اینکه بخواهم چیزی را بفروشم هدیه می دهم. من به طور کلی این را هدیه تشویق می نامم. برای تشویق بازدید کننده برای پیگیری فروش طراحی شده است.

وقتی چنین کاری انجام می دهم همیشه از قبل به آنها بگویید که در پایان این چرخه فروش هدایای بیشتری وجود دارد. معمولاً آنها تا آخر ادامه می یابند. استفاده از پیام های ناخودآگاه در تبلیغات می تواند نتایج بسیار مثبتی ایجاد کند. خریدار بیش از آنچه در آن چانه زده اند می گیرد و فروشنده قادر به فروش است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا