برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

پیش فروش در منطقه ۲۲

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی و وضعیت تورم بسیاری از افراد توانایی خرید خانه و یا آپارتمان خود را به یک باره  ندارند. از این رو در چند سال اخیر قراردادهای پیش‌فروش آپارتمان رونق بسیار زیادی پیدا کرده است.

پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران از موارد بسیار محبوب و پرطرفداری است که بسیاری از تعاونی‌ها به صورت اختصاصی به آن می‌پردازند. البته به منظور مشارکت در پیش‌فروش و پیش‌‌خرید آپارتمان بهتر است که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

امروزه تعاونی‌های معتبر حال ساخت پروژه‌های بسیار عالی و مجللی هستند که به صورت پیش‌فروش ارائه می‌شوند و شما می‌توانید به راحتی نسبت به خرید آن‌ها اقدام نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و اولیه از پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22، مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دهیم. و در صورت نیاز به مطالعه عمیق‌تر در خصوص قوانین پیش خرید آپارتمان نیز بر روی لینک کلیک نمایید.

پیش‌فروش آپارتمان چیست؟

پیش فروش آپارتمان 60 متری | پیش فروش آپارتمان در تهران با قیمت مناسب

پیش‌فروش به این معنی است که شما آپارتمان را قبل از تکمیل شدن به فروش برسانید. در این صورت به پیمانکار مدت زمان مشخصی زمان داده می‌شود تا بتواند ملک را تکمیل کند و در نهایت به خریدار تحویل دهد.

در طی انجام مراحل پروژه، خریدار هزینه‌ها را به صورت اقساط پرداخت می‌کند تا فروشنده بتواند ملک را کامل کند. البته هزینه خریدن املاکی که به صورت پیش‌فروش ارائه شده‌اند نسبت به املاک تکمیل شده کمتر است.

از این رو افراد تمایل به پیش‌‌خرید املاک پیش‌فروش شده دارند تا سود خوبی از این معامله دریافت نمایند. در ادامه به صورت کامل‌تر پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مزیت‌های پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

پیش‌فروش آپارتمان در حالت کلی هم برای فروشنده و هم برای خریدار منافع خوبی دارد که طرفین تمایل به انجام آن دارند. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که هر روزه پیش‌فروش در منطقه 22 تهران محبوب‌تر شده و افراد به این سمت روی بیاورند.

از مزیت‌های پیش‌فروش آپارتمان برای فروشنده این است که می‌تواند بدون ایجاد فشار مالی و با هزینه پرداخت شده از طرف خریدار آپارتمان را تکمیل کند و نیازی به گرفتن وام نداشته باشد.

کسانی که آپارتمان پیش‌فروش شده را خریداری می‌کنند به راحتی بین 10 تا 40 درصد کمتر نسبت به حالت عادی پرداخت می‌کنند که موجب افزایش قدرت خرید آن‌ها می‌شود.

از طرفی آپارتمان هنوز تکمیل نشده و خریدار می‌تواند نظرات خود را در مراحل ساخت و تکمیل ملک اعمال کند و آن را براساس سلیقه خود بسازد و وسایل و مواردی را انتخاب کند که کیفیت و زیبایی بیشتری دارند.

همانطور که ملاحظه فرمودید قسمت بیشتر مزیت‌های پیش‌فروش ملک برای خریداران است که بتوانند در این شرایط نیز صاحب خانه خود شوند. به منظور خرید ملک‌های پیش‌فروش شده در منطقه 22 تهران می‌توانید با ما در تماس باشید.

معایب پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22

پیش فروش آپارتمان 60 متری | پیش فروش آپارتمان در تهران با قیمت مناسب

پیش‌فروش آپارتمان با وجود مزایای زیادی که دارد، دردسرهای خاص خود را نیز دارا می‌باشد که ممکن است در این زمینه حتی متضرر شوید. در این قسمت مواردی از معایب پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران را برای شما شرح می‌دهیم.

از آنجاییکه ملک هنوز تکمیل نشده است، چیزی برای مشاهده از طرف خریدار وجود ندارد و در صورت وجود هر مشکلی در آینده فروشنده موظف است که پاسخگو باشد. به همین دلیل قرارداد پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 را بهتر است به طور دقیق بنویسید.

و همچنین در نظر داشته باشید که قرارداد‌های پیش فروش ساختمانی نیز وجود دارد که کلاهبرداری هستند. جهت بررسی بیشتر قوانین پیش فروش ساختمان کلیک کنید.

از طرفی ممکن است که بعد از تکمیل آپارتمان، خریدار ناراضی باشد و یا مشکلات فنی وجود داشته باشد و خریدار آپارتمان را تحویل نگیرد که فروشنده و پیمانکار موظف به پرداخت خسارت هستند.

بهترین مکان برای پیش‌فروش ملک

معمولا اولین نکته‌‌ای که توصیه می‌شود به آن توجه کنید این است که موقعیت مکانی ملک به چه صورت است. زیرا یک مکان و موقعیت مناسب می‌تواند باعث افزایش چند برابری ارزش ملک شود.

در تهران مناطق مختلف و متنوعی وجود دارد. اغلب ملک در مناطق خوب با قیمت‌هایی سرسام‌آور به فروش می‌رسند که هرکسی توان خرید آن را ندارد.

پیش‌فروش در منطقه 22 تهران از جمله مواردی است که در چند سال اخیر مورد توجه اغلب تعاونی‌ها قرار گرفته است. این منطقه از مناطق تازه تاسیس و عالی جهت سرمایه‌گذاری در ملک می‌باشد، به همین دلیل قیمت خرید ملک در این منطقه بسیار مناسب است.

منطقه 22 دارای آب‌وهوایی بسیار مناسب برای سکونت است و همچنین وجود نواحی مختلفی همچون چیتگر، گرمدره و… در این منطقه، موجب شده است که از نظر امکانات رفاهی، تفریحی، گردشگری و… بسیار مناسب باشد.

قوانین و نکات مهم در پیش‌فروش ملک در منطقه 22

پیش فروش آپارتمان 60 متری | پیش فروش آپارتمان در تهران با قیمت مناسب

در امر پیش‌فروش بهتر است که به نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید تا بهترین معامله را به انجام برسانید. در این قسمت به بررسی نکات و مواردی که برای انجام پیش‌ فروش در منطقه 22 حائز اهمیت است، می‌پردازیم.

در حالت کلی مالک رسمی، سازنده و سرمایه‌گذار و مستاجرین اراضی ملکی، دولتی و اوقافی که اجازه احداث بنا را دارند، اجازه و حق پیش‌فروش ملک را دارا می‌باشند.

در متن قرارداد باید مشخصات کامل طرفین ذکر شود و اینکه آیا فروشنده مالک است یا پیمانکار سازنده ملک می‌باشد. همچنین از آنجاییکه ملک کامل نیست، باید تمامی مشخصات ملک با جزئیات در قرارداد قید شود.

مواردی مانند؛ متراژ زیرساخت، مکان و لوکیشن دقیق ملک، طبقه، واحد و… به طور دقیق و کامل در قرارداد قید شود. همچنین مشخصات داخلی و ظاهری همانند؛ تعداد اتاق‌ها، بالکن، درب و پنجره، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی و شیرآلات و… باید با جزئیات در قرارداد نوشته شوند تا در آینده هیچگونه ابهامی ایجاد نشود.

زمان تحویل ملک با تاریخ دقیق نیز قید شده و همچنین نحوه پرداخت که به چه صورت باشد، چه میزان از هزینه به صورت نقد و چک و چه مقدار به صورت اقساطی پرداخت شود.

در صورتی که هر موردی از قرارداد نقض شود طرفین می‌توانند قرارداد را فسخ کرده و یا درخواست پرداخت خسارت از طرف مقابل را داشته باشند.

کدام تعاونی برای پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 بهتر است؟

امروزه تعاونی‌های زیادی در منطقه 22 شروع به فعالیت کرده‌اند. البته همکاری با یک تعاونی معتبر به شما کمک می‌کند تا معامله‌ای پرسود داشته باشید و بدون هیچگونه نگرانی اقدام به خرید نمایید.

ما در تعاونی فرتاک با داشتن سابقه درخشان در زمینه ساخت و پیش‌فروش در منطقه 22، توانسته‌ایم رضایت افراد زیادی را جلب نماییم که بتوانند با خیالی آسوده سرمایه‌گذاری کنند.

همچنین در گروه مهندسی فرتاک پروژه‌های زیادی در حال ساخت هستند که از نظر زیبایی و امکانات از موارد فوق‌العاده و بی‌نظیر می‌باشند.

برج‌های مجلل فرتاک، پروژه افق فرتاک و… از جمله پروژه‌های بسیار عالی و پرطرفداری هستند که توسط تعاونی فرتاک، مهندسی شده و با بهره‌گیری از جدیدترین طراحی‌ها ساخته شده‌اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه پیش‌فروش در منطقه 22 می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا وبسایت فرتاک «fartak-company.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

 

نمایش بیشتر

سارا عبدالهی

دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی هستم که طی چند سال اخیر علاقه زیادی به حوزه وب و محتوا نویسی پیدا کردم. همچنین علاقه زیادی به یادگیری بیشتر در این زمینه دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا