پیوندهای رایگان برای وب سایت های جدید – پیوندهایی برای وب سایت خود داشته باشید

[ad_1]

می توانید بسیاری از استراتژی های ایجاد لینک را بصورت آنلاین پیدا کنید. برخی از روشها از سایرین مؤثرتر است. با این وجود نوشتن مقاله و ارسال آنها به دایرکتوری مقاله آنلاین یکی از موفق ترین راه ها برای ایجاد و بازسازی لینک های با کیفیت است. این روش چگونه کار می کند؟

هنگام نوشتن مقاله و ارسال آنها به دایرکتوری اینترنتی پنج مورد معمولاً اتفاق می افتد.

ابتدا راهنما را تأیید می کند مقاله را می پذیرد و سپس آن را در راهنمای مقاله منتشر می کند. پیوند شما در مقاله یا کادر پویا قرار خواهد گرفت که راهنمای سایت را به شما می دهد.

دوم وب سایت های دیگر از مقاله شما تهیه می کنند آن را در وب سایت خود کپی می کنند و پیوند را در جای خود قرار می دهند.

سوم دایرکتوری های مقاله زیادی وجود دارند که حاوی یک فید RSS هستند به این معنی که آنها مقالات شما را به وب سایت های مشترک ارسال کرده و از طریق یک روش خودکار در سایت های خود بارگذاری می کنند.

چهارم ویراستاران و خبرنامه های ezine می توانند مقاله شما را مشاهده کنند. آنها سپس می توانند از این لینک با لینک استفاده کنند که در معرض دید شما قرار می گیرد.

پنجم هنگامی که موتورهای جستجو از عنکبوتها برای جستجوی وب سایتهای حاوی پیوند شما استفاده می کنند این به دلیل وجود بک لینک های باکیفیت در وب سایت شماست این امر به تعیین مکان وب سایت شما در نتایج کمک می کند.

لینک ساخت مفید

وقتی پیوند ایجاد می کنید یک لینک مستقیم را در html تولید کنید و آن را با یک عبارت کلمه ای رفع کنید. این به عنوان پیوند متنی شناخته می شود و موتورهای جستجوگر از آن استفاده می کنند تا شما را در نتایج این عبارت کلمه کلیدی قرار دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا