[ad_1]
چارچوب Ad Exchange dJAX این یک پلت فرم آزاد است که ابزارهایی را برای ناشران یا آژانس ها فراهم می کند تا هر تعداد تبادل آگهی را ادغام کنند و در نتیجه درآمد واقعی داشته باشند. این محصول به مدیر اجازه می دهد تا بیش از یک تبادل آگهی شخص ثالث مانند OpenX Market Pubmatic و Google Ads در چارچوب تبادل آگهی dJAX ایجاد کند. این ترتیب به شما امکان می دهد موجودی کالا را از مبادلات تبلیغاتی دیگر دریافت کرده و برای آنها تبلیغات ارسال کنید. چارچوب dJAX Ad Exchange بر اساس سیستم جهانی RTB کار خواهد کرد.
سیستم dJAX فعلی با OpenX Market و Pubmatic تلفیق شده است. کمک ارائه شده در API شخص ثالث برای ایجاد عملکرد مورد نیاز و انجام پیاده سازی استفاده می شود.
این یک بستر فناوری است که توانایی آن را دارد
1. مقیاس بندی برای تسهیل ادغام تبلیغات شخص ثالث.
2. ایجاد و مدیریت حساب در زمان واقعی.
3. OpenX Market را به عنوان آگهی دهنده ادغام کنید بنابراین در زمان واقعی با OpenX Market برخورداری می کنید تا جزئیات و درآمد آگهی را بدست آورید.
4. Pubmatic را به عنوان تبلیغ کننده ادغام کنید و در نتیجه سود را به سیستم dJAX تقسیم شده ناشر وارد کنید.
5. سیستم ردیابی Passback ارائه شده است.
6. مدیریت تبلیغات خانگی.
قالب های تبلیغاتی
پشتیبانی از همه قالب های تبلیغاتی اساسی مانند متن تصویر و بنرهای HTML. همچنین از تبلیغات موبایل پشتیبانی می کند. تبلیغ کنندگان باید کمپین های بازشوی ترافیکی / پنجره ای / خروجی داشته باشند. این چارچوب اساساً اجازه تبلیغات با اندازه بسته تبلیغات جهانی از پیش تعریف شده را می دهد.
هدف گذاری
با یک محصول dJAX مشتریان بالقوه به روش های زیر هدف قرار می گیرند:
1. هدف گذاری جغرافیایی گرافیکی
مصرف کنندگان را بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها مانند کشور مناطق شهر کد پستی آدرس IP و غیره هدف قرار می دهد.
2. هدف گیری رفتاری
این کاربر با توجه به رفتار مرور تعاملات تبلیغاتی و فعالیت های جستجوگرانه آنها را هدف قرار می دهد. از یک نمایه رفتار گذشته برای تعیین اینکه کدام تبلیغ در طول یک بازدید خاص پخش می شود استفاده می کند. به عنوان مثال هدف قرار دادن تبلیغات اتومبیل در پورتال به بازدیدکننده ای که می داند از بخش اتومبیل سازی یک سایت رسانه عمومی بازدید کرده است.
3. مخاطب هدف قرار دادن
این بهترین مصرف کنندگان را برای یک تبلیغ یا کمپین خاص هدف قرار می دهد و از این هدف برای دستیابی موثر به اهداف فروش خرید و نام تجاری استفاده می کند. تبلیغ کنندگان می توانند با پیام مناسب و در زمان مناسب به طور کارآمد به مخاطبان مناسب برسند. مصرف کنندگان از دریافت تبلیغات مرتبط تر سود می برند.
4. هدف قرار دادن تلفن همراه
اهداف با دستگاه های تلفن همراه که شامل iPhone iPad Android Blackberry Windows Phone و Feature Phone هستند.
مزایای
• حساب های تبلیغ دهنده و ناشر را مدیریت کنید
• قالب ها و آگهی های تبلیغاتی موبایل و شخصی سازی
• سیستم RTB جهانی با ادغام مبادلات تبلیغاتی شخص ثالث
• قابلیت های پیشرفته هدف گیری
NET-X سیستم پرداخت برای ناشران پرداخت
سیستم های تأیید
• پشتیبانی چند زبانه
[ad_2]