چالش های آینده برای توسعه و بازاریابی تلفن همراه

[ad_1]

دنیای دیجیتال در حال توسعه است و روندها در دنیای واقعی تغییر می کنند و باعث می شود جهان سریعتر از هر زمان دیگر و فناوری پایدارتر شود. تلفن همراه حول دنیای امروز می چرخد ​​که با اختراع اولین دستگاه پیجر در سال 1956 بوجود آمد. جهان شروع به داشتن تلفن همراه کرد و راه اندازی NTT برای اولین تلفن همراه تجاری در ژاپن گام بعدی برای تثبیت این تحرک بود.

نوآوری در این پیمایش پیام کوتاه از سال 1985 در اروپا آغاز شد. پیام های کوتاه در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یک رونق گرفتند و هنوز هم بالاترین فعالیت سلولی را نشان می دهند. اکنون بیش از 4 میلیارد مشترک تلفن همراه وجود دارد که 74٪ آنها از پیامک و 94٪ پیامک خوانده می شوند. فقط در انگلیس هر هفته 1.4 میلیارد پیام کوتاه ارسال می شود.

این فقط در مورد تلفن های همراه و پیامک است و نوآوری هایی مانند آیفون بلک بری اندروید و یکپارچه سازی اینترنت تلفن همراه دائماً افق های جدیدی از برتری در بازاریابی تلفن همراه را باز می کنند. بازاریابی اینترنتی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی با حداکثر دسترسی است. از آنجا که تعداد مشترکان تلفن همراه در مقایسه با کاربران اینترنت بیشتر است تلفن همراه راه های گسترده ای از بازاریابی را از شرکت های کوچک و متوسط ​​به بزرگ باز می کند.

بازاریابی وب یکپارچه تلفن همراه هنوز در دست توسعه است و دلیل آن عدم آگاهی در اکثر مشترکان تلفن همراه است یعنی حدود 10 میلیون کاربر در سراسر جهان از خدمات GPRS استفاده می کنند که فقط حدود 0.25٪ از کل مشترکان را تشکیل می دهند. اما این درصد کم به معنای رشد نکردن بازاریابی موبایل نیست. رویکردهای جایگزین بسیاری در بازاریابی تلفن همراه وجود دارد از جمله بازاریابی پیامکی بازاریابی موبایل Ingame خدمات مبتنی بر مکان و غیره.

بازاریابی موبایل Ingame یک زمینه با رشد سریع و آینده بازاریابی موبایل است. دلیل آن این است که بیش از 90٪ مشترکان تلفن همراه بازی های موبایل انجام می دهند. از بازی های تعاملی سه بعدی ساده و در زمان واقعی گرفته تا بازی های عظیم چند نفره و شبکه های اجتماعی بازی های موبایل همه جا هستند. این روند از یک طرف رشد موبایل 2.0 و در نتیجه توسعه تلفن همراه را تسریع می کند.

توسعه تلفن همراه مهمترین چیز بعدی است که اکنون باید روی مشاغل کوچک متوسط ​​و بزرگ متمرکز شود و بنابراین به یک صنعت رقابتی تبدیل شده است. وقتی رهبران صنعت نوکیا و گوگل به سمت منبع آزاد رفته اند مقصر سخت تر شده است و این وضعیت برای ارائه دهندگان نرم افزار مستقل حیاتی است. ZDNet همچنین اشاره می کند که به جای آن رابط کاربری عالی فقط یک چالش نخواهد بود مهمترین چیزها ایده ها و روش ها هستند. اگرچه فروشندگان مستقل نرم افزار (ISV) تحت فشار بیشتری قرار دارند اما شرکت ها با فشار یکسانی روبرو خواهند شد و تقریباً باید با همان چالش ها روبرو شوند. این یک مسابقه نوآوری جمعی خواهد بود [what I can term it as] یا نوآوری در محصول [combination of innovation in methodologies, design, productivity etc] بنابراین کل نوآوری در عملکرد برنده می شود!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا