اپلیکیشن و نرم‌افزاربرترین های کسب و کار

چاپ عکس گرفته شده با گوشی

چاپ عکس های موبایل بهترین راه برای ثبت خاطرات است. چون معمولا این عکس ها در یک لحظه خاص و بدون برنامه قبلی ثبت می‌شوند و اغلب در بردارنده خاطرات و لحظات منحصر به فردی هستند.به لطف عصر دیجیتال، تریلیون‌ها عکس در هر سال ثبت می‌شود. با تعداد زیادی عکس که هر روز گرفته شده و به اشتراک گذاشته می‌شوند، به راحتی ممکن است عکس‌های خاصی را که خاطرات ارزشمندی در خود نگه ‌دارند از دست دهید.این مشکلی‌ است که هر عکس دیجیتال را تهدید می‌کند.

اما عکس‌های چاپ شده را می‌توان قاب کرد و به‌عنوان دکوراسیون، هدیه به عزیزان و یا برای نمایش لحظات ارزشمند یا مناظر زیبا در محل زندگی و یا محل کار نصب کرد. به همین دلیل، آن‌ها معنادارتر می‌شوند. همچنین، به‌عنوان هدیه در قالب چیزهایی مانند کتاب عکس، ماگ، تیشرت و… کاربرد خوبی دارند.

دلایل زیادی برای اینکه بخواهید عکس‌های موبایل خود را چاپ کنید وجود دارد. دلایل شما هر چه که باشد، باید بدانید چه انتخاب‌هایی برای چاپ عکس‌های موبایل دارید.

ما در سایت امکان را فراهم کردیم که شما بتوانید عکس های گوشی همراهتان را به راحتتر شکل ممکن و با تنوع زیاد محصولات و خدمات چاپ کنید.

چطور عکس های موبایل را چاپ کنیم؟

با ایجاد تغییر در دنیای دیجیتال و هوشمندسازی موبایل‌ها و وسایل ارتباطی، امروزه شاهد هستیم که دوربین‌های پیشرفته‌ای با قدرت پردازش و وضوح تصویر بالا در گوشی‌های هوشمند قرار گرفته‌اند. برخی از این گوشی‌ها جایگزین خوبی برای دوربین‌های دیجیتال هستند، اما به دلیل محدودیت حافظه باید این عکس‌های خانوادگی و دوستانه را روی لپ تاپ و یا کامپیوتر انتقال دهیم. در این بین برخی نیز ترجیح می‌دهند که چاپ عکس های موبایل را بر روی شاسی یا کاغذ در ابعاد مختلف و حتی آلبوم در دسترس داشته باشند.

با این اوصاف اغلب ما در طول زندگی خود در مناسبت‌های مختلف عکس‌های بسیاری را با گوشی هوشمند خود می‌گیریم و همواره دغدغه پاک شدن آنها از روی حافظه موبایل خود را داریم، گاهی این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که چطور عکس موبایل را چاپ کنیم. امروزه با رشد روزافزون تکنولوژی چاپ عکس های موبایل نیز با کیفیت مناسب میسر شده است.

اگه قصد دارید عکس های داخل گوشی موبایلتون رو توی سه سوت چاپ کنید ، کلیپ بامزه زیر رو ببینید تا با خدمات ما آشنا بشید:

آیا دوره استفاده از چاپگرهای خانگی و چاپخانه های سنتی برای چاپ عکس به سر رسیده؟

برخی استفاده از چاپگرهای خانگی و یا مراجعه به آتلیه‌های چاپ عکس را توصیه می‌کنند که البته این روش‌ها ممکن است ساده به نظر برسد اما می‌توانند هزینه‌بر و وقت‌گیر باشند. به همین منظور بهترین روش چاپ عکس های موبایل استفاده از خدمات لابراتورهای آنلاین است که از روی گوشی را به ساده‌ترین روش ممکن ارائه می‌دهند.
البته امروزه اپلیکیشن‌ها بسیاری نیز جهت نصب بر روی گوشی‌های اندروید در دسترس قرار دارند که به راحتی چاپ عکس از روی گوشی را امکانپذیر کرده‌اند. به همین منظور تنها کافی است این اپلیکیشن‌ها را نصب کنید و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات موجود در آنها عکس مورد نظر خود را بر روی این نوع برنامه‌ها آپلود کنید.

چاپ عکس های موبایل به صورت آنلاین :

حال نحوه چاپ عکس از روی گوشی با استفاده از این نوع اپلیکیشن‌ها بدین شکل است که بعد از آپلود عکس خود می‌توانید سایزهای چاپ عکس گوشی و موبایل و همچنین مدل چاپ عکس را نیز مشاهده و انتخاب کنید و سفارش خود را آنلاین با درج اطلاعات شخصی ثبت کنید. پشتیبانی ضمن دریافت عکس دلخواه شما در مدت زمانی کوتاهی آن را جلوی درب منزل تحویل می‌دهد.

این تحول در سیستم عکاسی و ارائه های موبایل به طور قطع تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی سبک زندگی افرادی که کارهای خود را به صورت غیرحضوری انجام می‌دهد، خواهد گذاشت. لازم به ذکر است و چاپ عکس از روی گوشی به صورت آنلاین تفاوتی با هزینه چاپ عکس به صورت حضوری ندارد و بعضا قیمت‌ها به صرفه‌تر است.

چه مواردی برای چاپ عکس های موبایل مناسب است؟

سلفی گرفتن و عکس گرفتن با گوشی و موبایل این روزها یکی از تفریحات جذابی به شمار می‌رود که طرفداران بسیاری دارد. اما گاهی دوست دارید که این لحظات ماندگار را چاپ کنید. چاپ عکس های موبایل با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حضور ماشین‌آلات متنوع در صنعت چاپ امروزه امکان‌پذیر شده است و می‌توان آن عکس‌ها را با اشکال مختلف چاپ و در زندگی روزانه خود یادآوری کرد.

چاپ عکس های موبایل در هر شرایط، موقعیت و سایز مناسب است و هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد. اما اگر می‌خواهید عکسی را برای قاب کردن، آلبوم و غیره انتخاب کنید بهتر است از سایزهای استاندارد آن استفاده کنید.

هنگام انتخاب عکس‌ها جهت چاپ دقت داشته باشید که عکس‌های دارای زاویه دید مناسب، نور کافی و رزولوشن مناسب باشند و سایر موارد مورد لازم جهت چاپ عکس از روی گوشی در آنها رعایت شده باشد تا موقع چاپ با مشکلاتی همچون افت کیفیت و غیره روبرو نشوید.
پس اگر قصد شما از عکس گرفتن با موبایل، چاپ کردن آنها در اسرع وقت است باید با تمرین و دیدن عکس‌های مشابه با ترکیب‌بندی مناسب عکس‌های استانداردی را بگیرید. در این رابطه می‌توانید از امکانات عکاسی و دوربین گوشی خود استفاده کنید تا خروجی قابل قبولی را داشته باشید.

چاپ عکس‌های موبایل به سبک عکس‌های پولاروید

برخی مواقع دوست دارید که چاپ عکس های موبایل خود را به سبک پولاروید در اختیار داشته باشید. چاپ عکس پولاروید یک روش اصیل و قدیمی است که در گذشته تنها از طریق دوربین پولاروید و چاپ فوری آن روی کاغذ امکانپذیر بود اما امروز با پیشرفت تکنولوژی امکان چاپ عکس‌ های موبایل به این سبک و روش به راحتی در دسترس است.
عکس‌های پولارویدی به نوعی یادآور عکس‌های نوستالژیک و قدیمی هستند که با دروبین‌های آنالوگ به صورت سریع و فوری چاپ می‌شدند. این نوع عکس‌ها ابعاد ثباتی دارند (ابعاد ۷×۹ و ۹×۱۲) و بخشی از فضای آنها سفید و خالی است. از این فضای سفید پایین عکس می‌توان به عنوان بهترین جا برای نوشتن متن و درج تاریخ و محل ثبت عکس استفاده کرد.

عکس ‌های پلوراید : فانتزی های دوست داشتنی :

بنابراین یکی از ایده‌های جذاب و خلاقانه برای ثبت خاطرات چاپ و نصب عکس‌های پولاروید است که می‌توانید از آنها برای تزیین اتاق و هر فضایی از محیط کار و منزل به صورت ریسه آویزان استفاده کنید. چاپ عکس های موبایل به سبک پولاروید در ابعاد و تنوع بسیاری قابل انجام است.

اغلب این نوع عکس‌ها بر روی کاغذهای براق و بالاترین کیفیت چاپ می‌شوند و هنگام طراحی عکس بنابر سلیقه افراد امکان تغییر رنگ پس زمینه وجود دارد.
از آنجاییکه بابت خرید دوربین پولاروید باید هزینه گزافی را بپردازید یکی از راهکارها این است که به جای تهیه دوربین از خدمات چاپ آنلاین استفاده کنید و چاپ عکس های موبایل را به مجموعه‌ای بسپارید که با بهره‌گیری از قابلیت‌های جذاب و بهتر نسبت به دروبین پولاروید، عکس‌های چاپ شده ایده‌آل و مناسبی را به سبک عکس پولاروید در اختیار شما می‌گذارند.

بنابراین چاپ عکس های گوشی به سبک عکس پولاروید یک ایده فانتزی و جذاب به شمار می‌آید که امروزه طرفداران بسیاری دارد و با حداقل هزینه می‌توانید چنین عکس‌هایی را در دیوار خانه خود نصب کنید.

چاپ عکس‌های موبایل روی تخته شاسی

در گذشته چاپ عکس تنها بر روی کاغذ‌های مخصوص مرسوم بود که امروزه چندان رایج نیست. اغلب خانواده‌ها این عکس‌ها را درون قالب عکس‌هایی می‌گذاشتند تا علاوه بر جلوه بصری در برابر آسیب و پارگی محافظت شوند. اما امروزه علاوه بر اینکه چاپ عکس های موبایل امکانپذیر شده است حتی می‌توان آنها را روی تخته شاسی نیز چاپ کرد.

از این رو بهترین روش چاپ عکس های موبایل می‌تواند چاپ عکس روی شاسی باشد که با توجه به کاربرد فوق‌العاده آن نسبتا هزینه کمتری را باید بابت آن پرداخت کنید. نکته قابل توجه این است که کیفیت چسبی که زیر عکس قرار می‌گیرد باید از مرغوبیت لازم برخوردار باشد تا در مدت زمان طولانی‌تری عکس شما خراب و کمرنگ نشود.

بنابراین چاپ عکس های موبایل روی شاسی یک اقدام بی‌نظیر و ماندگار برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز زندگی روزانه به شمار می‌آید. البته عکس‌هایی که روی تخته شاسی چاپ می‌شوند به عنوان المان زیبا می‌توانند در تزیین و ایجاد جلوه بصری در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما نقش کلیدی ایفا کنند.

لازم به ذکر است، تخته شاسی یک تکه چوب از جنس MDF است که با زدن یک لایه چسب مخصوص عکس روی آن می‌‍‌چسبد. اغلب تخته شاسی‌ها برای چاپ عکس های گوشی دارای ضخامت ۸ میلی‌متر و ۱۶ میلی‌متر هستند.

قیمت چاپ عکس موبایل روی شاسی بستگی به عوامل مختلفی همچون کیفیت جنس کاغذ چاپ، زمان ارسال و تحویل عکس دارد. به همین منظور شما می‌توانید انواع عکس‌های روی گوشی خود را اعم از عروسی، تولد، خانوادگی، پرسنلی و غیره را با وقت و هزینه کمتری به صورت آنلاین چاپ کنید. همچنین امکان انتخاب سایز عکس و جنس کاغذ چاپ نیز وجود دارد.

حال هر چه سایز و ابعاد تخته شاسی بزرگتر می‌شود به همین میزان هزینه چاپ عکس افزایش می‌یابد. بنابراین انتخاب سایز عکس بستگی به شرایط و سلیقه افراد دارد.

چاپ عکس‌های موبایل روی ماگ

امروزه استفاده از ماگ یا همان لیوان‌های سرامیکی بزرگ برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم بسیار مرسوم شده است. بسیاری از افراد از این نوع لیوان‌ها در مناسبت‌های مختلف به عنوان هدیه به دوستان و آشنایان خود استفاده می‌کنند. حال در این بین یکی از ایده‌های جذابی که وجود دارد چاپ عکس های موبایل بر روی ماگ است. از طرفی دیگر چاپ عکس و یا لگو روی ماگ یکی از گزینه‌های پرطرفدار کسب و کارها و صاحبان برند تجاری است که به عنوان هدیه تبلیغاتی به کارمندان و پرسنل خود اهدا می‌کنند.

ماگ‌ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به صورت دسته‌دار و استوانه‌ای شکل در بازار موجود هستند که جهت ایجاد جلوه بصری و خاطره‌انگیز شدن تماشای آنها می‌توان از ماگ‌ها جهت چاپ عکس از روی گوشی استفاده کرد. از آنجایی‌که این لیوان‌های سرامیکی سایزهای مختلفی دارند می‌توان هر نوع عکس دلخواهی را روی بدنه ماگ چاپ کرد.

نحوه چاپ عکس های موبایل روی لیوان سرامیکی یا ماگ به صورت غیرمستقیم و با چاپ حرارتی است که به سابلیمیشن شناخته می‌شود. این نوع روش چاپ یکی از بهترین روش‌ها برای چاپ روی اجسام است که کیفیت آن به حدی است که طرح و عکس از روی ماگت به راحتی پاک نمی‌شود. اما توجه داشته باشید که ممکن است مقداری در تلورانس رنگ عکس اختلاف وجود داشته باشد.

چاپ عکس ‌های گوشی روی ماگ قابلیت شستشو دارند اما نباید آنها را در ماشین ظرفشویی قرار داد. اگر شما هم قصد استفاده از بهترین روش چاپ عکس های موبایل را دارید در ابتدا سایز ماگ خود را همراه رنگ آن که در تنوع رنگی بسیاری همچون ماگ سفید، ماگ زرد، ماگ قرمز، ماگ سبز، ماگ آبی، ماگ جادویی و غیره موجود است را انتخاب کنید تا عکس مورد نظر شما روی آن چاپ شود. این نوع ماگ‌ها دارای بدنه سفید رنگ جهت چاپ عکس هستند اما رنگ داخل لیوان و دسته آنها متفاوت است.

چاپ عکس‌‌های موبایل به شکل مگنتی

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که دوست دارید که فضاهای خالی کابینت‌ها، کمدها و حتی روی یخچال خود و هر نوع سطح فلزی را با عکس‌های خاطره‌انگیز تزیین کنید و در حین استراحت و یا آشپزی با مشاهده آنها خاطرات لذتبخش گذشته را زنده کنید. در این بین چاپ عکس های موبایل به شکل مگنتی بهترین پیشنهاد و انتخا برای این ایده است.

مگنت یک نوع کاغذهایی هستند که خاصیت آهنربایی و یا مغناطیسی دارند و به راحتی روی سطوح فلزی می‌چسبند. به همین دلیل چاپ عکس های گوشی روی مگنت نیز طرفداران خاص خود را دارد. از ویژگی‌های مکنت‌ها می‌توان به مقاومت بالا در برابر نور، گرما و رطوبت اشاره کرد و همچنین میزان عمر چاپ عکس روی این متریال بسیار زیاد است.

لازم به ذکر است مگنت‌ها دارای قابلیت شستشو هستند و اغلب برای چاپ عکس، کارت ویزیت، هدیه تبلیغاتی، چساندن روی سطح یخچال و غیره کاربرد دارند. میزان کیفیت چاپ عکس های موبایل روی مگنت بسیار بالا است و میزان ماندگاری آنها قابل قبول است. اما جهت چاپ عکس از روی گوشی در مگنت باید کیفیت عکس‌ها در حد قابل قبولی باشد.

مگنت‌ها بنا بر سلیقه افراد به اشکل مختلفی همچون دایره، مربع و قلبی برش داده می‌شوند. بنابراین جهت ایجاد جلوه بصری زیبا و جذاب حتما چاپ عکس روی مگنت را امتحان کنید و به طور قطع به عنوان یک ایده جالب و خلاقانه شیفته آن خواهید شد. این عکس‌های چاپ شده روی مگنت به دلیل متحرک بودن قابلیت استفاده بر روی هر نوعی فرمی در فضای خانه دارد. قیمت چاپ عکس های موبایل بر روی مگنت نسبت به دیگر مدل‌های چاپ بسیار مناسب است و ارزش استفاده از آن را دارد. طرح‌ها و سایزهای چاپ عکس گوشی و موبایل روی مگنت متنوع هستند اما شکل مربعی آن با ابعاد ۹x۹ سانتی‌متر بیش از همه مرسوم است.

پرینت با کیفیت از عکس | پرینت گرفتن با گوشی شیائومی

چاپ عکس‌‌های موبایل به شکل آلبوم

این روزها با توجه به اینکه بسیاری از عکس‌ها از لحظات خاطره‌انگیز روزانه و مناسبت‌ها با گوشی و موبایل گرفته می‌شود، آلبوم‌های قطور در زندگی خانواده‌های امروزی جایگاهی ندارد. اما دیگر فرصت آن رسیده است که به سنت گذشته روی بیاوریم و برای حفظ و ماندگاری عکس‌های دیجیتال خود آنها را روی کاغذ چاپ کنیم.

آلبوم عکس همواره در دسترس است و می‌تواند نسل به نسل به عنوان یک خاطره جاودانه به یادگار بماند. از این رو همچنان یکی از بهترین روش‌ها برای نگهداری عکس‌ها و مرور خاطرات مربوط به آنها ورق زدن آلبوم عکس است. پس بهتر است هر چه سریع‌تر برای چاپ عکس های موبایل خود به شکل آلبوم اقدام کنید.

هنگام چاپ عکس های گوشی خود توجه داشته باشید در صورت نیاز امکان طراحی و رتوش‌ عکس‌ها مطابق سلیقه شما وجود دارد. همچنین می‌توانید برای این آلبوم خانوادگی، دوستانه و مخصوص فرزند خود یک جلد مدرن و شیک انتخاب کنید. طرح‌های جذاب و متنوع نیز با موضوعات عاشقانه، ماه تولد، ازدواج، کودکانه و غیره برای سفارش آلبوم عکس شما وجود دارد که بنا بر سلیقه خود می‌توانید یک طرح را انتخاب کنید.

تعداد صفحات آلبوم جهت چاپ عکس های موبایل در حالت معمولی ۲۰ برگ است و بر اساس نیاز شما قابلیت افزایش دارد و یا حتی تعداد صفحه آلبوم را می‌توانید، کم کنید. بهتر است بدانید که تعداد صفحات باید به صورت روند و اعداد زوج باشد یعنی اعداد ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و غیره تا چاپ آن آسانتر گردد.

لازم به ذکر است، هنگام انتخاب سایز آلبوم دقت داشته باشید تا کیفیت عکس‌ها پس از چاپ مطلب مواقع شود البته وجود اختلاف رنگ هنگام چاپ عکس های موبایل امری طبیعی است. چون کیفیتی که عکس بر روی گوشی می‌بینید با آنچه روی کاغذ چاپ می‌شود، مقداری متفاوت است پس با آگاهی نسبت به این مقوله جهت چاپ عکس های گوشی خود اقدام کنید.

چاپ عکس ‌های موبایل در کتاب عکس

یکی از هدایای لوکس و زیبایی که این روزها هدیه دادن آن به دوستان و آشنایان نزدیک بسیار مرسوم شده است، اهدای کتاب عکس به عنوان یادگاری است. شما با چاپ عکس های موبایل خود که گاهی مشاهده آن را فراموش می‌کنید، می‌توانید خاطره‌های ارزشمند و ماندگاری را در ذهن خود و دوستانتان تداعی کنید. بنابراین کتاب عکس نیز می‌تواند بهترین روش چاپ عکس های موبایل باشد.

بنابراین کتاب عکس به عنوان جایگزین مناسب برای آلبوم‌های قدیمی امروز جایگاه مناسبی پیدا کرده است و در چاپ آنها از تکنولوژی پیشرفته‌ای استفاده می‌شود. طراحی کتاب عکس یا فتوبوک برعهده فرد سفارش دهنده است و با استفاده از طرح‌های آماده همچون عاشقانه، ازدواج، تولد، سفر و کودک و غیره می‌توانید یک طرح خلاقانه و جذاب را ارائه دهید. البته می‌توانید در این طراحی کتاب عکس می‌توانید از عکس‌ها و متن دلخواه خود متناسب با موضوع آن استفاده کنید تا یک کتاب شیک و منحصر به فردی را چاپ کنید.

جنس صفحات کتاب عکس اغلب از کاغذهای گلاسه ۲۰۰ گرمی است که همواره در چاپ دیجیتال و چاپ عکس های موبایل از این جنس استفاده می‌کنند. همچنین جنس جلد کتاب عکس اغلب از نوع گلاسه است که با یک سلفون براق پوشیده شده است. البته استفاده از چرم و دیگر جنس‌ها نیز برای جلد استفاده می‌شود که بستگی به سلیقه افراد دارد.

تعداد صفحات کتاب معمولا ۴۰ صفحه است که به فراخور نیاز خود می‌توانید تعداد عکس‌های آن را زیاد و یا کم کنید و همچنین صفحات آن را به میزان مورد نیاز خود کاهش یا افزایش دهید. از نظر هزینه نیز چاپ عکس ‌های موبایل در کتاب عکس نسبت به دیگر روش‌ها از جمله آلبوم عکس ارزانتر است.

بنابراین یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین روش‌های چاپ عکس های گوشی، کتاب آلبوم است که با طراحی و ایجاد استایل متفاوت می‌تواند گزینه مناسبی جهت به تصویر کشیدن لحظات ناب خطرات شما باشد.

چاپ عکس‌‌های موبایل روی تیشرت

بسیاری از افراد سعی می‌کنند به روش‌های مختلفی علاقه خود را به طرف مقابل و دوست خود ابراز کنند. یکی از این روش‌ها چاپ عکس های موبایل روی تیشرت به مناسبت‌های مختلف همچون تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین، یلدا و غیره است. شاید برای شما هم پوشیدن لباسی که عکس دوست یا کسی که دوستش دارید، روی آن نقش بسته است، جذاب باشد. یا اینکه هدیه دادن تیشرت و لباسی به دوست و عزیران خود که تصویر روی آن با محتوایی خاص تداعی‌کننده خاطرات گذشته باشد، انتخاب مناسبی باشد.

بهتر است بدانید که رنگ تیشرت‌ها جهت چاپ عکس های موبایل اغلب سفید رنگ و یقه گرد است و جنس آنها نیز می‌تواند نخی و یا ترکیبی از نخ و پلی‌استر باشد. همچنین سایز چاپ عکس های موبایل روی تیشرت اغلب تا سایزهای XXL را پوشش می‌دهد و متناسب با اندام همه افراد است.
چاپ روی تیشرت با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته به صورت غیرمستقیم و با تکنولوژی سابلیمیشن (چاپ حرارتی) انجام می‌شود.

کیفیت این نوع مدل چاپ عکس از روی گوشی بسیار بالا است و با مقداری اختلاف رنگ عکس چاپ شده با عکس واقعی، این اطمینان وجود دارد که طرح آن پاک نمی‌شود. نوع چاپ حرارتی که یکی از بهترین روش‌های چاپ روی اجسام است قابلیت شستشو حتی با ماشین لباسشویی را دارد و از این بابت جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. اما جهت ماندگاری بیشتر عکس بر روی تیشرت بهتر ایت که این نوع لباس‌ها را با آب سرد شستشو دهید.

بنابراین چاپ عکس های گوشی روی تیشرت دارای انواع طرح‌ها است که برای هر گروه سنی با هر سایزی مناسب است. حتی تیشرت‌های مردانه و زنانه در سایزها، جنس‌ها و رنگ‌های متنوع قابلیت چاپ عکس دارند، در دسترس قرار دارند و فقط باید مطابق با سلیقه خود یک طرح را انتخاب کنید و عکس مورد نظر خود را جهت چاپ بر روی آن به صورت آنلاین آپلود کنید.

چاپ عکس‌های موبایل به صورت آنلاین

هنگامی که یک عکس گرفتید و آن را مطابق میل خود ویرایش کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی عکس خود را در وب سایت انتخابی خود آپلود کنید. پس از تکمیل مراحل سفارش و پرداخت، عکس‌های شما مطابق با مشخصات دلخواه شما چاپ می‌شود. وقتی پرینت عکس‌های شما تمام شد برای شما ارسال شده و به شما تحویل داده می‌شود.

مشابه چاپخانه‌های اختصاصی، مزیت چاپ از طریق خدمات آنلاین این است که گزینه‌های چاپ بسیار متنوعی در دسترس شماست. برخلاف چاپخانه‌های محلی، خدمات چاپ آنلاین ۲۴ ساعته بدون توجه به جایی که هستید، به شرط اتصال به اینترنت در دسترس هستند.
استفاده از این خدمات آنلاین معمولاً آسان است و خدمات معتبر چاپ با کیفیت واقعاً خوبی ارائه می‌دهند. سفارشات با تعداد زیاد در برخی موارد دارای تخفیف یا تحویل رایگان هستند.

برخی از شرکت‌های چاپ آنلاین، مانند عکسوت، برای راحتی مشتریان خود، اپلیکیشن‌هایی برای دستگاه‌های هوشمند دارند. این برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که عکس‌های خود را مستقیماً از گوشی خود بدون نیاز به آپلود آن‌ها در رایانه و یا باز کردن سایت فروشگاه بارگذاری کنید.
سپس می‌توانید نوع چاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید و تعداد چاپی که از آن می‌خواهید را انتخاب و سفارش دهید. پس از اتمام پرداخت، سفارش شما ثبت خواهد شد. در سریع‌ترین زمان ممکن چاپ و برای شما ارسال می‌شود.

عکس‌های چاپ شده هدایای بسیار خوبی را به خصوص در فصل تعطیلات می‌باشند. تصاویری را که در گوشی هوشمند خود گرفته‌اید انتخاب کنید، آن‌ها را با استفاده از یکی از روش‌های بالا چاپ کنید و با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. یا می‌توانید از آن‌ها برای تزئین خانه و محل کار خود استفاده کنید!

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، حداکثر اندازه ای که می توانید عکس های خود را بدون پیکسل چاپ کنید به وضوح تصویر بستگی دارد.

سایزهای چاپ عکس گوشی و موبایل

امروزه دوربین گوشی‌های هوشمند بسیار پیشرفته کرده است و اغلب از کیفیت لازم برخوردار هستند و می‌توانند عکس‌ها در ابعاد مختلف اعم از کوچک، متوسط و متوسط به بالا را ثبت کنند. بنابراین جهت چاپ عکس های موبایل باید عکس‌هایی که دارای سایز استاندارد هستند را انتخاب کنید تا کیفیت آنها افت نکند.

بر این اساس نکته مهم که باید برای چاپ عکس های گوشی و موبایل به آن توجه کنید، کیفیت عکس در هنگام چاپ است، بنابراین سایزهای عکس‌هایی خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که برحسب کیفیت قابلیت چاپ داشته باشند.

چاپ عکس های موبایل بهتر است در سایزهای ۱۰×۱۵ ، ۱۳×۱۸ و ۱۶×۲۱ سانتی‌متر صورت گیرد چرا که این نوع عکس‌ها از کیفیت لازم برای چاپ در سایزهای بزرگتر برخوردار نیستند. البته این عکس‌ها را می‌توان با نرم‌افزارهای مختلف ویرایش عکس، ادیت و سایز آن را ارتقا و تنظیم کرد. گاهی با ویرایش می‌توان قابلیت چاپ یک عکس را تا سایز ۳۰×۴۰ سانتی‌متر افزایش داد.

جالب است بدانید که برای چاپ عکس های موبایل روی شاسی و آلبوم حداقل سایز عکس باید ۱۶×۲۱ سانتی‌متر باشد و بزرگترین سایز استاندارد جهت چاپ روی شاسی بزرگ ۷۶×۱۵۰ سانتی‌متر است. جهت چاپ عکس برای قاب عکس نیز هر نوع سایزی قابل یت چاپ دارد و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود دارد.

از بهترین سایزهای چاپ عکس گوشی و موبایل به صورت استاندارد می‌توان به سایزهای کوچک در ابعاد ۱۰×۱۵ ، ۱۳×۱۸ و ۱۶×۲۱ سانتی‌متر اشاره کرد. همچنین از سایزهای متوسط کوچک می‌توان به سایزهای ۲۰×۲۵ و ۲۰×۳۰ سانتی‌متر و از سایزهای متوسط بزرگ می‌توان از سایزهای ۳۰×۴۰ و ۳۰×۴۵ سانتی‌متر نام برد.

سایزهای بزرگ استاندارد نیز بدون محدودیت از ابعاد ۳۰×۶۰ شروع می‌شوند. بنابراین افراد می‌توانند بر حسب نیاز و سلیقه خود سایزهای چاپ عکس گوشی و موبایل خود را انتخاب کنند و در این رابطه فقط باید مراقب کاهش کیفیت عکس باشند.

بهترین روش چاپ عکس های موبایل

چاپ عکس های موبایل روی شاسی، ماگ، تیشرت، مگنت، کوسن و غیره امروزه در این میان افراد محبوبیت بسیاری دارد و هر فردی براساس بودجه و سلیقه خود یک مدل چاپ عکس را انتخاب می‌کند. اما در این بین چون چاپ عکس روی شاسی یا همان چوب‌های از جنس MDF قابلیت تبدیل شدن به یک تابلوی زیبا را دارد بیش از همه مورد استقبال علاقمندان به نصب عکس در محیط خانه قرار می‌گیرد.

بر این اساس می‌توان گفت که چاپ روی شاسی، بهترین روش چاپ عکس های موبایل است چرا که هم از نظر کاربردی مناسب هستند و هم از نظر قیمت ارزان‌تر تمام می‌شوند. بنابراین می‌توان با کمترین هزینه، یک تابلو زیبا و منحصر به فرد از عکس‌های دلخواه خود را چاپ کنید و در محیط خانه خود نصب کنید.

قیمت چاپ عکس از گوشی بر روی شاسی به عوامل مختلفی همچون سایز و نوع کاغذ چاپ آن بستگی دارد. اغلب کاغذهای مورد استفاده در چاپ عکس بر روی شاسی را می‌توان به کاغذ لاستر، کاغذ سلیک و کاغذ متالیک تقسیم کرد که هر کدام ضخامت، مقاومت و قیمت متفاوتی دارند. از ارزان‌ترین کاغذهای چاپ عکس روی شاسی می‌توان به کاغذ لاستر اشاره کرد که در صنعت چاپ به صورت حرفه‌ای از آن استفاده می‌شود. همچنین از گرانترین انواع کاغذهای برای چاپ عکس های موبایل روی شاسی می‌توان به کاغذ متالیک اشاره کرد که دارای میزان مقاومت، شفافیت و درخشندگی بسیار بالایی است.

چاپ روی کاغذ کلاستر بهترین روش برای چاپ عکس های موبایل :

چاپ عکس روی کاغذ لاستر به عنوان بهترین روش چاپ عکس های موبایل روی شاسی از نمونه کارهای پرمصرف بین مخاطبان و مشتریان است. این نوع کاغذها به دو صورت مات و براق در دسترس هستند و از ویژگی‌های این نوع کاغذها علاوه بر ارزان قیمت بودن نسبت به سایر کاغذها می‌توان به عدم رفلکس نور اشاره کرد. چاپ عکس های موبایل بر روی شاسی در همه سایزهای استاندارد به صورت افقی و عمودی امکانپذیر است. البته امکان چاپ عکس گوشی فوری بر روی شاسی و در سایز های غیراستاندارد و بسیار بزرگ نیز وجود دارد اما قبل از تصمیم به این کار باید کیفیت عکس مورد نظر خود را بررسی کنید تا در هنگام چاپ از کیفیت لازم برخوردار باشد.

هزینه چاپ عکس‌های موبایل

چاپ عکس های موبایل به اشکال مختلف دارای قیمت و هزینه متفاوتی است. به طور کلی می‌توان گفت که قیمت چاپ عکس‌ های گوشی به صورت آنلاین، نسبت به لابراتورها و آتلیه‌های عکاسی‌ها که به صورت حضوری خدمات ارائه می‌دهند، قیمت مناسب و مقرون‌ به ‌صرفه‌تری دارد. از مهمترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت چاپ عکس موبایل می‌توان به سایز، نوع کاغذ، نوع متریال و غیره است. در ادامه چند نمونه از قیمت‌های چاپ عکس را مورد اشاره قرار خواهیم داد تا با یکدیگر مقایسه کنید.

بررسی قیمت چاپ عکس های موبایل در روش‌های مختلف :

  • قیمت چاپ عکس موبایل روی شاسی به فراخور سایز کوچک تا بزرگ متفاوت است و از ۱۶۲۰۰ تومان شروع می‌شود و تا ۲۸۵۰۰۰ تومان ادامه دارد.
    • قیمت چاپ عکس موبایل پولاروید در سایز معمولی از ۴۰۰۰ تومان تا سایز واید ۴۱۰۰ تومان برآورد خواهد داشت.
    • قیمت چاپ عکس موبایل روی ماگ در سایز معمولی حدود ۸۸۰۰۰ تومان است.
    • قیمت چاپ عکس موبایل روی تیشرت نیز از حدود ۱۱۰۰۰۰ تخمین زده می‌شود.
    • قیمت چاپ عکس موبایل روی آلبوم بستگی به سایز و تعداد صفحات دارد اما جهت چاپ سایز ۳۰×۲۰ باید حدود ۲۳۰۰۰۰ تومان هزینه اختصاص دهید.
    • قیمت چاپ عکس موبایل روی مگنت نیز متنوع است مثلا سایز مریعی ۹×۹ آن حدود ۱۲۰۰۰ تومان هزینه به دنبال خواهد داشت.
    چاپ عکس‌های موبایل در هر روش می‌تواند متفاوت باشد. در چاپخانه‌های محلی بسته به میزان سفارش و نوع محلی که چاپخانه‌ در آن قرار دارد متفاوت باشد و معمولا در مقیاس کم هزینه‌اش زیاد می‌شود.

در روش چاپ عکس‌های موبایل در خانه، قیمت پرینتر، کاغذ و جوهر هزینه چاپ شما را بسیار افزایش می‌دهد و همچنین انتخاب‌هایتان را محدود می‌کند.
در روش چاپ آنلاین می‌توانید بدون اینکه به ساعت کاری خاصی محدود شوید و یا بدون اینکه نیاز به هزینه اولیه دستگاه، کاغذ و مالیات داشته باشید؛ عکس‌های خود را چاپ کرده و در خانه منتظر رسیدنشان باشید.

چاپ عکس گوشی فوری

یکی از هیجان‌انگیزترین کارها بعد از ثبت عکس‌های یادگاری تلاش برای چاپ آن به صورت فوری است. از آنجایی که چاپ عکس توسط عکاسی‌ها و آتلیه‌ها زمان‌بر است و ممکن است مدت طولانی شما در انتظار بگذارند تا عکس مورد نظر شما را چاپ و تحویل دهند، بنابراین چاپ عکس گوشی فوری بهترین انتخاب است.

از این رو شما می‌توانید از طریق عکسوت، عکس‌ های موبایل خود را در هر ابعاد و سایزی را چاپ کنید. نحوه چاپ عکس از روی گوشی در عکستو بدین شکل است که باید عکس مورد نظر خود را بر روی سامانه آنلاین این سرویس اینترنتی آپلود و بارگذاری کنید. این لابراتوار چاپ عکس های موبایل شما را با بهترین فریم و بهترین نوع کاغذ به صورت فوری در سایزهای استاندارد برای شما چاپ خواهد کرد.

منظور از چاپ عکس گوشی فوری این است که بدون محدودیت مکانی و زمانی می‌توانید سفارش و درخواست چاپ عکس های گوشی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در کوتاهترین زمان ممکن آن عکس‌ها را با طرح‌های انتخابی خود تحویل بگیرید. عکسوت به عنوان یک سرویس اینترنتی جذاب دارای قابلیت چاپ عکس گوشی فوری است که به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های خود را بر روی اشیا مختلف اعم از تیشرت، ماگ، مگنت و غیره به صورت آنلاین طراحی و سفارش چاپ بدهید.

اگر قصد دارید عکس های موبایلتان را به صورت فوری و با بالاترین سرعت و کیفیت چاپ کنید ، همین حالا اپلیکیشن عکسوت را از دانلود کنید.

خدمات چاپ عکس های موبایل در عکسوت

عکسوت با ارائه بهترین خدمات طراحی و چاپ عکس‌ های موبایل در کنار شماست تا خاطراتتان را به بهترین شکل ممکن ثبت و با عزیزان خود به اشتراک بگذارید. برای چاپ عکس های موبایل خود روی تیشرت، شاسی، ماگ، درون قاب، آلبوم و… می‌توانید با کارشناسان عکسوت ارتباط گرفته و بهترین انتخاب برای چاپ عکس یا هدیه چاپی مورد نیازتان را داشته باشید.
با نصب اپلیکیشن عکسوت، مستقیما از روی موبایل خود، عکس بگیرید، در عکسوت آپلود کنید. سپس، چند روزی صبر کنید تا سفارشتان درب منزل تحمجموعه:

پرینت عکس از طریق موبایل

دوربین تلفن های همراه به قدری قوی شده اند که کیفیت تصاویر گرفته شده از بعضی از مدل های دوربین دیجیتال به مراتب بالاتر و دارای کیفیت بیشتری هستند . تمام تصاویر گرفته شده روی تلفن همراه در کارت حافظه یا فضای Cloud نگهداری می شود . شاید بخواهید عکس های ذخیره شده را بعد از ویرایش به طور مستقیم چاپ کنید .بدون اینکه عکس ها به عکاسی برده یا روی یک لوح فشرده رایت کنید .  دقت داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت حتما باید یک پرینتر جوهر افشان داشته باشید .

برای شروع نیاز به Cloud Print دارید .

برنامه Google Cloud Print به شما اجازه می دهد که گوشی خود را به پرینتر وصل کرده، بطور مستقیم از فایل پرینت بگیرید. برای استفاده از این برنامه نیاز دارید که سرویس پرینت جدید Google Cloud را مطابق با آموزش موجود در Cloudprint ، با رایانه خود هماهنگ کنید.

مدیریت کارهای چاپ خود در چند حساب

کنترل گزینه‌های چاپگر

مشاهده کارهای چاپ قبلی

تنظیمات پرینت عکس

Cloud Print اکنون بخشی از سیستم عامل اندروید می باشد . در گذشته این برنامه به صورت مستقل باید دانلود و ابتدا نصب میشد . برای بررسی وضعیت چاپگر و قابلیت Cloud Print پنجره تنظیمات اصلی که به صورت نوار بالای صفحه می باشد را پایین آورده و بر روی علامت چرخ دنده تب کنید .ممکن است در بعضی از مدل های تلفن همراه و سیستم عاملی که روی آن نصب شده است این برنامه وجود نداشته باشد .

بعد از انتخاب پرینتر کافیست از منوی تنظیمات عکس گزینه print ر انتخاب کنید .حالا هر فایل یا سندی را که قصد داشته باشید از آن پرینت بگیرید ابتدا باید انتخاب کرده و با توجه به مراحل زیر از آن پرینت بگیرید .

صفحه‌ای را که می‌خواهید چاپ کنید باز کنید (Photos، ‏Chrome و غیره)؛

در برنامه، روی «گزینه‌ها» کلیک کنید؛

در Chrome، روی اشتراک‌گذاری و سپس چاپ کلیک کنید؛

در سایر برنامه‌ها، روی «چاپ» کلیک کنید.

برای چاپ با نسخه ۴.۳ یا قدیمی‌تر

صفحه‌ای را که می‌خواهید چاپ کنید باز کنید؛

از منوی برنامه، «اشتراک‌گذاری» را انتخاب کنید؛

روی Google Cloud Print کلیک کنید.

همانطور که مشاهده می کنید بعد از انتخاب گزینه print تنظیماتی مانند تعداد نسخه های چاپ شده، اندازه کاغذ ، جهت گیری و رنگ در دسترس شما قرار می گیرد .

منبع: youtube.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا