[ad_1]
از آنجا که استفاده از اینترنت به صورت هندسی به رشد خود ادامه می دهد شاهد افزایش تقاضا برای اطلاعات ارائه شده توسط انواع رسانه ها هستیم. گزینه های نمایش می توانند از متن ساده گرفته تا اسناد PDF تا فیلم ها متغیر باشند. متأسفانه هر گزینه به منابع بیشتر و دانش فنی بیشتری نیاز دارد. با پیشرفت همگرایی به طور اجتناب ناپذیری به جلو ما باید از خود بپرسیم که آیا روشی عملی برای ترکیب بهترین این فناوری با ادامه ارائه یک تجربه اینترنتی رضایت بخش از کاربر وجود دارد یا خیر.
پاسخ در این مرحله از توسعه اینترنت صحیح است.
صدا به خودی خود وسیله ای برای تقویت لذت کاربر از اینترنت است. صدا بسیاری از موارد نامشهود ذاتی کلمه نوشتاری را منتقل می کند. صدا می تواند روح انسان را لمس کند و پیامی در مورد مزایای آن بفرستد. صدا می تواند اجتماع ایجاد کند و روابط را حفظ کند.
صدا بالغ ترین فن آوری پخش است و نیاز به پهنای باند ویدیویی ندارد. هر کاربر اینترنتی متصل به 28.8 کیلوبایت یا بهتر می تواند از کیفیت FM بدون تجربه بافر و آزارهای دیگری که می تواند ویدیو را با نرخ بیت پایین تأثیر بگذارد لذت ببرد.
مشخص است که مردم فقط 20٪ از آنچه می خوانند را حفظ می کنند اما 70٪ آنچه را که می بینند و می شنوند به خاطر می آورند. این واقعیت به خودی خود باعث افزایش ارزش پیام صوتی ارسالی از وب سایت کاربر متوسط می شود. پیامدهای چگونگی افزایش صدا می تواند باعث افزایش لذت اینترنت از معلولین شود.
جریان صوتی آنلاین شرکت ها فرصت های نامحدودی را برای دسترسی به مخاطبان خود و ساده کردن تعامل آنها فراهم می کند. جریان صوتی جذابیت محصول را گسترده تر کرده و به رونق فروش کمک می کند. مردم از نظر صدا احساس راحتی می کنند و از استفاده از آن در زندگی روزمره کمی اضطراب دارند.
خرده فروشان می توانند از چندین طریق صدا را در عملیات خود ادغام کنند. برای بهبود توصیفات محصول و ارائه اطلاعات مربوط به محصول به روش های بسیار قانع کننده تر از متن معمولی از آن استفاده کنید. فروشندگان کتاب می توانند رویدادهای ویژه داشته باشند که قطعه های صوتی از عناوین منتخب را ارائه می دهد. بازرگانان هنر می توانند از صدا برای دادن اطلاعات ارزش افزوده درباره یک هنرمند یا یک دوره از تاریخ به تصویر کشیده شده توسط اثر یک هنرمند استفاده کنند. (به تورهای صوتی ارائه شده توسط موزه ها فکر کنید.)
سازمان های فروش ابزار آموزشی می توانند از کلیپ های صوتی برای مشتریان بالقوه برای پیش نمایش و ارزیابی مطالب ارائه شده استفاده کنند. توانایی نمونه گیری محصول یک کمک فروش قدرتمند و عملی است.
وب سایت های تجاری و اینترانت شرکت ها همچنین می توانند قدرت صدا را مهار کنند. نیاز به ارائه آخرین اطلاعات به کارمندان و مشتریان می تواند به خوبی با جریان های صوتی و تلفنی ارائه شود. درج صدا در ترکیب ارتباطات شرکت ابزاری با کاربرد آسان است که نیاز به برقراری ارتباط با نیروی کار توزیع شده را برطرف می کند.
در بازار خرده فروشی و در بازار تجارت صدا می تواند و باید مورد استفاده قرار گیرد تا تمام روابط مهم مشتری حفظ شود. پیام های صوتی یک تماس شخصی اضافه می کند که شنونده را مورد علاقه خود قرار می دهد و او را به ماندن در سایت ترغیب می کند.
آموزش کارکنان با صدا بسیار بهبود می یابد. از آن برای راهنمایی کارمندان جدید و نگه داشتن اطلاعات بایگانی شده در سایت برای مراجعه آسان استفاده کنید. همچنین آموزش فروش می تواند بایگانی شود و در صورت نیاز سریعاً بازیابی شود. امکان تهیه مواد آموزش صوتی شخصی 24/7 باعث می شود که پخش صوتی ابزاری برای یادگیری بسیار متنوع و بسیار مؤثر باشد.
برخی از کلمات هشدار دهنده نیز ضروری است. صدا مانند هر فن آوری ارزش افزوده دیگر باید عاقلانه مورد استفاده قرار گیرد. باید برای یک هدف خاص مورد استفاده قرار گیرد و برای تقویت پیام متنی که تحویل داده می شود تقویت شود. به مخاطبان خود و چگونگی تعامل آنها با وب سایت خود فکر کنید. به خاطر داشته باشید که بازدید کننده ممکن است وقتی در محل کار خود است به سایت شما بیاید و براساس آن برنامه ریزی کند.
آینده جریان صوتی روشن و پر از وعده ها است. هر روز بیشتر کاربران اینترنت از جریان صوتی و استفاده از آن آگاه می شوند. پخش رادیویی آنلاین بسیار محبوب است و اکنون از آن به عنوان یک رسانه تبلیغاتی مؤثر استفاده می شود. Email Voice Voice به عنوان ابزاری برای تجارت عملی به طور گسترده ای در دسترس است و توسعه یافته است. مصرف کنندگان پیام های صوتی را به کارت تبریک وصل می کنند و تماس تلفنی آنلاین را تجربه می کنند. جریان صوتی به کاربر معمولی اینترنت امکان ایجاد محتوا را می دهد که قدرت صدا و احساسات منتقل شده را انتقال می دهد.
بنابراین … چرا از صدا استفاده نمی کنیم؟
[ad_2]