چرا از پیوستن به Wela Slimberry متاسفم

خوب ، من آن را قبول دارم. من می خواستم گلوله هایی را در انتهای جمله اضافه کنم ، به عنوان یک ذهن مضر برای ذهن گمراه کننده شما برای گمراه کردن شما. منظور من این است که ، برای کسی که دارای یک مشتری بالقوه مشتری است که در عرض دو هفته 450 عضو از صفر افزایش یافته است ، به دلیل این یک نهاد به نام WELA ، چرا من شکایت می کنم. خوب ، بنابراین در اینجا جمله کامل آمده است.

آمازون | بازی

چرا من از پیوستن به WELA … خیلی زود متاسفم.

اکنون برای بیشتر کسانی که در فروش مستقیم کار می کنند ، شناخته شده است که گاهی تفاوت بین موفقیت و تغییر زندگی فوق العاده و موفقیت کامل در بازنشستگی به زمان مربوط می شود.

وقتی در واقع به فرصتی می پیوندید ، به صورتتان خیره شده اید!

اگر برای انجام هر مشاغلی از خانه زود به آن بپیوندید ، و اگر کلیک کنید ، آماده سرگرم شدن هستید و می توانید به Lazyboy خود رضایت دهید و مدت زمان طولانی Xbox را بازی کنید. پس چرا از پیوستن به شرکتی که یک محصول منحصر به فرد ، یک سیستم بازاریابی مختل کننده دارد و کارآفرینانی که از سراسر جهان به آن دسته جمعی می پیوندند ، شکایت می کنم؟

صرفاً به این دلیل که Wela Slimberry فقط مربوط به سیستم یا پول نیست … این محصول است. محصول سطح پایین Wela ، Slimberry فقط بنای یادبود عصاره Acai Berry نیست. این ترکیبی از برخی از بهترین میوه های فوق العاده ، مواد مغذی و آنتی اکسیدان های شناخته شده برای انسان است. این فقط یک معجون انرژی زا یا یک محصول ضد سم نیست ، بلکه سطح بعدی محصول بهداشت عمومی است که برای غلبه بر بازار آماده می شود. در اینجا بررسی Wela Slimberry است.

محصول اولیه ارائه شده قالب تبلت بود که دریافت کردم ، به دلیل قیمت گذاری رقابتی و عملکرد اختیاری ، در نوع خود یک پیشنهاد منحصر به فرد بود. تنها در عرض دو ماه پس از راه اندازی و موفقیت باورنکردنی ، ولا در کمال تعجب یک نسخه بزرگ را به وجود آورد و قطرات کنسانتره تغذیه ای Slimberrys را به بازار عرضه کرد. فرم مایع به عنوان یک ورودی مستقیم ، خود یک مکانیسم موثر برای انتقال است. اما محصول جدید بسته های زیادی دارد … یا یک مشت.

این ماده شامل عصاره هایی از Acai Berry ، Maqui Berry ، Moringa ، New Zealand New Black و Pomegranate است که همه در یک ماده پر شده اند. به من اعتماد کنید هر یک از این ترکیبات می توانند شرکتی را برای خود تاسیس کنند. این یک کنسانتره تغذیه ای قدرتمند است که در یک فرمول ساده بهم پیوسته است.

در اینجا برخی از نشانه ها در مورد هدف آن وجود دارد: –

Acai Berry: – Super Fruit همه Super Fruit را بزنید. Acai که در جنگل آمازون کشف شده است ، همچنان به عنوان یک فرمول مهم برای کاهش وزن ، ضد پیری و آنتی اکسیدان تثبیت می شود ، که یک تقویت کننده متابولیسم عالی است ، باعث می شود شما احساس انرژی داشته باشید و احساس تنش را در فرد از بین ببرید. بدن حاوی چربی های امگا 3 ، 6 و 9 است که هر دو در کمک به سرکوب اشتها بسیار موثر هستند.

مکی بری: یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده انگور از استخرهای آمریکای جنوبی است. او به خوبی در برنامه رژیم غذایی هندوستان ماپوچه می داند ، به آنها انرژی و نشاط فوق العاده ای می بخشد و به آنها اجازه می دهد حتی در سن 50 سالگی روزها بدوند! مطالعات بالینی متعدد ، از جمله مطالعات دانشگاه کالیفرنیا ، تأیید کرده اند که ماکی توت یک پیشگیری طبیعی اثبات شده در برابر سرطان است.

باعث می شود شما بهتر به نظر برسید ، احساس بهتری داشته باشید ، انرژی داشته باشید و از کاهش وزن پشتیبانی کنید.

مورینگا: – ماده افزودنی سیستم Ayurveda هند با بیش از 3000 سال قدمت. این درخت که به عنوان درخت معجزه نیز شناخته می شود ، برای کودکان توسط ورزشکاران استفاده می شود. شواهد تاریخی نشان می دهد که پادشاهان و ملکه های باستان از برگ و میوه های مورینگا در رژیم غذایی خود برای حفظ هوشیاری ذهنی و سلامت پوست استفاده می کردند. گرم به ازای هر گرم آنچه در آن حاوی است:

• 7 برابر بیشتر از پرتقال ویتامین C است

• 4 برابر کلسیم شیر

• 4 برابر بیشتر از هویج ویتامین A

پروتئین موجود در شیر را دو برابر کنید

• 3 برابر پتاسیم موجود در موز

یک افزودنی سالم به رژیم غذایی هرکسی

توت سیاه نیوزیلند: – مطالعه ای که اخیراً توسط جین لنکستر ، مشاور علمی در انگور فرنگی سیاه کنتبری انجام شده است ، نشان می دهد که مصرف منظم توت سیاه در نیوزلند به میزان قابل توجهی گردش خون را تا 40٪ بهبود می بخشد. این باعث کاهش خستگی عضلات ، گرفتگی عضلات و خستگی و همچنین احساس خستگی عمومی می شود.

انار: منشا آن خاورمیانه است و اکنون در همه جا در دسترس است. این یک ظرف طبیعی آنتی اکسیدان است ، بیش از هر میوه در رده خود. این دارو در آیورودا نیز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، توسط دانشمندان سیستم به عنوان داروی خوبی در برابر بیماری های مختلفی مانند اسهال و اسهال خونی مورد استفاده قرار گرفته و برای اهدافی مانند توقف خون دماغ و خونریزی لثه استفاده می شود.

از این رو ، اگر بتوانم دستی به محصولی ترکیبی برسانم که همه موارد فوق را با هم داشته باشد ، احتمالاً نیمی از مشکلات سلامتی من و خانواده ام را برطرف می کند. از آنجایی که محصول را زودتر خریداری کردم ، باید یک ماه صبر کنم تا محموله های به روز شده را که از ابتدای سپتامبر تحویل گرفته اند ، دریافت کنم. اطلاعات بیشتری در مورد قطره های غذایی Wela Slimberry.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا