چرا از یک متخصص سئو استفاده کنیم؟

[ad_1]

وب سایت مانند یک موتور به خوبی سازماندهی شده است. باید طوری طراحی شود که حداکثر دید را در موتورهای جستجو ایجاد کند ترافیک را به وب سایت هدایت کند و از مالک کسب درآمد کند. گذاشتن بنزین در مخزن (محتوا عکس لینک و غیره) و انتظار خروج آن کافی نیست!

شما یک مکانیک (وب سایت) نیستید و انتظار نمی رود تمام نکات ظریف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را بدانید. اما برای اینکه بیشترین مسافت پیموده شده را از وب سایت خود داشته باشید باید یک متخصص سئو خوب داشته باشید. بنابراین به جای اینکه در سئو قرمز به نظر برسید.

به عنوان مثال بسیاری از صاحبان وب سایت در مورد نام تجاری nofollow نمی دانند. اما مهم است که وب سایت خود را بهبود بخشید. برخی از صفحات محتوا یا پیوندهایی وجود دارند که نمی خواهید موتور جستجو آنها را دنبال کند. این برنامه برای کاهش اثربخشی انواع خاصی از هرزنامه ها در موتورهای جستجو طراحی شده است و در نتیجه کیفیت نتایج موتورهای جستجو را بهبود می بخشد. قرار دادن یک تگ nofollow در کدتان به گوگل اسپایدر می گوید که نام شما را دنبال نکنند.

برچسب های سئو دیگری (مانند متا عنوان لنگر و تگ های توضیحات) وجود دارند که برای یافتن «ربات های» موتورهای جستجو باید در کد قرار داده شوند. این برچسب ها از محتوای غنی از کلمات کلیدی وب سایت شما مشتق شده اند. هنگامی که به درستی و طبق دستورالعمل های گوگل انجام شود به رتبه بندی صفحه شما کمک می کند و با یافتن وب سایت خود یافتن محصولات و خدمات خود را آسان تر می کند. به یاد داشته باشید که ترافیک بیشتر بینندگان بیشتر مشتریان بیشتر و فروش بیشتر.

ممکن است شیطان در جزئیات سئو باشد اما بهینه سازی باید در وب سایت شما باشد و بخشی جدایی ناپذیر از تلاش های بازاریابی شما باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا