چرا استراتژی های رسانه های اجتماعی برند را به دست نمی آورند (و چگونه می توانید آن را بسازید)

[ad_1]
امروزه استراتژی های رسانه های اجتماعی مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. و برای کسانی که درد بی تفاوتی خود را احساس نمی کنند ، در نهایت همین کار را خواهند کرد. با این حال ، این چراغ بی معنی است مگر اینکه از ابزارهای استراتژی رسانه های اجتماعی به شیوه دلخواه استفاده شود. شما ممکن است یک بازیکن فعال در این بازی باشید ، اما هدف به تنهایی برای کمک به شما در فرو رفتن کافی نیست و دیر یا زود باید مجازات شوید.
اگر مدت زیادی در شبکه های اجتماعی (SM) بوده اید اما هنوز منتظر بیدار شدن یک روز هستید ، اگر می دانید چرا شرکت شما شبکه های اجتماعی ندارد و چگونه می توانید از شر آن خلاص شوید ، به خواندن ادامه دهید:
1. تعهد پایدار
شروع به کار با رسانه های اجتماعی سرگرم کننده است ، اما یکی از رایج ترین مشکلات شرکت هایی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند کاهش سریع سود است. بدون مقاله ای آشنا با محتوای مفید در حال حاضر ، پیروان علاقه کمتری نشان می دهند و کمتر پاسخگو هستند. اما عرق نکردن مشکل است. مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی را بخشی از برنامه روزانه خود قرار دهید تا مطمئن شوید پیروان خود را حفظ می کنید. همچنین ، مجبور نیستید ساعت ها وقت بگذارید ، فقط 10-20 دقیقه فرصت دارید تا تفاوت بزرگ را ببینید. و برای کسانی که با تعهد مشکل دارند ، شرکت های بزرگ مدیریت SM وجود دارند که می توانند همه چیز را به نام شما مدیریت کنند.
2. زیاد بودن همیشه درست نیست
طرفداران / دنبال کنندگان شما می خواهند در نهایت به روز شوند ، اما این بدان معنا نیست که شما غرق شده اید. در حالی که به اشتراک گذاری میم ها و محتوای ویروسی بخشی از یک استراتژی موثر در رسانه های اجتماعی هستند ، نمی توان آنها را به طور تصادفی انجام داد. انجام بیش از حد یا بسیار کم تبلیغات می تواند پیروان شما (به معنای واقعی کلمه) را بکشد و بر تجارت شما تأثیر بگذارد. به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید ، آنها را نترسانید. تعادل تعداد کل پست هایی که می توانید به اشتراک بگذارید بستگی به میزان ارتباطات درون شما دارد. به عنوان مثال ، بسیاری از کانال های رسانه های ورزشی باید فوراً به روز شوند ، بنابراین اشتراک های شما نامحدود است زیرا دنبال کنندگان شما می خواهند از همه اتفاقاتی که در حال رخ دادن است مطلع شوند. دنیای ورزش
3. ارسال کنید و فراموش کنید
اگر در نظرات / سوالات کاربران شرکت نمی کنید ، بدانید که توانسته اید دنبال کنندگان خود را حذف کنید. و این خبر خوبی نیست شما باید به همان اندازه که به وقت خود احترام می گذارید ، به زمان پیروان خود نیز احترام بگذارید. اگر آنها وقت دارند پاسخ دهند / س questionsال بپرسند / مشاوره بگیرند – همیشه پاسخ دهید.
4. تقاطع
یکی دیگر از اشتباهات نابخشودنی که اکثر شرکت ها مرتکب می شوند ارسال محتوای یکسان به تمام سیستم عامل ها است. اگر توییتر #جشن می گیرد ، بسیاری از آنها به احتمال زیاد پست های فیس بوک شما را خراب می کنند (و مکالمات ساده معنی ندارند). یک لحظه وقت بگذارید تا مترجمان را شخصاً بشناسید و آن هشتگ های اضافی را حذف کنید ، یک نگاه حرفه ای به آنها اضافه کنید.همه گرایش ها را بخوانید و مقاله را مرور کنید تا در مورد آنها بیشتر بدانید. این در استراتژی رسانه های اجتماعی شما بسیار مهم است.
5. عمل بدون شیر کامل است
آنها به ندرت در SM یا گاهی اوقات مورد توجه همه قرار می گیرند. مشخصات ناقص شما فقط عدم تعهد شما را نشان می دهد. خواه این “درباره من” در فیس بوک باشد یا “بیوگرافی” شما در توییتر – این فرصتی است که شما می توانید به جهان بگویید چه کار می کنید و چگونه انجام می دهید. آن را شگفت انگیز کنید و قلب خود را بنویسید
6. متن بدون متن
اگر در SM کار کرده اید ، لازم نیست فکر کنید که پست های چشم نواز بهتر از پست های معمولی هستند. فضای داخلی چشم نواز است ، که اکنون می تواند پیروان جدید و شادی را به خود جلب کند. سعی کنید تصاویر ، فیلم ها ، عکس ها ، اینفوگرافیک ها و غیره را قرار دهید … بسیاری از پیام های شما افزایش زیادی در سطح ارتباطات مشاهده خواهید کرد. این یکی از سودمندترین اشکال یک استراتژی موثر در رسانه های اجتماعی است و باید جدی گرفته شود.
چه یک تجارت محلی داشته باشید یا یک تجارت جهانی ، داشتن یک استراتژی قوی و قوی در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند مشتریان خود را افزایش دهید و سود خود را افزایش دهید. موارد ذکر شده در بالا را حذف کرده و از این راه حل های ساده برای ایجاد یک کمپین منفی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

بازی | توییتر

[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا