چرا اهمیت بازاریابی اینترنتی است

[ad_1]

بازاریابی موتورهای جستجو در سالهای اخیر رونق گرفته و آمارها نشان می دهد که هزینه های بازاریابی آنلاین سال به سال افزایش می یابد. چند سال پیش ، مفهوم مدیریت یک وب سایت با همکاری فروشگاه “آجر و ملات” به عنوان راهی دیگر برای هر سال تعداد کمی از فروش مشاهده شد. امروزه ، راه اندازی یک وب سایت نه تنها یک راه عالی برای تولید درآمد زیادی جدید است ، بلکه برای کلیه برنامه بازاریابی برای تجارت شما تقریباً ضروری است.

همه روزه میلیون ها نفر برای تحقیق ، خرید ، اخبار ، سرگرمی و … به وب می روند. فروشگاه های آفلاین به طور فعال وب سایت های خود را در جزایر و روی پلت فرم پرداخت به عنوان راهی برای ایجاد وفاداری به برند و همچنین راحتی خرید به مشتریان خود تبلیغ می کنند. بازاریابی وب سایت شما به معنای واقعی کلمه می تواند هزاران ، صدها هزار ، حتی میلیون ها دلار به حساب بانکی تجارت شما اضافه کند.

از آنجا که مصرف کنندگان به دلایل مختلف به وب مراجعه می کنند ، برنامه ریزی استراتژی بازاریابی آنلاین برای وب سایت شما می تواند به شما کمک کند از هر دو روش به عنوان روشی برای ایجاد ترافیک جدید ، تبدیل های بیشتر و یک مشتری وفادار استفاده کنید. نادیده گرفتن پتانسیل وب فقط در رسیدن به بازار هدف ، رقبای شما را برتری خواهد داد. عدم سرمایه گذاری در وقت مناسب ، پول یا منابع در بازاریابی آنلاین برای وب سایت شما مانند ارائه مشتری های خود به طور مستقیم به رقبا است.

بیایید به موفقیت Amazon.com نگاهی بیندازیم. وقتی به کتابخانه های آنلاین فکر می کنید ، بیشتر مردم در مورد آمازون فکر می کنند. چرا اینطوری است؟ چرا BarnsandNoble.com یا Border.com نیست؟ ده سال پیش ، هنگامی که وب در مراحل ابتدایی خود قرار داشت ، با افزایش محبوبیت آن ، جف بزوس با کتابخانه خود وارد بازی آنلاین شد. وی فروشگاه اینترنتی خود را قبل از بارنز ، نوبل و نورد بوردرز بدست آورد و هم اکنون یکی از موفق ترین بازارهای آنلاین را اداره می کند: Amazon.com

حتی امروز ، به عنوان همه فروشندگان کتاب های ملی محصولات خود را بصورت آنلاین می فروشند ، آنها نتوانسته اند موفقیت آنلاین را بدست آورند که شخصی که یک کتابفروشی را در انبار وی راه اندازی کرده است ، غلبه کرد. در اینجا ما ده سال بعد هستیم و هنوز هم هزاران شرکت وجود دارند که هنوز حضور خود را بصورت آنلاین برقرار نکرده اند. بسیاری از آنها وب سایت دارند ، اما تعداد بسیار کمی سایتهای خود را بطور موثر بازاریابی می کنند. Amazon.com ممکن است تبدیل به داستان موفقیت بعدی نباشد ، اما بازاریابی مؤثر وب سایت شما می تواند یک سکه بزرگ به سبد شما اضافه کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا