[ad_1]
امروزه اتوماسیون بازاریابی به بخش اصلی هر برنامه سفارش پیشرفته فروش و بازاریابی تبدیل شده است. این کمک می کند تا بازاریابان (به ویژه B2B) روابط مشتری خود را بهبود بخشند. در این دوره از بازاریابی دیجیتال بازاریابان باید منابع خود را در کانالهای آنلاین قرار دهند که به آنها امکان مکالمه مستقیم با مشتری را می دهد اما فضای باز برای بهبود وجود دارد.
طبق یک نظرسنجی بازاریابان شرط بندی های خود را در وب سایت ها مارک ها سئو و فناوری های رسانه های اجتماعی قرار می دهند. کمتر در ارتقاء هزینه ای و یا مهمتر از همه اتوماسیون بازاریابی.
مطالعات نشان می دهد که تنها 13٪ پروژه های اتوماسیون تولیدی هستند. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد: راه های مدیریت سرباره ها نامشخص است عدم سازگاری بین محتوا و چرخه عمر مشتری و اصطکاک سهامداران در فروش و تبلیغات برای نامگذاری چند مورد. در عین حال باید از او سؤال شود چه کسی مقصر است که هنگام شکست مقصر باشد؟ این برنامه نیست مال ماست. ما بازاریابان با انجام اشتباهات زیر خود را برای شکست آماده می کنیم.
کمبود محتوا:
اگر وب سایت شما یک بار ثابت از محتوای متخصص و نمایه نشده ایجاد نکند باعث ایجاد ترافیک کافی به سایت شما برای توسعه بانک اطلاعاتی سرب نخواهد شد. و اگر شما یک بانک اطلاعاتی سرب ایجاد نکرده اید خودکارسازی بازاریابی به شما کمک نمی کند. اتوماسیون برای مراقبت از مشتریان بالقوه که آنها را تحت فشار قرار داده و به سیستم منتقل می کنند بسیار مفید است. اگر شما به سادگی یک لیست راکد در حال رشد ندارید ممکن است روند اجرای آن با شکست مواجه شود.
عدم امکان بستن فروش:
اتوماسیون بازاریابی می تواند تا زمانی که آماده خرید آنها باشد در هر زمان ممکن مشتریان بالقوه را جذب و پرورش دهد. با این حال معامله بسته نمی شود. به رغم همه چیز شما هنوز هم نیاز دارید که یک شخص واقعی برای مکالمه واقعی – یا احتمالاً چند نفر – برای بسته شدن معامله برقرار کنید. توجه داشته باشید که این فرض را بر عهده دارد که شما یک شرکت B2B هستید و در قراردادهای دلاری بالا تجارت می کنید.
بسیاری از کارمندان بازاریابی شما انتظار دارند:
فقط به این دلیل که شما توانایی خودکار سازی موارد را خواهید داشت انتظار غیر واقعی ندارید که خودکار سازی بازاریابی به شما در غلبه بر عدم وجود مشکل کارمندان کمک می کند. شما باید زمان زیادی را برای کار کردن اختصاص دهید و بدون اینکه افرادی را به تیم متعهد کنید این مسئله بر زمان شما برای کار با سیستم تأثیر خواهد گذاشت. اتوماسیون بازاریابی می تواند یک هیولای ناگوار باشد که محتوا و چشم اندازها را می خورد مگر اینکه منابع داخلی در اختیار داشته باشید که باعث می شود این کار برای شما موفقیت آمیز باشد.
بدون تماس برای اقدام:
حتی اگر محتوای خوبی در سایت خود دارید باید بازدید کنندگان وب سایت خود را نیز به سمت اقدام سوق دهید یا مواردی مانند بارگیری مطالب بازاریابی ثبت نام در خبرنامه یا تکمیل فرم با ما تماس بگیرید. اگر هنوز نتوانید بازدید کنندگان خود را به سرب تبدیل کنید در پایان دوباره کوتاه می شوید و به برنامه اتوماسیون فرصتی برای انجام کار خود نمی دهید.
به یاد داشته باشید که اتوماسیون بازاریابی ابزاری است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه شما باید اهداف صحیحی را تعیین کنید بهترین سیستم عامل ها را برای تجارت خود تعریف کنید روی نیازهای خریدار متمرکز شوید و برای مخاطبان خود محتوای ارزشمندی ایجاد کنید.
[ad_2]