چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت شما مهم است

[ad_1]

SMM ابزار جدیدی در عرصه تجارت در سالهای اخیر رشد امیدوار کننده ای را نشان داده است. جهان وب از او بهتر عمل می کند و رسانه های اجتماعی 100 درصد از تعطیلی بازار بیشتر از بازاریابی خارجی نشان داده اند. امروزه تقریباً 84٪ از بازاریاب های B2B از رسانه های اجتماعی به شکلی دیگر استفاده می کنند. صرف نظر از آنچه می فروشید و مخاطب هدف شما کیست استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی روشی مطمئن برای رشد برند شما است!

عدم حضور فعال در رسانه های اجتماعی به نوعی شبیه زندگی در دوران باستان است. ممکن است مردم بپرسند که بازاریابی رسانه های اجتماعی برای من چه خواهد کرد؟ آیا واقعاً به آن احتیاج دارم؟ آره. بله دلایل را بررسی کنید:

افزایش ترافیک وب

پست های رسانه های اجتماعی می توانند ترافیک هدفمند را هدایت کنند. ایجاد یک صفحه جدید در سایت شما صفحات فرود و پست های رسانه ای اجتماعی که به خوبی منتشر شده اند می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. یک لینک Reddit یا پیوندهای ارسال شده به StumbleUpon می توانند صفحه را از چند بازدیدکننده در روز به صدها نفر تبدیل کنند. چه کسی دوست ندارد از آن استفاده کند؟

ارتقاء سئو

رسانه های اجتماعی می توانند سئو سایت شما را تقویت کنند. خزندگان موتور جستجو درباره صفحاتی که دائماً ترافیک را جذب می کنند و آنهایی که دوباره ظاهر می شوند فراموش کرده و نادیده می گیرند. هدایت ترافیک به صفحات بهینه شده خود از طریق پست های رسانه های اجتماعی باعث می شود سرعت آن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) صعود کند.

با مصرف کنندگان و رهبران صنعت ارتباط برقرار کنید

رسانه های اجتماعی منجر به ایجاد یک رابطه واقعی می شوند. بازاریابی توییتر و اینستاگرام می توانند تعامل رایگان با مشتری خود داشته باشند – می توانید توییت ها و به روزرسانی های وضعیت آنها را بخوانید تا به زندگی روزمره خود مانند محصولاتی که آنها ترجیح می دهند چرا و غیره نگاهی بیندازید بپردازید و شاید بتوانید استراتژی خود را بهبود بخشید.

همچنین می توانید از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ارتباط با رهبران فکری و مزه داران در فضای خود و همچنین روزنامه نگاران صنعت خود استفاده کنید.

پیام خود را وصل کنید

از آنجا که مردم توییتر و فیس بوک را به عنوان شبکه های اجتماعی و نه ماشین های بازاریابی مشاهده می کنند بعید به نظر می رسد آنچه را که شما به عنوان بازاریابی ارسال می کنید ببینند و احتمالاً آنچه را که می خواهید بگویید شنیده می شوند. وقتی به سایت خود پیوند می دهید و پستهایی که خودتان به عنوان دوستان و دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارید آنچه را که ارسال می کنید به ترافیک وب خطرناک تبدیل می شود.

با تبلیغات هدف گذاری و تغییر مسیر دهید.

ماهیت بسیار قابل تنظیم تبلیغات رسانه های اجتماعی. مانند تبلیغات فیس بوک یکی از دلایلی که رسانه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردارند. این تبلیغات به شما امکان می دهد تا کاربران را بر اساس مواردی مانند مکان سطح تحصیلات صنعت تا تاریخ خرید و صفحاتی که دوست داشتند هدف قرار دهید. همچنین شما می توانید کاربرانی که از شما بازدید می کنند را تغییر دهید و حتی آنها را به سرب و فروش تبدیل کنید.

توجه خود را به رویدادها جلب کنید

توجه به این موارد در حوادث آسانتر است و حتی ایجاد پوشش رسانه ای حاصل از پست های رسانه های اجتماعی. با این وجود راهی بهتر از استفاده از حضور شما در مقایسه با کمک به رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

واکنش فوری

نظراتی که در مورد فرآیند SMM دریافت می کنید اولین کسی خواهید بود که هنگام بروز مشکلات می دانید – و می توانید برای حل سریع آنها بلافاصله قدم بردارید و مصرف کنندگان از شرکتهایی که به شکایات مشتری پاسخ می دهند قدردانی می کنند.

وفاداری به نام تجاری ایجاد می کند

وفاداری به برند می تواند با حضور پررنگ در رسانه های اجتماعی ساخته شود. وی دریافت که مارک های دارای پروفایل فعال در رسانه های اجتماعی مشتریان وفاداری بیشتری دارند. فعال بودن در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا تجارت کمتری داشته باشید و به آنچه در واقع هستید شباهت بیشتری پیدا کنید – یک گروه متحد از افراد که دیدگاه شما را به اشتراک می گذارد.

آیا حاضر هستید از رقابت خود در رسانه های اجتماعی پیشی بگیرید؟ آیا می خواهید ببینید که رتبه های شما به سرعت صعود کند؟ این تلفن را بیرون بکشید و با ما تماس بگیرید. ما در رسیدن به رویاهای خود به شما کمک خواهیم کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا