برترین های کسب و کارلوازم خانگی

چرا باید ایران تعمیرات را به عنوان تعمیر تلویزیون ال جی انتخاب کنیم؟

نمایندگی تلویزیون ال جی

در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان به کمک متخصصین و تعمیرکاران این حوزه به صورت تخصصی و با ابزارآلات مدرن انجام می گردد. تلویزیون ال جی LG محصولِ یک شرکت کره‌ای و چند ملیتی با نام «ال جی الکترونیکس LG» است که به دلیل قیمت‌های مقرون به‌صرفه، کیفیت بالای محصول و به‌روز بودن امکانات موجود در آن توانسته است به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی بدل گردد.

طراحی خلاقانه، کاربردی و هوشمندانه‌ی این محصول سبب گشته تا تلویزیون‌های ال جی ، -از نسل‌های جدید تلویزیون‌های منحنی ال جی گرفته تا تلویزیون‌های فول اچ دی- جای خود را در خانه‌ی تعداد بی‌شماری از هموطنان باز ‌کنند و طرفداران بی‌شماری را برای خود دست‌وپا کنند.

تلویزیون ال جی LG

کارشناسان طراحی و تولید کمپانی ال جی تمامی دانش و توان خود را به‌کار بسته‌اند تا با عرضه‌ی تلویزیون‌های هوشمند و کاربردی، پیشتاز این عرصه در بازارهای جهانی باشند. تلویزیون‌های ال جی LG با ظاهر متفاوت و خلاقانه، قابلیت هماهنگی با دکوراسیون هر خانه‌ای را دارند؛ شما می‌توانید با خرید هر یک از سری‌های متنوع تلویزیون ال جی -از نسل جدید تلویزیون‌های منحنی گرفته تا تلویزیون‌های فول اچ دی و یا چهار برابر فول اچ دی با ۴K UHD،- لذتی متفاوت را تجربه نمایید.

ال جی هم‌اکنون در تولیدات‌ تلویزیون‌های خود آخرین تکنولوژی‌ها و جدیدترین امکانات را به‌موازات یک طراحی شیک و خلاقانه در اختیار شما قرار می‌دهد. «ال جی» با گزینه‌های متعدد و متنوع خود این امکان را فراهم ساخته تا کاربر با هر سلیقه‌ای، امکان گزینش و انتخاب بهترین‌ها را داشته باشد.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

تعمیرات تلویزیون ال جی در منزل ، یکی از خدمات و سرویس های نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران است. به موجب این سرویس، نیازی به انتقال تلویزیون به محل تعمیر نبوده و تعمیرکاران به منزل کاربران مراجعه می کنند. تیم اعزامی به محل، متشکل از برترین متخصصین تعمیرات تلویزیون بوده و می توانند کلیه مشکلات این محصول را در اسرع وقت برطرف نمایند.

این تیم، مجموعه ای از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای ترمیم تلویزیون را در اخیتار داشته و با استفاده از آنها، به بررسی و تعمیر تخصصی دستگاه مورد نظر می پردازند. تعمیر تلویزیون ال جی در منزل ، به کاربران این امکان را می دهد که شخصا بر مراحل ترمیم نظارت داشته و خیالشان از بابت انجام درست مراحل راحت شود. همچنین با استفاده از این سرویس نمایندگی lg، شما می توانید به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه خود صرفه جویی به عمل آورید.

خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی

خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی ، شامل نصب و راه اندازی و رفع عیوب عملکردی این دستگاه می باشد. وقتی شما هریک از مدل های این محصول را خریداری کردید، همکاران ما در نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران، شما را تنها نگذاشته و همچنان پاسخگوی شما عزیزان می باشند. اگر در نوع عملکرد تلویزیون شما مشکلی به وجود آمد، می توانید ضمن مراجعه به نمایندگی ال جی، از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این محصول بهره مند گردید. شما می توانید با این نمایندگی تماس برقرار گرفته و راهنمایی های لازم را از مشاورین مجرب ما دریافت نمایید.

در صورت عدم رفع مشکل، همکاران ما به منزل شما اعزام شده و در قالب خدمات پس از فروش بسیار پیش آمده که لوازم صوتی تصویری و لوازم خانگی بسیاری در منزل و در حین کار کردن از کار می‌افتند و کاری از دست ما بر نمی‌آید. کلافه می‌شویم و ممکن شدیدا حالمان گرفته شود. دوست داریم سریعا برای رفع خرابی اقدام کنیم و برای همین لازم است که به دنبال یک تعمیرکار مجرب و حرفه‌ای بگردیم که بتواند با بهترین کیفیت کار خود را انجام داده و لوازم ما را تعمیر کند. خود این موضوع هم می‌تواند یک نوع دردسر باشد.

فرض کنید شما ساکن شهر ساری هستید و یک تلویزیون دارید که قرار است تعمیر شود. اگر این تلویزیون محصول یک برند معتبر مانند ال‌جی باشد، حتما در نمایندگی‌های مجاز می‌توانید تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای را بیابید، به همین خاطر به سراغ نمایندگی  تلویزیون ال جی در ساری خواهید رفت. اما چرا باید به نمایندگی‌ها اعتماد کنیم. مگر یک تعمیرکار معمولی که در کار خود مهارت لازم را هم دارد نمی‌تواند کار ما را راه بیاندازد؟ این موضوع اصلی ما در مطلب پیش رو از آچار به دست است. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چرا خرابی‌ها به وجود می‌آیند؟

علت به وجود آمدن ناگهانی خرابی خصوصا در تلویزیون اکثرا مواردی مثل نوسانات برق، خرابی آداپتور و در کل خرابی سیستم برقی است. طبیعتا زمانی که محصولی از کارخانه ال‌جی خارج می‌شود، تست شده و از هر لحاظ سالم است، اما خرابی به مرور زمان به وجود می‌آید و یک حالت کاملا عادی است.

اگر دستگاه از صدمات فیزیکی در حین حمل یا صدمات حین نگهداری مانند برخورد ضربه‌های سخت یا افتادن از روی میز در امان بماند، احتمال خرابی قطعا کاهش می‌یابد. برای جلوگیری از نوسانات برق هم باید از محافظ استفاده کنید. آشنایی با تظیمات و موارد نرم‌افزاری هم می‌تواند بسیار کمک کننده و کارآمد باشد. چرا که در اکثر مواردی که فکر می‌کنیم خرابی بسیار اساسی است، ممکن است با تظیمات نرم‌افزاری درست بتوان کار تلویزیون را به حالت اولیه برگرداند.

مثلا اگر رنگ تلویزیون از حالت طبیعی خارج شده، حتما ایراد از نمایشگر نیست و ممکن است تنظیمات آن به هم خورده باشد. در این صورت با ورود به بخش منو و کمی تغییر دادن پارامترهای مختلف، می‌توانید نمایش رنگ‌ها را به همان حالتی که دوست دارید تغییر دهید. البته اگر در این کار مهارت کافی را ندارید، بهتر است از انجام آن امتناع کنید و باز هم کار را همانند خرابی‌های سخت افزاری به دست یک فرد کاملا متخصص بسپارید.

عواقب اعتماد به تعمیرکاران غیر مجاز

بسیار پیش می‌آید که وقتی به یک تعمیرکار غیر از نمایندگی مجاز مراجعه می‌کنید، مشکلاتی برای شما پیش می‌آید که گاها جبران‌ناپذیر هستند. به عنوان مثال فرد تعمیرکار باتوجه به اینکه تلویزیون‌‌های مختلفی از برندهای مختلف را تعمیر می‌کند، ممکن است اشراف کافی بر روی تلویزیون خاصی مانند تلویزیون‌های برند ال‌جی نداشته باشد و در حین تعمیر، نادانسته و به صورت کاملا غیر عمدی، کاری بکند که علاوه بر هزینه بیشتری که می‌پردازید، بعدها به دردسر هم بیفتید.

مثلا ممکن است عدم نمایش تصویر در تلویزیون  به خاطر برخی مشکلات نرم افزاری باشد، اما تعمیرکار بدون توجه به این موضوع، یک قطعه را عوض کند و کلی برای شما هزینه بتراشد یا اینکه برای تعمیر تلویزیون یک قطعه خاص مورد نیاز باشد که تعمیرکاران سطح شهر به آن دسترسی نداشته باشند. فارغ از این‌ها، تلویزیونی که شما از ال‌جی خریداری می‌کنید، دارای ضمانت است و اگر توسط یک تعمیرکار غیر مجاز تعمیر شود، از گارانتی خارج شده و در صورتی که بعدا مشکلی پیش بیاید دیگر نمایندگی برای رفع آن اقدام نخواهد کرد.

تعمیرکاران مجاز را از کجا بیابیم؟

شاید در ذهن خود بگویید که یافتن تعمیرکاران مجاز و قابل اعتماد کار سختی باشد، اما واقعا اینگونه نیست. شرکت ال‌جی به خاطر سال‌ها فعالیت مستمر در بازار ایران، نمایندگی‌های رسمی زیادی در حوزه فروش و تعمیر دارد. کافی است سری به اینترنت زده، کمی وقت گذاشته و جست و جو کنید.

شاید با خود بگویید که ای کاش یک سامانه آنلاین برای چنین خدماتی وجود داشت. مثلا همان طور برای سفارش غذا یا گرفتن تاکسی اپلیکیشن‌هایی وجود دارند، سامانه‌هایی هم وجود داشت که تعمیرکاران مجاز را برای ما پیدا می‌کرد. یک خبر خوش برای شما این است که چنین وبسایتی وجود دارد و در حال حاضر در شمال کشور درحال فعالیت است. مثلا اگر شما به دنبال نمایندگی مجاز تلویزیون ال جی در ساری هستید، کافی است وارد وبسایت آچار به دست شده و مشکل خود را حل کنید. اما شاید بپرسید چگونه؟

در این وبسایت چهار خدمت مختلف ارائه می‌شود که عبارت‌اند از نصب و راه اندازی محصولات لوازم خانگی، تعمیر انواع محصولات لوازم خانگی، بازدید و سرویس محصولات لوازم خانگی و آموزش استفاده از محصولات لوازم خانگی.

آچار به دست یک وبسایت کاملا معتبر بوده که در طول فعالیت کوتاه دو ساله خود توانسته با شرکت‌های معتبری همچون ال‌جی، سونی، دوو، هیوندای، پاناسونیک، گلدیران، هایسنس، شارپ و فیلیپس قرارداد همکاری منعقد کند.

توصیه می‌کنیم در هنگام مراجعه به وبسایت، قبل از ثبت سفارش خود، حتما سری به بخش سوالات متداول بزنید. ممکن است با استفاده از مطالب درج شده بتوانید ایرادهای جزئی پیش آمده را خودتان رفع کنید و نیازی به مراجعه سرویس کار نباشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا