برترین های کسب و کاردنیای وب

چرا باید در سیستم ویندوز خود یک آنتی ویروس داشته باشیم؟

بهترین آنتی ویروس ویندوز

به نقل از مینود  آنتی ویروس یک برنامه اجرایی است که بعد از نصب به صورت خودکار اکثرا با بالا آمدن ویندوز شروع به کار می کند و برای محافظت کامپیوتر در برابر برنامه های مخرب مانند ویروس ها، کرم های رایانه ای، برنامه های سرقت اطلاعات، بات نت ها و … ساخته شده در واقع آنتی ویروس باعث جلوگیری یا حذف این گونه خرابکاری ها می شود. حال بعضی از این آنتی ویروس ها قابلیت های اضافه تری دارند که افراد ترجیح می دهند از آن ها استفاده کنند که در ادامه به چند مدل از این قابلیت ها اشاره می کنیم. در واقع وجود مزیت ها و تنوع کارکرد  باعث رقابت و برتری آنتی ویروس ها می شود. پس برای اینکه متوجه شویم قدرتمندترین آنتی ویروس کدام است باید مزیت ها و عملکرد هر کدام را جداگانه بررسی کنیم.

1- آنتی ویروس بیت دفندر

خرید لایسنس eset: ویروس یاب بیت دفندر یکی از بهترین آنتی ویروس ها در چند سال اخیر بوده و از نامدار ترین آنتی ویروس ها محسوب می شود. 2 دسته بندی اصلی ورژن این آنتی ویروس با نام های و موجود است و هر کدام از آنها هم زیر شاخه های خود را دارد. بیایید کمی در خصوص ویژگی های بیت دفندر گفتگو کنیم.

قابلیت های بیت دفندر

یوزرنیم و پسورد nod32: اگر نسخه توتال سکوریتی این آنتی ویروس را خرید کنید قابلیت هایی مثل ضد سرقت کردن، کنترل والدین و بهینه ساز دستگاه و آنتی ویروس سیستم عامل های اندروید و مک را به شما ارائه می دهد و می توانید به  وسیله آنها دسترسی کودکان به محتواهای مورد نظرتان را کنترل کنید. محیط سیستم خود را بهینه کنید و برای سیستم های دیگری مثل اندروید، مک او اس، ای او اس هم این آنتی ویروس را فعال نمایید. از قابلیت های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانلود و نصب آنتی ویروس بیت دفندر

نصب این آنتی ویروس بسیار آسان می باشد. برای نصب آن کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

دقت داشته باشید نسخه ای که نصب کردید به صورت رایگان در اختیار شماست تا با عملکرد و قابلیت های آن بیشتر آشنا شوید.

2- آنتی ویروس نورتون

Norton anti-virus جزء 10 آنتی ویروس معتبر دنیا شناخته شده اما در ایران طرفدار زیادی ندارد و کمتر کسی از آن استفاده می کند ولی قابلیت های زیادی از قبیل موارد زیر را دارد:

آنتی ویروس چیست و انواع آن؟ | اندروید

دانلود و نصب آنتی ویروس نورتون

صفحه اصلی این آنتی ویروس برای آی پی های ایران غیر قابل دسترس است اما آنتی ویروس نورتون را می توانید از سایت های معتبر ایرانی مانند سافت 98 و … دریافت کنید.

3- آنتی ویروس کسپراسکی

کسپراسکای از آنتی ویروس هایی می باشد که علاقمندان بسیار زیادی دارد و در میان کاربران ایرانی هم جای خود را پیدا کرده است. آنتی ویروس کسپراسکای دارای قابلیت زیر می باشد:

4- آنتی ویروس وبروت Webroot

این آنتی ویروس نام آنچنان آشنایی ندارد در ایران ولی جز بهترین آنتی ویروس های موجود می باشد و قابلیت های عالی مانند : محافظت پیشرفته از تهدید برای رایانه های شخصی و Mac ، آنتی فیشینگ ، محافظت در برابر انواع ویروس ها و باج افزار ها و… دارد.

از قابلیت های کلی آنتی ویروس وب روت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانلود آنتی ویروس وب روت

نسخه مجانی این آنتی ویروس به شما مهلت استفاده می دهد و بعد از آن می توانید با خرید لایسنس آن را فعال کنید. برای دانلود کافیست به بروید و سپس با وارد کردن مشخصات خود آنتی ویروس را دریافت کنید.

5- آنتی ویروس نود 32

این آنتی ویروس در میان کاربران ایرانی طرفدار بسیاری دارد و  جزء بهترین آنتی ویروس های شناخته شده در سال های اخیر بوده. شما می توانید به راحتی آن را دانلود و استفاده کنید. خرید لایسنس هم به راحتی انجام می شود. بهتر است در خصوص قابلیت های نود 32 بحث کنیم و ببینیم با سایر آنتی ویروس ها چه تفاوت ها و برتری هایی دارد؟

 امکانات آنتی ویروس نود 32

همن طور که گفتیم نود 32 از بهترین آنتی ویروس های سال های اخیر است. از قابلیت های اصلی نود 32 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانلود آنتی ویروس نود 32

برای دانلود آنتی ویروس nod32 باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمایید:

بهترین آنتی ویروس رایگان

اکثر آنتی ویروس های معتبر زمانی برای تست و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرند. ولی آنتی ویروس هایی هستند که به صورت رایگان سرویس دهی میکنند البته طبیعی است که قابلیت های آن ها مانند آنتی ویروس های تجاری نیست اما این برنامه ها نیز محبوبت خاص خود را دارند و برای افرادی مناسب است که قصد خرید لایسنس ندارند. از آنتی ویروس های رایگان می توان به دو مورد زیر اشاره نمود:

توصیه می کنیم در خصوص انتخاب آنتی ویروس دقت داشته و برنامه ای قدرتمند و حرفه ای برای سیستم عامل خود تهیه کنید. چرا که امروزه در دنیای دیجیتال وجود برنامه ای که بتواند همچون سدی از اطلاعات شما محافظت کند، ضروریست.

در این مقاله از میزبان فا مگ سعی کردیم به شما بهترین آنتی ویروس های جهان در سال های متوالی را معرفی کنیم این آنتی ویروس ها در سال های اخیر برنده جایزهای مختلفی شدند و به عنوان بهترین آنتی ویروس های سال 2020 ، 2019 و … شناخته شده اند همچنین برنامه های محافظت از ویروس رایگانی را برای شما معرفی کردیم که اگر حساسیت زیادی ندارید می توانید از همین آنتی ویروس های رایگان استفاده کنید. 😊 تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا