چرا برندسازی برای استراتژی بازاریابی شما مهم است

[ad_1]

شکی نیست که اصطلاح “علامت تجاری” یا “علامت تجاری” را شنیده اید. هنوز مشخص نیست که مارک تجاری چیست یا اینکه مورد علاقه شماست. بعد از تبدیل شدن به چنین اصطلاح مناسب ، انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) رسما این عبارت را “نام ، اصطلاح ، مارک ، نماد ، طرح یا ترکیبی از آن با هدف شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا یک گروه از فروشندگان و تمایز آنها از سایر فروشندگان” تعریف کرد. این دقیقاً چه معنایی برای تجارت شما دارد؟ به سادگی این بدان معناست که شما به عنوان یک شرکت باید بدانید که این هدف نیست که بازار هدف خود را انتخاب کنید تا محصول خود را بر روی رقبای خود انتخاب کنید بلکه برای بدست آوردن بازار هدف ، شما را به عنوان تنها شغلی که می تواند مشکل آنها را حل کند ، مشاهده می کنید.

یک استراتژی خوب برای مارک چندین هدف دارد. ابتدا پیام شما را با زبانی واضح و قابل فهم به بازار هدف منتقل می کند. همچنین باید تأیید کنید که برند شما قابل اطمینان است. برند شما همچنین باید از نظر عاطفی با بازار هدف ارتباط برقرار کند. مطالعات نشان داده است که بسیاری از مصرف کنندگان امروز تصمیمات خرید عاطفی را اتخاذ می کنند. باید بین محصول یا خدمات شما و بازاری که هدف قرار می دهید ارتباطی برقرار کند. علاوه بر این ارتباط عاطفی ، نام تجاری شما برای خرید کالای شما یا استفاده از خدمات شما نیاز به ایجاد انگیزه در بازار هدف دارد. بدون ایجاد انگیزه ، شما در حفظ نام تجاری خود یک مشکل دشوار خواهید داشت. از همه مهمتر ، مارک شما باید وفاداری کاربر را تقویت کند. بازار هدف شما باید احساس کند که برای به دست آوردن این محصول یا خدمات نمی تواند به شخص دیگری مراجعه کند.

چگونه می توان این اهداف را در برند تحقق بخشید؟ بهترین پاسخ این است که تجارت شما باید نیازها و خواسته های مشتریان و مشتریان بالقوه را درک کند. هر نقطه تماس با مشتری شما باید تحت تأثیر اتحاد استراتژی های برند شما باشد. مارک ملموس نیست ، به اصطلاح. این یک ارتباط عاطفی است که در دل و ذهن بازار هدف نهفته است. به زبان انگلیسی ساده ، این تجربیات آنها و نحوه دیدن محصول یا خدمات شما است. نمی توان کاملاً تحت تأثیر قرار گرفت.

بنابراین وقتی نوبت به ساخت برند شما می رسد ، ارزش وقت و تلاش شما را برای یافتن و تعریف مارک خود دارد. شما باید بدانید مشتری و مشتریان بالقوه شما چه قولهایی را می دهند. برندسازی اولین بلوک ساختمانی است که پایه و اساس استراتژی بازاریابی شما و آجری است که تجارت شما نمی تواند بدون آن محکم باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا