چرا بسیاری از افراد در بازاریابی وابسته گیر می کنند

[ad_1]

افراد بیشتر و بیشتری جذب بازاریابی شرکت های وابسته می شوند و ممکن است شما یکی از آنها باشید. در واقع بازاریابی وابسته یکی از م theثرترین ابزارها برای ایجاد درآمد تمام وقت بصورت آنلاین است. این یک معامله عادلانه بین بازرگان و شرکتهای وابسته وی است زیرا هر دو از هر فروش سود می برند.

مانند سایر انواع مشاغل درآمد زیادی در بازاریابی شرکت های وابسته به فروش تبلیغات و استراتژی های تبلیغاتی شرکت های وابسته بستگی دارد. هر روز با گسترش صنعت بازاریابی شرکت های وابسته رقابت نیز افزایش می یابد بنابراین بازاریاب شرکت های وابسته باید به اندازه کافی خلاق باشند تا بتوانند روش های موثر و منحصر به فردی را برای ترغیب خریداران بالقوه به خرید یا استفاده از محصولات و خدمات ارائه شده به کار گیرند.

در مقایسه با شیوه های سنتی تبلیغات برنامه های وابسته کارآمدتر بدون ریسک و مقرون به صرفه هستند.

دلایل عدم موفقیت مردم در بازاریابی وابسته

پس چرا بسیاری از افراد هنوز در بازاریابی وابسته شکست می خورند؟ دلایل زیادی وجود دارد و زمینه های زیادی در برنامه وجود دارد که باید در نظر گرفت.

مهمترین جنبه برنامه وابسته تبلیغات است. این مهم برای همه انواع دیگر مشاغل نیز مهم است. بسیاری از بازاریابان از این جنبه شکست می خورند زیرا فاقد کار سخت هستند. اگرچه به خوش شانس بودن کمک می کند اما شما فقط نمی توانید روی آن حساب کنید. بازاریابی وابسته به سادگی هدایت مشتری به یک وب سایت تجاری نیست.

شما باید روی خود سرمایه گذاری کنید

اگر می خواهید درآمد زیادی بدست بیاورید باید صرف وقت و تلاش زیادی برای تبلیغ محصولات کنید. همانطور که قبلاً گفته شد رقابت بسیار زیاد است و امروزه مشتریان نیز بسیار خردمند هستند. بالاخره چه کسی بهترین خرید را نمی خواهد؟ یعنی شما هزینه کمتری پرداخت می کنید و از نظر کمی و کیفی بیشتر می گیرید.

آمادگی در بازاریابی وابسته بسیار مهم است

عدم آمادگی همچنین دلیل عدم موفقیت یک شخص در بازاریابی شرکت های وابسته است چه یک بازرگان و چه یک شرکت وابسته. بخشی از آماده سازی تحقیق است. از طرف بازرگان وی باید در انتخاب سایت های وابسته مناسب برای برنامه ارجاع خود بسیار انتخابی باشد.

برای اطمینان از اینکه وی بهترین گزینه ها را دارد باید امکانات خود را در جستجوی شرکتهای وابسته بسیار علاقه مند که مکان آنها قطعاً با محصولات و خدمات وی مطابقت دارد به پایان رسانده است.

بازدید کنندگان سایت وابسته باید با مشتریان هدف خود مطابقت داشته باشند. از طرف دیگر بازاریاب شرکت های وابسته باید قبل از ثبت نام در یک برنامه وابسته در مورد بازرگانان پردرآمد تحقیق کنند.

وی باید اطمینان حاصل کند که محصولات و خدمات بازرگان با علایق او مطابقت دارد تا بتواند تمام تعهد و توجه خود را به برنامه نشان دهد.

وی می تواند با پیوستن به انجمن های وابسته مقایسه برنامه های وابسته مختلف و خواندن مقالاتی در مورد بازاریابی شرکت های وابسته اطلاعات ارزشمندی بدست آورد که در آن می تواند از بازاریابان باتجربه درباره نحوه انتخاب بهترین بازرگانان و محصولات با نرخ تبدیل بالا مشاوره دریافت کند.

وب سایت شما برای موفقیت در مشاغل وابسته شما حیاتی است

وب سایت ابزاری بسیار مهم در کل برنامه ارجاع است. به عنوان یک بازاریاب شما باید از شکل نام دامنه طراحی محتوا و تبلیغات نحوه شکل گیری سایت خود را تنظیم کنید.

برخی از کاربران به آنچه در نگاه اول می بینند اهمیت می دهند بنابراین وقتی سایت شما را زشت می دانند وقت خود را صرف دیدن سایت نمی کنند. از طرف دیگر کسانی هستند که اطلاعات را بیش از هر چیز دیگری می خواهند. به طور معمول بازاریاب هایی که وب سایت های دارای محتوای غنی دارند در این کسب و کار رونق می گیرند زیرا محتوا باعث بهبود بازدید سایت می شود.

وب سایت هایی با محتوای با کیفیت بالا و کلمات کلیدی مرتبط از بهترین سایت های بهینه شده هستند. داشتن اطلاعات مناسب در مورد محصول و خدمات و نه فقط یک دسته از تبلیغات خسته کننده مزاحم به شما این امکان را می دهد که حتی در خواب نیز بازاریابی وابسته زیادی داشته باشید.

اگر قادر به حفظ علاقه بازدید کننده سایت خود نباشید نمی توانید آنها را به سمت خرید هدایت کنید. بدون کلیک به معنای عدم فروش و بنابراین درآمد شما نیست.

انتخاب نام دامنه سطح بالا نیز برای موفقیت برنامه وابسته ضروری است. بسیاری از سایتهای وابسته در نتایج موتور جستجو ظاهر نمی شوند زیرا توسط مدیران وابسته به عنوان سایتهای شخصی در نظر گرفته می شوند.

موتورها و فهرست های اصلی جستجو ممکن است سایت شما را به عنوان یک سایت متقاطع تصور کنند و بنابراین در فهرست ذکر نمی شوند.

قبل از تصمیم گیری در مورد نام دامنه بدانید ابتدا چه چیزی را تبلیغ کنید. حتی اگر محتویات دقیق مورد نظر مشتری باشد ممکن است مشتری فکر کند که سایت بی ربط است و از مطالب وب سایت خسته شده است.

یک شرکت وابسته تحصیل کرده یک شرکت تابعه موفق است

مهمتر از همه یک بازاریاب شرکت وابسته باید مایل به یادگیری بیشتر باشد. مطمئناً هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد بنابراین یک بازاریاب شرکت وابسته باید به آموزش خود ادامه دهد تا بتواند استراتژی های بازاریابی خود را بهبود بخشد. بسیاری از آنها شکست می خورند زیرا در کار تجاری رشد نمی کنند و تنها علاقه مند به دست آوردن سریع کارمزدهای بزرگ هستند.

اگر می خواهید نتایج طولانی مدت و بسیار رضایت بخشی داشته باشید برای یادگیری ریز و درشت های کسب و کار وقت بگذارید. به خصوص با اصول بازاریابی از تبلیغات گرفته تا برنامه نویسی توسعه صفحات وب و تکنیک های سئو دانش خود را بهبود ببخشید.

به همین ترتیب نیازها و خواسته های کاربران خود و چگونگی رقابت بازرگانان مختلف با یکدیگر را مطالعه کنید.

اگر تلاش های اولیه شما بی نتیجه بود تسلیم نشوید. ارتباط خود را دور نگه دارید. ناامید نشوید همانطور که می بینید هزاران نفر از طریق پتانسیل افزایش قابل توجه درآمد از طریق بازاریابی شرکت های وابسته جذب می شوند بنابراین بدون درک کامل از هر جنبه از تجارت در هر برنامه وابسته ثبت نام می کنند.

وقتی به نتیجه فوری نرسند آنها برنامه را ترک می کنند و در برنامه دیگری ثبت نام می کنند و روند کپی پیوندها و ارسال آنها به دیگران را تکرار می کنند. هنگامی که برای یک برنامه وابسته ثبت نام می کنید انتظار نداشته باشید که در یک لحظه ثروتمند شوید.

روی راهکارهای تبلیغاتی خود کار کنید و صبور باشید. تمرکز خود را حفظ کنید و بهترین دانشجویی باشید که می توانید باشید و هرگز کسی نیستید که در بازاریابی وابسته گیر کنید.

رابین از سیستم خارج می شود

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا