چرا بسیاری از افراد در MLM مهارت های بازاریابی خود را حدس می زنند

[ad_1]

وقتی می خواهید برای همه افراد در MLM خود به طور گسترده مرور کنید چه کاری باید انجام دهید فقط احساس خوبی ندارد

در واقع همه علاقه مند به تجارت یا بازاریابی شبکه ای شما نیستند!

فکر کردم این توجه شما را جلب خواهد کرد.

طاقت فرسا است همانطور که من می دانم هنگامی که شما یک خط صوتی دارید که به شما می گوید به دنبال کسی باشید که نفس بکشد و ضربان قلب پیدا کند تا به تجارت شما بپیوندد. این یک واقعیت است که خیلی از پیروان به شما نمی گویند:

تلاش برای پیش بینی هر فرد شما را به میزان 99٪ پاسخ نه سوق می دهد که فقط منجر به استرس و ناامیدی در مورد شانس موفقیت شما می شود.

شخصاً با داشتن جلساتی با یک اتاق پر از غریبه شاید فاقد صلاحیت برای کارآفرینی در اتاق نشیمن خودم به سرعت پیر می شد.

به علاوه از مکالمات اخیر با دیگران در صنعت MLM اکثر آنها نیز همین احساس را دارند.

بیایید یک لحظه به این موضوع فکر کنیم اینطور است؟

اگر مدیرعامل یک شرکت بزرگ هستید آیا شخصی را می خواهید که مستقیماً زیر نظر شما کار کند و کاملاً مناسب این سمت نباشد یا کسی را می خواهید که در حد امکان از مهارت بالایی برخوردار باشد؟

پاسخ روشن است. شما می خواهید فردی با صلاحیت یا صلاحیت بیشتر از شما به عنوان عضو هیئت مدیره حق رای دادن یا بازاریابی شبکه ای فعالیت کند.

با این حال حقیقت این است که اکثر صاحبان مشاغل شبکه این مهم را نمی دانند. بیشتر آنها فقط می خواهند کار خود را به همه نشان دهند با این امید که کسی بگوید بله.

س millionال میلیون دلاری این است: چرا به دنبال کارکنان واجد شرایط برای فروش مستقیم / تجارت حق رای دادن تجاری خود نیستید؟

در اینجا چندین پاسخ وجود دارد که ممکن است اکنون به خود بگویید:

  • من نمی دانم چگونه در تجارت خود هدف های واجد شرایط را هدف قرار دهم.
  • چرا فردی با شرایط بالاتر می خواهد تحت نظارت من به کار من بپیوندد؟
  • چگونه می توان فهمید که شخصی صلاحیت همکاری در تجارت من را دارد؟
  • چرا هیچ کس این اطلاعات را به من نمی گوید؟

متأسفانه بیشتر کسانی که موفق به حفاری برای همه و مادرشان شخصاً می شوند احساس می کنند از ترس اینکه دیگران از موفقیت آنها بزرگتر نیستند مجبور نیستند این اطلاعات را به اشتراک بگذارند.

غمگین نیست؟

در هر بازاریابی شبکه ای یا تجارت MLM هدف این است که این نوع اطلاعات را به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز موفق شوند و ممکن است از سطح موفقیت شما فراتر روند.

چه مشکلی داره؟

هیچ چی!

هیچ مشکلی ندارد که شخصی که شخصاً در کار خود کسب می کنید بیش از آنچه که موفق هستید موفق شود. در واقع این هدف است!

اکنون برای اینکه شما دقیقاً بفهمید و بدانید که چگونه دقیقاً منجر به کسب و کار خود را پیدا کنید یک اتفاق باید بیفتد.

شما باید ایده من را از جستجوی اطلاعات حذف کنید و شامل خود و آنها شوید.

بگذارید تا روشن کنم که فقط در صورت از دست دادن شما در آنجا.

بیشتر صاحبان مشاغل خانگی بر آنچه که من موقعیت استخدام به من بپیوندید می نامم تمرکز می کنند. این زمانی است که شما علاقه مند به پیوستن یا عدم عضویت آنها بیش از مزایای واقعی فرصت خاص خود برای کسی هستید.

وقتی شروع به تمرکز بر تلاش های بازاریابی خود بر روی اینکه منافع واقعی کسب و کار شما چیست و می توانید برای تغییر زندگی شخصی انجام دهید متوجه خواهید شد ….. نتایج!

اکنون در مورد سوال از کجا می توان این لیدهای واجد شرایط را پیدا کرد شما باید به طور خاص دو چیز را درک کنید:

  1. بازار هدف شما کیست؟
  2. بزرگترین خواسته های آنها چیست؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا