[ad_1]
بازاریابی از طریق ایمیل نوعی بازاریابی اینترنتی است که به خوانندگان اجازه می دهد فعالیت های خاصی را مطلع تبلیغ یا درخواست کنند
مشترکین آنها
چرا باید تجارت شما از طریق ایمیل از بازاریابی استفاده کند
هزینه بسیار مناسبی است و شما می توانید هر روز از طریق مخاطب هدف خود ایمیل ارسال کنید. این امر ایمیل را به روشی قابل توجه و قدرتمند تبدیل می کند.
وقتی می توانید یک کمپین بازاریابی الکترونیکی قدرتمند ایجاد کنید مطمئناً مخاطبان عاشقانی را ایجاد خواهید کرد که بسیار درگیر آن هستند
نمی توانید صبر کنید تا پیام بعدی شما به صندوق ورودی آنها برسد. بعلاوه همه آنها آماده خرید هستند هر زمان که کالایی یا خدماتی برای تبلیغ دارید. دلایل قانع کننده زیادی وجود دارد که باعث می شود شما بخواهید برنامه بازاریابی ایمیلی کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کنید.
ROI عظیم ایجاد می کند
یک دلار صرف خرید ایمیل. مدت هاست که بازاریابان در مقایسه با سایر روش های معروف بازاریابی و تبلیغات بازاریابی از طریق ایمیل را به عنوان موثرترین راه ایجاد آگاهی کسب سود سودآوری و افزایش حفظ مشتری در نظر می گیرند.
نتایج طولانی مدت ایجاد می کند
در سال 2010 MarketBeat شروع به جمع آوری درخواست های اشتراک کرد. برای خبرنامه هایشان. پس از نزدیک به دو سال تعداد قابل توجهی از خوانندگان که در طول سال ثبت نام کرده اند همچنان به مشاهده محتوا تعامل با تبلیغ کنندگان و خرید محصولات و خدمات از مشاغل کوچک خود ادامه می دهند. لیست ایمیل شما یک ویژگی طولانی مدت است که در آینده برای شرکت شما سودآوری و سرمایه های اجتماعی ایجاد می کند.
بیشتر مشتریان ایمیل شرکت می خواهند
MarketingSherpa مطالعه ای انجام داد که نشان داد 72 درصد است. مصرف کنندگان آمریکایی ایمیل را به عنوان روش مورد نظر خود ذکر می کنند. آنها همچنین دریافتند که 61 درصد از مشتریان ترجیح می دهند بیشتر از اینها ایمیل تبلیغاتی دریافت کنند
همچنین 70 درصد مشتریان می گویند که همیشه درهای خود را باز می کنند. 95٪ از افرادی که دریافت ایمیل از تولید کنندگان را انتخاب کرده اند اظهار داشتند که ایمیل های بازاریابی دریافتی آنها بسیار مفید است.
ایمیل جهانی است
تقریباً 87٪ از جمعیت ایالات متحده به این دسترسی دارند اینترنت در خانه است و 95٪ از مشتریان از ایمیل استفاده می کنند با بازاریابی از طریق ایمیل اگر مخاطبان هدف شما ایمیل دارند نگران نباشید.
این یک فناوری انعطاف پذیر است
دسترسی به اینترنت و 25 سال قبل از انتشار اولین آیفون آزاد شد. صرف نظر از تعداد زیادی از پیشرفت های فن آوری در این سیاره و همچنین گسترش تلفن های هوشمند رایانه های شخصی و رایانه های لوحی استانداردهای فنی ایمیل فقط در چند مورد به روز شده است.
بازاریابی از طریق ایمیل را می توان استاندارد کرد
اینستاگرام شما در رحمت هر دو بهترین شرکت هستید
علایق شما با علایق شما همخوانی ندارد.
شما می توانید مقدار زیادی انرژی وقت و هزینه صرف ایجاد یک پرونده کنید
مخاطبان در این سیستم عامل ها می توانند اصول را به گونه ای تغییر دهند که پایداری کمپین شما را از بین ببرد. به دلیل عدم کنترل در زیرساخت فناوری که امکان ارسال ایمیل به شش میلیارد صندوق ورودی را فراهم می کند این مورد در مورد ایمیل اصلاً صادق نخواهد بود.
بازاریابی از طریق ایمیل ممکن است همچنان از بهترین و انعطاف پذیرترین روش های تبلیغات و بازاریابی برای مشاغل الکترونیکی باشد. مطابقت با بازده بالقوه سرمایه گذاری که بازاریابی از طریق ایمیل ارائه می دهد دشوار است. شما همچنان در آینده تلاش خواهید کرد تا سود خوبی کسب کنید.
آیا می خواهید پست های وبلاگ بیشتر مانند این پست مربوط به موضوعات مشابه را بخوانید؟ اگر چنین است اینجا کلیک کنید برای خواندن مقالات بیشتر من
[ad_2]