ساختمان و مسکن

چرا تور ایتالیا را طی کنید

“اگر من ایتالیا داشته باشم ، شما ممکن است جهان را داشته باشید.” – آهنگساز ایتالیایی جوزپه وردی

ایتالیا قرن هاست که گردشگران از سراسر جهان را احضار کرده است و آنها را با تپه های نورد زیبا ، بناهای تاریخی بسیار زیبا رومی ، شهر مقدس واتیکان و برخی از بهترین غذاها و بهترین لباسهای دنیا اغوا می کند. چه این غذا ، موسیقی ، استراحت ، خرید ، فرهنگ ، تاریخ ، هنر یا میراث مورد علاقه شما باشد ، ایتالیا بهترین سبک های جهان را به سبک غنی و پر جنب و جوش خود ارائه می دهد.

بازدید از ایتالیا نگاهی اجمالی به یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین امپراتوری های جهان می دهد. تاریخ فرهنگی غنی ایتالیا به هزاران سال بر می گردد و ریشه های آن به امپراطوری روم در حال شکوفایی (27 سال قبل از میلاد تا 1453 میلادی) بر می گردد ، که به ایجاد مبانی اخلاقی و فرهنگی برای آنچه امروزه دنیای غربی مدرن است کمک کرده است. ایتالیا تا به امروز بیشترین تعداد میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است (43).

برای یک سرزمین بسیار غنی از فرهنگ ، سخت ترین قسمت سفر به ایتالیا ، لیست جاذبه هایی را که می توانید به دلیل وجود بسیاری از آثار تاریخی که می توانید از آن انتخاب کنید ، مشاهده می کنید ، همه با زیبایی و جذابیت محیطی که با مهارت هنری ساخته شده است ، احاطه شده است.

هیچ سفر به ایتالیا بدون بازدید از رم ، پایتخت و بزرگترین شهر کامل نخواهد بود. رم که در قرن هشتم قبل از میلاد مسیح تأسیس شد ، رویای یک توریست را پر از اثری از زندگی بزرگتر از امپراتوری بزرگ روم پراکنده در سراسر شهر شلوغ و پر جنب و جوش می کند. کولوسئوم هنوز در مرکز رم ایستاده است ، یک شهادت خیره کننده از فرهنگ ماندگار رم. آمفی تئاتر ، محل دعوا های بیشمار کشتی و نمایش های معروف تئاتری رومی ، یک سیلوت خیره کننده از فرهنگ شهر جذاب را به نمایش می گذارد.

برای دوستداران هنر ، مسافران مذهبی و فرهنگی ، کلیسای سیستین زیبایی ، شکوه و جلوه معماری بی نظیر را ارائه می دهد. معبد زینتی ، خانه پاپ در شهر واتیکان ، مملو از نمادها و شاهکارهای مذهبی است و شامل آثار بزرگترین هنرمندان دوره رنسانس از جمله میکل آنژ ، رافائل ، برنینی و ساندرو بوتیچلی است.

علاوه بر ارائه فرصتهای فرهنگی بی نظیر ، ایتالیا به زنان این فرصت را می دهد که خودشان را خراب کنند و هیچ چیز نمی گوید لوکس مانند خرید در روز دوم در میلان ، دومین شهر بزرگ کشور و مهمتر از همه ، پایتخت مد و طراحی در جهان است. خیابان ها با بوتیک هایی پوشیده شده اند که پس از طراحان مشهور نامگذاری شده اند و مد را در سراسر جهان تعریف کرده اند. نمایش های خیره کننده میلان در رشته کوه های آلپ مطابق با وفور رهبران مد جدید است که مهارت های خود را در یکی از آکادمی های مد این شهر به خوبی رعایت می کنند. میلان همچنین با داشتن تعداد زیادی موزه و مکانهای تاریخی فقط با یک قدم زدن سریع ، زیر زمینی یا تراموا ، فرهنگ و فرهنگ فراوانی را به خود اختصاص داده است.

ایتالیا همچنین وطن ونیز است ، شهری زیبا که زمینه بسیاری از فیلم ها و خاطرات زیبا را فراهم آورده است. کانال های ونیز به دلیل عاشقانه ، وسعت و حس تاریخشان افسانه ای هستند. هیچ چیز در جهان مانند سوار شدن به یک گوندولا در سطح شهر وجود ندارد ، تجربه ای که شما را متحول می کند. مناظر ، صداها و بوها حواس شما را تحریک می کنند و تصوری که از آنها باقی می ماند برای شما برای زندگی باقی می ماند. علاوه بر این ، از کجا می توانید شکوفا کردن عشق جدید را در حالی که بی سر و صدا در کانال های یکی از مشهورترین شهرهای جهان لغزید ، تجربه کنید؟ ونیز همچنین در بسیاری از موزه ها ، کاخ ها ، کلیساها و ویلاهای شگفت انگیز قرار دارد. این شهر همچنین فرصتی را برای گردشگران فراهم می کند تا مردم را که از بعد از ظهرها از بعد از ظهرها لذت می برند در میدان دیدنی سان مارکو تماشا کنند.

توسکانی منطقهای با زیبایی و تأثیر فرهنگی بسیار عالی است. علاوه بر این ، این مکان برای برخی از زیباترین جغرافیا ، معماری و هنر جهان قرار دارد. توسکانی شش سایت دارد که توسط یونسکو محافظت می شود. این منطقه همچنین شامل زیباترین کشور شراب جهان است و شامل شهر تاریخی فلورانس است. فلورانس ، زادگاه رنسانس ایتالیا ، به دلیل تاریخ غنی هنری و معماری بسیار مشهور است. میراث هنری چشمگیر در موزه های این شهر یافت می شود که سرشار از آثار هنرمندان افسانه ای است. میکل آنژ ، لئوناردو داوینچی و بوتیچلی نام معدودی از عابران پیاده در اطراف این قسمت ها هستند و کار آنها برای لذت بردن مسافران ارائه می شود.

و سفر به ایتالیا کجا می تواند بدون غذای ایتالیایی مشهور به دلیل سنت غذای ماکارونی خوشمزه ، ادویه های خوشمزه و غذای جذاب شیرینی باشد؟ هر شهر عطر و طعم آشپزی منحصر به فرد خود را به مخلوط اضافه می کند ، طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه را برای هر سلیقه ای ارائه می دهد. ایتالیایی ها به غذاهای خود افتخار می کنند و بهترین راه برای امتحان کردن آن از ناهار خوری در یکی از صدها تراتوریایی است که در خیابان ها چیده شده اند ، سرو ژلاتو خانگی و ماکارونی تازه با سس ها می شوند که باعث می شود شما هرگز نتوانید ترک کنید زیرا هرگز در هیچ کجای دنیا چنین وسواس کامل پیدا نمی کنید.

وی پس از تجربه زیبایی های هنری ، خرید در سطح جهانی ، معماری معجزه آسا ، شراب و غذاهای خوشمزه ، با خاطرات یک عمر و تصمیمی که به زودی باز خواهد گشت ، ایتالیا را ترک می کند.

Ciao ، بلا!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا