[ad_1]
داستان خجالت آور از اوایل بازاریابی:
هنگامی که من در بازاریابی محتوا شروع کردم من … خوب من آن اعتیاد به مواد مخدره را خریداری کردم. من آموخته ام که شرکتها به شدت به بازاریابان خوبی احتیاج دارند (و این درست است) و بازاریابان محتوا می توانند در اوقات فراغت زندگی خود را تأمین کنند.
همچنین درست است.
بنابراین وب سایت خود را بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو ساختم و از پشت به آن ضربه زدم. سپس مقالاتی نوشتم که دانش و مهارت خود را نشان می داد.
و این در مورد آن بود. من کمی در توییتر و فیس بوک بودم اما نه زیاد.
اما حتی اگر روی شبکه های اجتماعی کلیک کنم تغییر زیادی نخواهد کرد. این یک جدول زمانی محبوب برای کارآفرینان است چه آنها محکم و چه بلند پروازانه باشند.
در هر صورت من عمیقا به آن فکر نمی کردم. اعتیاد به مواد مخدر به اندازه کافی اغوا کننده بود که فکر می کردم خودم را در اینترنت غرق می کنم و مردم مرا پیدا می کنند.
می دانم که هر چند تنها نیستم. بسیاری از تجار نیز همین کار را می کنند.
اما از آنجا که همه ما به اندازه کافی سریع یاد می گیریم دیجیتال بودن کافی نیست.
اگر می خواهید مردم شما را پیدا کنند به چیز دیگری نیاز دارید.
و اگر می خواهید خوانندگان شما مشتری شوند.
این مستلزم این است که شما یک مرجع دیجیتالی باشید.
از منظر مشتری بالقوه به آن فکر کنید. آنها برای کاری کمک می خواهند و به دنبال شخصی هستند که به آنها کمک کند.
ممکن است او باشد؟
به احتمال زیاد اما ده ها نفر دیگر نیز چنین کردند. اگر مربی هستید و بیش از یک وب سایت دارید با هر مربی دیگری قابل تعویض هستید … به علاوه متخصصان خواب آور مشاوران بهداشت ستاره شناسان پزشکان ریکی تقویت کننده عملکرد و هر کس دیگری که مشتری شما فکر می کند می تواند به آنها کمک کند
اگر شما یک مرجع دیجیتالی هستید این دیگران در پس زمینه محو می شوند. مردم شما را انتخاب می کنند زیرا شما را متفاوت می بینند.
آنها می بینند که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید و قدرت حل مشکلات آنها را دارید.
در اینجا نحوه رشد قدرت دیجیتال آورده شده است:
اتصال مداوم
آماتورها وقتی الهام می گیرند می نویسند.
افراد حرفه ای دانش خود را در پست های هفتگی وبلاگ نشان می دهند که آموزنده – اما احتمالاً – جذاب نیستند.
قدرت دیجیتال هر چند؟
آنها دائماً سرگرم می شوند و به بازار خود می رسند.
از نظر چشم آموزش ندیده آنها آنها را تبلیغ می کنند.
محصولات خوب و لذت را برای فروش ارائه دهید.
و او … خوب آنها هستند.
اما آنها همچنین اطمینان می دهند که هرگز از ذهن آنها دور نخواهند بود.
به این فکر کنید – شما و افرادی که می شناسید با مشکل روبرو هستید. و شما متخصصانی را ملاقات کرده اید که می توانند در حل آن به شما کمک کنند.
اما یکی از موانعی که شما را از برقراری ارتباط باز می دارد … این است که آن را فراموش کرده اید.
ممکن است چند سال پیش در یک مهمانی با طرفدار آشنا شده باشید.
شما احتمالاً تبلیغات آنها را یک بار در دو هفته گذشته مشاهده کرده اید.
من نمی گویم که هرگز برخوردهای قدیمی را به طور تصادفی به یاد می آورید – اما احتمال آن بسیار کمتر از شخصی است که به طور منظم می خواند و لذت می برد.
اینگونه تجربه تبدیل به قدرت می شود – با به ذهن آمدن هنگام جستجوی راه حل.
تظاهرات
هرکسی می تواند در مورد یک بازی خوب صحبت کند.
این همان چیزی است که کارشناسان و فروشندگان روغن مار مشترک دارند.
آنچه آنها را از هم جدا می کند – و آنچه مقامات انجام می دهند – این است که متخصصان می توانند مهارت های خود را نشان دهند.
تظاهرات بهترین شکل اثبات است. اگر می توانید خواننده را وادار کنید که آنچه می توانید انجام دهید را تجربه کند – حتی فقط یک سلیقه – بهتر از دهان به دهان است.
برای من آسان است که مهارت های بازاریابی خود را به نمایش بگذارم – با ارسال هر روز ثابت می کنم که می توانم زیاد بنویسم و خوب بنویسم.
در مورد مهارت های هیپنوتیزم من …
اگر نوشتار من برای تحریک حتی یک تغییر کوچک – که برای اکثر مردم است – کافی نبود – پس من به هر کسی که بخواهد هشت صدای خواب آور می دهم. همه آنها باید ثبت نام در لیست ایمیل من است.
صحبت کردن در مورد …
هدایای ارزشمند برای مشترکین
آماتورها چیزهایی را به صورت رایگان ارائه می دهند اما افراد حرفه ای ارزش اطلاعات را می دانند. به همین دلیل بسیاری از سایت ها برای هر کسی که در لیست ایمیل خود مشترک می شود پاداش می دهند.
هرچیزی که در وب سایت های من هزینه ای نداشته باشد یک هدف را تأمین می کند. مقالات پیشنهادات من را تبلیغ می کنند در حالی که گزارش های پاداش و ضبط های صوتی خواب آور افراد را در لیست های من قرار می دهد.
نکته قابل توجه در این مورد این است که به مشتریان بالقوه امکان تجربه تجربه دست اول را می دهد. اگر آنها آنچه را می بینند دوست داشته باشند برای اطلاعات بیشتر برمی گردند. در غیر این صورت آنها در وهله اول برای شما نبودند.
نویسنده
هر کسی که یک پست را تألیف کرده است اختیار فوری دارد. اعتبار زیادی به همراه دارد.
گرچه این روزها کار آسانی است.
50 صفحه از راه حل های مفید در مورد یک موضوع مشترک استفاده کنید آنها را در یک کتاب الکترونیکی قرار دهید و آنها را بفروشید – یا به صورت PDF / epub در سایت خود و یا از طریق سیستم خود انتشار آمازون.
ناشران نیازی به اقناع این روزها ندارند.
اگرچه چاپ این کتاب آسان است اما با این وجود نیاز به تعهد دارد. صرف نظر از قد و قامت این نشان می دهد که شما به اندازه کافی برای پر کردن یک کتاب آگاهی دارید و به اندازه کافی به نوشتن آن اختصاص داده اید.
معاملات با قیمت بالا
این یکی محبوب منه.
نه تنها بلافاصله نیرو می گیرد … بلکه می تواند درآمد زیادی نیز برای شما به همراه داشته باشد.
داشتن مقداری محصول یا خدمات پیشرفته فوراً شما را به یک مقام معتبر تبدیل می کند. در حالی که بقیه به کتابهای الکترونیکی و محصولات کم توپ پایبند هستند شما با گرفتن نرخ Elite نشان می دهید که در بین نخبگان هستید.
تنها چیزی که باید به آن توجه کنید:
پیشنهاد شما باید به همان مبلغی که شارژ می کنید باشد.
شما به راحتی می توانید برای یک کاغذ سفید به ارزش هزار دلار پرداخت کنید … فقط مطمئن شوید که این ارزش ده برابر این ارزش را دارد.
البته بازاریابی شما باید این ارزش را نشان دهد.
تورم هزینه های شما احمقانه به نظر می رسد و می تواند به اعتبار شما آسیب برساند.
اما آیا حمل و نقل زیادی دارد و محصولات بیشتری را ارائه می دهد؟
چرا فقط 5٪ برتر هر صنعتی می تواند این کار را انجام دهد.
بنابراین با ایجاد و فروش چیزی از بالاترین استاندارد نشان دهید این جایی است که به آن تعلق دارید.
برخی از مشتریان بالقوه آن را خریداری می کنند در حالی که پیشنهادات مقرون به صرفه شما خوب و مقرون به صرفه به نظر می رسد.
[ad_2]