[ad_1]
در دویست سال گذشته رسانه ها جریان اطلاعات به عموم را کنترل کرده اند. غول های رسانه ای مانند News Corporation و Liberty Media شبکه های عمده توزیع رسانه های جهانی را کنترل می کنند که اخبار و اطلاعات محتوا را به اشتراک می گذارند. در حالی که موفقیت این غول های رسانه ای در صورت استفاده م effectivelyثر از اینترنت افزایش می یابد رسانه های اجتماعی یکی از دلایل اهمیت رسانه های اجتماعی و بازاریابی اجتماعی برای بسیاری از افراد و مشاغل است. رسانه های اجتماعی نیز برای مردم و آزادی بیان و اطلاعات مورد نیاز است. سایت های رسانه های اجتماعی مانند Digg Twitter و Google+ به شما امکان می دهند بلاگ یا مطالب خود را به سرعت یا احساسی در وب سایت خود به اشتراک بگذارید و در سراسر جهان ارسال کنید. برخلاف رسانه های سنتی کاربران رسانه های اجتماعی با ارسال ایده های خود و انتخاب محتوای خود به شیوه ای م findثر متوجه می شوند که کدام پست ها جالب تر هستند. هرچه تعداد کاربران بیشتری یک قطعه را انتخاب کنند ترافیک بیشتری به این مقاله می رسد. بهترین چیز در مورد این سیستم این است که بهترین فضای داخلی اغلب به سمت بالای شمع قرار دارد. این سایت به قدری بزرگ است که بازاریابان رسانه های اجتماعی نمی توانند میزان آرای مورد نیاز خود را برای قرار دادن وب سایت خود در بالای سندیکاهای رسانه های اجتماعی قبل از دستگیری و ممنوعیت دستکاری کنند. البته همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید وقتی مخاطرات زیاد است بسیاری از افراد سعی می کنند این سیستم را در سایت هایی مانند Digg بازی کنند. همچنین یک بازی عادلانه با صفحه اصلی Digg است که روزانه 200000 بازدید کننده منحصر به فرد را به ارمغان می آورد. وب سایت هایی مانند Slashdot تاثیری داشته اند که به نظر می رسد یک شبه توجه برخی وب سایت ها و تجارت های الکترونیکی را به خود جلب کرده است. برای کمک به تبلیغ وب سایت و محتوای خود ابزارهای رایگان مانند Social Bookmarker و AddUrl وجود دارد. اکثر مدیران وب و بازاریابان اینترنتی مجبور هستند از نرم افزارهای اسپم استفاده کنند یا زمان خود را برای ارسال محتوا به وب سایت های مرتبط صرف کنند. در سال 2008 محصولی به نام Traffic Android منتشر شد که فرآیند ثبت و ارسال را در رسانه های اجتماعی به صورت خودکار انجام می دهد. طراحی شده است که اولین دستگاههای کمکی موجود در بازار باشد اما سایر دستگاههای مشابه گران نیستند. قابلیت به اشتراک گذاری سریع محتوا و اطلاعات برای وب مسترها یک مزیت بسیار قدرتمند برای وب 2.0 است. و ادغام رسانه های اجتماعی در شبکه های اجتماعی گامی دیگر برای نشان دادن اتحاد قوی محتوای وب سایت است. علاوه بر ادغام فیدهای توییتر در فید جدید فیس بوک ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که قدرتمندترین ابزار و احتمالاً هوشمندترین ابزاری است که تا کنون ایجاد شده است. این بدان معناست که نه تنها می توانید محتوا را فوراً از طریق رسانه های اجتماعی ارسال کنید بلکه می توانید پیوندهای کوتاه و قطعات کوتاه محتوا را در توییتر ارسال کرده و از طریق شبکه دوستان خود در فیس بوک یا بالعکس دریافت کنید. انجام دادن.اگرچه بازاریابی رسانه های اجتماعی چیز جدیدی است اما امیدوارم تأثیر بالقوه ای که می تواند بر وب سایت شما داشته باشد را نشان دهد. با رشد متوسط و رشد اتحادیه ها و فناوری رسانه های غنی قدرت آنها حتی بیشتر خواهد شد. منظور من این است که قبل از اینکه هزاران مدیر وب سایت به شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی بروند و همه سایت های مهم رسانه های اجتماعی را خریداری کنند بهتر است به آرامی وارد سیستم شوید تا احساس اعتیاد به رسانه های اجتماعی نکنید.
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد