چرا سرمایه گذاری جمعی چهره جدید خیریه است

[ad_1]

سرمایه گذاری | مشکلات

این روزها اینترنت تقریباً به مکانی برای همه چیز تبدیل شده است ، از جمله جمع آوری سرمایه برای راه اندازی مشاغل یا جمع آوری کمک مالی برای امور خیریه. این جنبه از اینترنت ، جایی که افراد منابع مشترکی را برای یک هدف واحد جمع می کنند ، به طور کلی تأمین سرمایه جمعی یا تأمین سرمایه جمعی نامیده می شود.

غیرانتفاعی

برای بسیاری از سازمان های غیرانتفاعی ، مانند گروه های خیریه ، و حتی افراد ، تأمین سرمایه جمعی فرصتی منحصر به فرد برای ابراز عقیده و خواستار حمایت لازم برای یک هدف شایسته است. این گزینه یکی دیگر از مهمترین جنبه های خیرخواهانه را به نیازهای مالی یا دریافت کمک های مالی که برای ادامه فعالیت حیاتی است ، اضافه می کند.

اینترنت

البته ، اینترنت یک انتخاب منطقی برای جستجوی پشتیبانی است. دلیل این امر آنست که اینترنت با گستره وسیعی که از مرزهای جغرافیایی عبور می کند ، در میان کاربرانی که از قبل آماده ارائه کمک و کمک به عللی هستند که به شدت احساس می کنند ، فراوان است. با میلیاردها کاربر در سراسر جهان ، مطمئناً افرادی وجود دارند که می توانند برای حمایت از یک پروژه یا کمپین به آنها اعتماد کنند.

چالش

بنابراین ، چالش برای سازمان های غیرانتفاعی و افراد یافتن راهی برای دستیابی به این افراد است. این امر در دسترس بودن بسیاری از وب سایتهای امروزی است که قابلیت سرمایه گذاری جمعی را به افراد یا سازمانها ارائه می دهند. هدف این سایتها کمک به آنها در راه اندازی کمپین ها و جلب پشتیبانی است.

چرا تأمین منابع عمومی بهترین راه است

مزایای زیادی وجود دارد که می توان از طریق منابع عمومی جمع کرد. اولاً ، هزینه های راه اندازی کمپین ، در صورت وجود ، بسیار ناچیز است. برخلاف اشکال سنتی کمپین های بازاریابی که از رسانه های چاپی و تصویری استفاده می کنند ، که همگی نیاز به پول نقد دارند ، ایجاد یک کمپین آنلاین برای تبلیغ یک امر خیرخواهانه به ندرت به بودجه هنگفتی نیاز دارد. اغلب اوقات ، تنها چیزی که لازم است یک اتصال اینترنتی مطمئن ، مواد تبلیغاتی موثر و البته یک دلیل ارزشمند است.

مخاطبان بیشتر

دوم ، سرمایه گذاری جمعی تمایل به جذب مخاطبان بیشتری دارد. با توجه به ماهیت اینترنت ، ارسال اطلاعات مربوط به کمپین به لیست اصلی شما بسیار آسان است. سپس این رشته ها می توانند این اطلاعات را به افرادی که می شناسند منتقل کنند. نکته اصلی این است که بیشترین توجه را به کمپین از طرف افرادی داشته باشید که به احتمال زیاد از چنین هدفی حمایت می کنند. هرچه مخاطبان گسترده تر باشند ، توانایی بالاتری برای تعهدات و کمک های مالی بیشتر می شود.

صرفه جویی در زمان

و سوم ، این واقعیت که این کمپین در یک سایت جمع آوری منابع عمومی میزبانی می شود ، به طرز قابل توجهی وظایف طلبکارانه و وقت گیر را کاهش می دهد. دیگر نیازی به فعالیت هایی از قبیل مراجعه به درب منزل ، جمع آوری پول و جمع آوری چک نیست. با سرمایه گذاری گسترده ، کارمندان غیرانتفاعی زمان بیشتری را صرف انجام کارهای مهم دیگر لازم برای اجرای واقعی پروژه ها می کنند.

گلوله جادویی

با این حال توجه داشته باشید که منابع عمومی نباید به عنوان یک گلوله جادویی تلقی شود که می تواند مشکلات بودجه یک سازمان را برطرف کند. اگرچه درست است که روی آوردن به سرمایه گذاری جمعی می تواند راهی عالی برای استفاده از پشتیبانی مورد نیاز باشد ، اما این امر تنها در صورت اجرای صحیح کمپین آشکار می شود. مهمتر از همه ، برجسته کردن اهمیت کمپین و تأکید بر تأثیر آن مهم است. یک کمپین خیرخواهانه تنها با جلب نظر قلب مخاطبان حاضر می تواند واقعاً مثر باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا