چرا قیف فروش شما باید مانند خوردن یک نوار کفش ورزشی خامه ای شکلاتی باشد

[ad_1]

فروش

هنگام قرار گرفتن در یک نوار شکلات خوشمزه اسنیکر ، معمولاً بسیار استراتژیک است. می دانم عجیب است کاری که من دوست دارم انجام دهم اینست که با پوسته شکلات بیرونی شروع کنید ، نیشهای کوچکی بگیرید که لبه ها را با دقت جدا کنید و سپس با لایه های بالا و پایین شکلات کار خود را انجام دهید.

لذت ، پس از آن من با یک نگات کرکی در داخل سمت چپ. من تقریباً به همان روش به آن منطقه حمله می کنم. آب نبات اطراف دندانم را با دقت لایه برداری کنید تا بالاخره به هسته داخلی برسم. سرانجام شما به خوشمزه ترین رستوران سرپوشیده در نوار اسنیکرها رسیده اید! مرکز آجیل کارامل! هنگامی که در آنجا بودم ، آن را با دقت کمتری مثل دو لایه اول خوردم و از رضایت خاطر لذت می بردم زیرا از پایان نمایش شکلات خود لذت می برم.

یک ثانیه … باید نوار اسنیکرز را به فریزر ببرم …

خوب ، برگشتم …

بنابراین مسیر فروش شما باید همان تجربه (البته کمی اغراق آمیز) را برای مشتریان و مشتریان بالقوه شما فراهم کند. کاری که شما نمی خواهید انجام دهید ارسال یک رشته خالی از “hellos” ، “تشکر از یوز” و “خرید این حالا” است. درعوض ، شما می خواهید سفری رضایت بخش را ارائه دهید که نه تنها باعث اهمیت آنها می شود بلکه بیشتر می خواهند.

من می دانم که نوار کفش ورزشی را بسیار مهم می کنم زیرا هر گزش را می خورم و آرزو می کنم که بیشتر داشته باشم!

هنگام ایجاد قیف فروش حتماً آنها را با نبوغ خلاق خود علامت گذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که هر صفحه یکسان است و با رنگ نشان تجاری و آرم شما طراحی شده است. بیشترین تعداد اجزای نام تجاری Cosmology ™ ، که باعث می شود آنها از هویت شما بیشتر آگاه شوند.

به آنها نشان دهید که شما در ساخت هر صفحه ای که سرگرم کننده بصری باشد روبرو هستید. با آنها صحبت کنید که انگار با BFF خود صحبت می کنید. به آنها بگویید که شما برای ارائه خدمات در آنجا هستید.

اطمینان حاصل کنید که نمایش کارتون (اولین لایه شکلات خوب) باعث می شود تا دوباره از شما بشنوند. با تعدادی از ایمیل های خود رابطه مستقیمی برقرار کنید ، نه با پیشنهادات بیشتر ، بلکه فقط برخی از نکات ، ترفندها و مکالمات خوب (ظریف ظریف) را بخرید یا از آنها دعوت کنید تا در یکی از پست ها یا فیلم های خود به اشتراک بگذارند.

باور کنید ، به محض این که آنها لذت بخش کردن قسمت اول قیف فروش شما را امتحان کردند و با نبوغ “خلاق” شما آشنا شدند ، به سطح بعدی شور می پردازند …

… محصولات یا خدمات هیجان انگیز شما!

مطمئن نیستید که قیف فروش خوبی از چه چیزی تشکیل شده است؟ در اینجا نسخه وانیلی سریع و استریل آمده است:

مسیر فروش با پیشنهادات رایگان یا آهنرباهای سرب شما شروع می شود که نیاز به مشارکت مخاطبان علاقه مند شما دارد. البته هزینه اینجا پول نیست بلکه یک آدرس ایمیل است تا بتوانید در تماس باشید. در زیر در مسیر تبدیل ، اقلام کم هزینه ای که در طول کاشت کاشت تهیه می کنید هستند.

سپس همکاران شما به محصولات میان رده شما و به دنبال آن پیشنهادات Elite یا Upscale Elite ارسال می شوند. کار شما این است که با حرکت دادن افراد از طریق قیف ، کاسه ها را با نمایش های خوب خود شیرین کنید …

از آنجا ، بشویید و تکرار کنید!

مسیر تبدیل شما بخشی جدایی ناپذیر از تلاشهای بازاریابی شما است. اگر این کار به درستی انجام نشود ، می تواند سود زیادی را برای تجارت شما ایجاد کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا