برترین های کسب و کارپزشکی

چرا ماسک را دور چشم نمیزنند

از ماسک دور چشم بیشتر بدانیم

دایره های تاریک و چشمان پف کرده باعث می شوند تا خسته تر، پیرتر و ظاهرا کمتر جذاب به نظر برسیم. در حالی که روش های مختلفی برای جلوگیری از ظاهر شدن و کاهش شدت آنها وجود دارد، ممکن است شما به دنبال یک راه حل سریع تر و چشمگیرتر احتیاج باشید، که ماسک ها می توانند در روند بهبود هرچه سریع تر به شما کمک کنند؛ چرا باید از ماسک دور چشم استفاده کنیم؟

مهم نیست که چقدر از روال مراقبت از پوست پیروی می کنید، بالاخره روزی فرا خواهد رسید که با چشم های پف کرده و یا تیرگی اطراف چشم بیدار می شوید. دلایل تورم و تیرگی آن می تواند نداشتن خواب کافی، یا به سادگی یک آلرژی فصلی باشد. در حالی که سعی می کنید با استفاده از  کرم پودر لاکچری کوین رنگ روشن، پوست را درمان کنید نتیجه مطلوب را دریافت نمی کنید! استفاده از بهترین ماسک های اطراف چشم می تواند نتایج فوری و عالی را به دنبال داشته باشد.

دو نوع ماسک دور چشم با ویژگی های متفاوت وجود دارد که می توان از آنها برای درمان سیاهی دور چشم و از بین بردن پف چشم استفاده کرد.برای اطلاع از قیمت کرم روز لاکچری کوین فرانسوی لطفا کلیک کنید.

نوع اول از ماسک دور چشم ژله ای هستند که به بسته های یخی شباهت زیادی دارند و به شکل خاصی طراحی شده اند که با قرار گرفتن در اطراف چشم تمام مزایا را به این قسمت تزریق می کنند.

اجازه دهید قبل از پرداختن به جواب این سوال به انواع سیاهی دور چشم و سپس معرفی انواع ماسک دور چشم بپردازیم، چرا که امروزه در برابر چشم های خسته بسیار مرسوم می باشند. اما راز این ماسک ها چیست؟ این پدهای کوچک چه نقشی در درمان سیاهی دور چشم دارند؟

اگر تیرگی اطراف چشم دارید، به طور قطع برای درمان آن عجله دارید و به دنبال روش هایی برای خلاص شدن از شر آنها هستید. هیچکسی دوست ندارد فردی سالخوره و بالاتر از سن اصلی خود و یا مثل یک زامبی به نظر برسد؛ مگر این که جزو یکی در روز هالووین باشد. اما در 364 روز دیگر سال وجود این نیم دایره های تیره زیر چشم واقعا عذاب آور هستند.

جالب است بدانید که ما در هر دقیقه 40 بار پلک میزنیم و این جای تعجبی ندارد که پوست حساس ما زیر چشم به مرور زمان چروک شود و از طرفی در طول روز زیر بار کارهای زیاد خسته به نظر برسد. بخصوص در فصل زمستان که پوست به مراتب خشک تر می شود، از این رو اطراف چشم به مراقبت و رطوبت بیشتری احتیاج دارد تا تیرگی در این نواحی کمتر شود. چرا تیرگی زیر چشم بوجود می آید؟ برای درمان سیاهی دور چشم چه باید کرد؟  دور چشم لاکچری کوین چه تاثیراتی دارد؟

ماسک  دور چشم لاکچری کوین

اگر زمان و حوصله ی کافی برای مطالعه تمام متن را ندارید تیتر مورد علاقه ی خود را انتخاب و کلیک نمائید

شاید تصور کنید با یک خواب کافی می توانید به درمان سیاهی دور چشم کمک کنید و از شر تیرگی دور چشم خلاص شوید اما هشت ساعت خواب کامل نمی تواند این سیاهی را یک شبه از بین ببرد، انواع ماسک دور چشم با خصوصیات منحصر به فرد خود می توانند علاوه بر درمان سیاهی دور چشم، پف چشم، چین و چروک و … را از بین ببرند.

این تکه ها بر خلاف ماسک ورقه ای یا ماسک صورت سنتی، به طور خاص برای زیر چشمان و پوست ظریف اطراف آن تدوین شده اند تا موضوعات خاص چشم اعم از تیرگی، چین و چروک، پف، افتادگی و … را مورد هدف قرار دهند. اما قبل از هر چیز باید به بررسی انواع سیاهی دور چشم بپردازیم تا بتوانیم یک ماسک دور چشم عالی انتخاب کنیم.

حلقه های تاریک توخالی  این نوع از حلقه ها به دلیل تغییر وضعیت عضلات صورت و مناطق چربی اطراف چشم اتفاق می افتد، زمانی که صورت چاق یا لاغر می شود این مناطق تحریک می شوند و در نهایت به تیرگی اطراف چشم منجر می شود.

حلقه های قهوه ای یا رنگی از شایع ترین نوع تیرگی اطراف چشم هستند که به واسطه جمع شدن ملانین در این محل یا افزایش فشارخون اپیدرم بر روی کانال های مویرگی اطراف چشم ایجاد می شوند.

حلقه های آبی تیره این حلقه های به دلیل پیامد میکروسیرکولاسیون ناقص و نفوذپذیری عروق رخ می دهد و منجر به تجمع رنگدانه های خون سبب ایجاد حلقه های آبی تیره می شود.

حتما سعی کرده اید علل به وجود آمدن تیرگی های اطراف چشم را متوجه شوید و برای آنها راه حلی پیدا کنید، اما نتیجه مطلوبی نگرفته اید، حال در ادامه به علل وجود آمدن انواع تیرگی زیر چشم می پردازیم.

انواع سیاهی دور چشم

کمبود خواب

کمبود خواب باعث می شود پوست شما کمرنگ و کسل کننده به نظر برسد و همین امر باعث از بین رفتن بافت های تیره و رگ های خونی اطراف چشم می شود. پوست اطراف چشم از حساس ترین قسمت های صورت است که به دلیل کمبود خواب سبب تجمع مایعات در زیر چشم ها می شود و در نهایت منجر به پف شدن آنها می شود.

شایان ذکر خوردن نمک نیز در این می تواند دخیل باشد، بنابراین اگر دوست دارید که چشم های شاداب و زیبایی داشته باشید به خواب و خوراک خود اهمیت ویژه ای دهید.

فشار

زندگی استرس زا می تواند یکی از دلایل اصلی وجود تیرگی دور چشم باشد، همچنین این امر ممکن است منجر به موارد دیگری مانند خستگی، بی خوابی و غیره شود.

ماسک دور چشم آبرسان و روشن کننده ویتامینه پرتی

ترکیبات اصلی : سرامید ، آدنوزین ،نیاسین آمید و کلاژن – درمان سیاهی دور چشم به مرور زمان – بهبود کم آبی ، خشکی و پوسته پوسته شده – آنتی اکسیدان قوی و جلوگیری از پیری زودرس – افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست دور چشم و …

ژنتیک

طی آزمایش های متعدد نشان داده شده است که حلقه های اطراف چشم گاها ارثی است. همچنین می تواند ناشی از بیماری های دیگری مانند پرکاری تیروئید باشد. اما نگران نباشید با استفاده از پدهای کوچک چشم می توان برای همیشه از شر آنها خلاص شد.

آلرژی

در بعضی مواقع، آلرژی باعث می شود بدن افراد هیستامین بیش از حدی را آزاد کند و سبب گشاد شدن رگ های خونی اطراف چشم، منجر به ورم چشم ها و در نهایت تیرگی اطراف چشم ها می شود.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید

بسیار شنیده ایم که قرار گرفتن طولانی در مقابل نور خورشید می تواند پیامدمهای منفی بسیاری داشته باشد. قرار گرفتن در معرض آفتاب در طولانی مدت باعث می شود بدن مقدار زیادی ملانین (رنگدانه مسئول رنگ پوست) را آزاد کند، که می تواند منجر به تیره شدن پوست در اطراف چشم شود.

افزایش سن

هرچه پیرتر می شویم، پوست ما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و از طرفی روند بازسازی کندتر پیش میرود، جای تعجبی نیست. هنگامی که این اتفاق برای پوست رخ دهد، پوست نازک تر می شود؛ پیری باعث نازک شدن پوست شما می شود که نتیجه آن ظهور رگ های خونی تیره در زیر چشمان است.

سبک زندگی ناسالم

زندگی بی تحرک می تواند منجر به خستگی و افسردگی در افراد شود. همچنین، سبک زندگی همراه با استعمال سیگار و الکل در این دوران، رگ های خونی را گشاد می کند و باعث تورم دور چشم می شود که به دنبال آن شاهد ایجاد کیسه های تیره در زیر چشم خواهیم بود.

عوامل مؤثر در ایجاد سیاهی دور چشم

کلاژن یکی از اصلی ترین نیازهای موجود در پوست، مو و ناخن هر فرد است که می تواند ضامن زیبایی باشد چرا که وجود کلاژن الخصوص در پوست سبب افزایش احتباس رطوبت، احیاء سلول های پوستی و کاهش چین و چروک و خطوط ریز پنجه کلاغی اطراف چشم می شود و رنگ پوست را روشن نگه می دارد.

در حقیقت انواع ماسک دور چشم تقویت کننده رطوبت اطراف چشم و سرشار از کلاژن هستند که پوست را نرم و شاداب می کنند و پوست را مرطوب و آبرسانی می کنند و نواحی حساس چشم را تسکین می دهند.

انواع ماسک های دور چشم به عنوان تقویت کننده رطوبت عمل می کنند و رسوبات ایجاد شده را به شکل عجیبی از بین میبرند به گونه ای که هیچ اثری از تیرگی اطراف چشم باقی نمی ماند. تاثیرات ماسک پس از استفاده سریعا دیده می شود و چین و چروک های خستگی به وضوح کاهش می یابد.

عملکرد ماسک دور چشم

این نوع از ماسک ها برای کاهش تورم بسیار ضروری هستند، برای نتیجه بهتر سعی کنید قبل از استفاده آن را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید، این نوع از ماسک دور چشم ژله ای برای مدت طولانی می توانند سرد بمانند.

نوع دوم ماسک دور چشم تکه های کوچکی هستند که با مواد مختلفی تهیه شده اند و به طور معمول برای حدود 15 الی 20 دقیقه بر روی تیرگی و پف اطراف چشم استفاده می شوند. ماسک زیر چشم اغلب با مواد نرم کننده پوست تهیه شده اند که باعث می شوند آرایش شما نیز راحت تر پاک شود. پیشنهاد می شود اگر از هر گونه لوازم آرایشی استفاده کرده اید برای نتیجه دلخواه، قبل از استفاده ماسک دور چشم آرایش خود را بشویید.

ماسک دور چشم از بهترین و کاربردی ترین محصولاتی هستند که به مواد خاصی آغشته شده اند و برای درمان سیاهی دور چشم یا پیشگیری از آن مورد استفاده قرار می گیرند.

پچ دور چشم ضد چروک و ضد پیری کلاژن لانبنا

حاوی هیالورنیک اسید جهت تأمین رطوبت لازم درمان سیاهی دور چشم رفع پف و ورم دور چشم و ……. برای خرید و مشاهده را کلیک نمائید

درمان سیاهی دور چشم یکی از معضلات مشترک میان خانم ها و آقایان است که می توان آن را در بین انواع ماسک دور چشم جستجو کرد؛ توجه داشته باشید علاوه بر آن هر ماسک دور چشم می تواند مزایای زیر را نیز به دنبال داشته باشد:

  1. به سرعت سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست را هیدراته می کند.
  2. اثر تزریق هیالورونیک اسید را تقلید می کند.
  3. منافذ باز پوست را کاهش می دهد.
  4. پف چشم را کاهش و درمان سیاهی دور چشم را به بهترین شکل انجام می دهد.
  5. پوست را آبرسانی و مرطوب می کند.
  6. جوان سازی پوست زیر چشم

ماسک دور چشم به چندین و چند دسته تقسیم می شود که هر کدام به نوبه خود مصرف کنندگان را شگفت زده کرده اند، تمام راز زیبایی افراد در این نوع از ماسک ها نهفته است که با استفاده از آنها در مدت زمان کوتاه می توان شاهد زیبایی وصف نشدنی بود.

از ماسک دور چشم بیشتر بدانیم

مزایا بی شمار انواع ماسک دور چشم

ترکیبات و ویتامین های موجود در انواع ماسک زیر چشم می تواند به پنج دسته از افرادی که در ناحیه چشم مشکلاتی اعم از ظهور خطوط و چین و چروک های ظریف، افتادگی پوست، پف کردن، دایره های تیره، خشکی پوست کمک کند؛ بارزترین خصوصیت این ماسک ها خاصیت ارتجاعی و استحکام بخشیدن به پوست است که می توان با استفاده از آنها با یک تیر چند نشان زد. همچنین این نوع از ماسک ها به کاهش علائم مشهود پیری نیز کمک می کمند.

انواع ماسک هلالی شکل از هیدروژل فوق العاده آبرسان ساخته شده اند که حین استفاده به پوست جذب می شوند، و مواد را به صورت کاملا مستقیم به پوست دور چشم ارائه می دهند.

بهترین ماسک زیر چشم | چشم

هر یک از ماسک های زیر چشم با برخی از مؤثرترین عناصر طبیعی طبیعت نظیر موارد زیر ترکیب شده اند:

  1. اسید هیالورونیک
  2. الاستین
  3. کلاژن دریایی
  4. نیاسین آمید (ویتامین B3)
  5. طلای کلوئیدی که سرشار از محلول مایع تزریق شده با ذرات طلا معلق

که حتی بعد از برداشتن ماسک از روی صورت این ترکیبات بر روی پوست باقی می ماند و به بهبود پوست از جمله درمان سیاهی دور چشم ادامه خواهد داد.

مزایا بی شمار انواع ماسک دور چشم

 چند بار باید از ماسک دور چشم در هفته استفاده کرد؟

بسیاری در مورد استفاده ماسک دور چشم سردرگم هستند، استفاده منظم از ماسک می تواند تاثیرات بهتری را به همراه داشته باشد؛ بسته به نوع پوست و تیرگی شما می توانید از این ماسک ها همانند ماسک های صورت به طور روزانه استفاده کنید؛ به طور کلی برای انواع پوست، باید 1 تا 3 بار در هفته از ماسک استفاده کرد.

برای درمان سیاهی دور چشم و از بین بردن پف چشم بدون هیچ محدودیتی می توان از این ماسک های خاصی استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا