چرا نباید دنبال کنندگان اینستاگرام را بخرید

2 دلیل عالی برای رشد صحیح دنبال کنندگان اینستاگرام

اینستاگرام

ما اخیراً در مورد چگونگی شگفت انگیز بودن ابزار اینستاگرام برای تجارت شما صحبت کرده ایم. اینستاگرام مملو از فرصت های بازاریابی است – از تبلیغات پرداخت شده گرفته تا IGTV تا ارسال محصولات.

اما توجه مردم فقط به اشتراک گذاشتن عکس و جمع آوری لایک و دنبال کننده نیست. شما باید برای تعامل با مردم و دوست داشتن پست های کاربران دیگر وقت بگذارید – زمانی که بسیاری از دارندگان مشاغل به سادگی آن را ندارند.

یکی دیگر از وظایف مدیریت حساب اینستاگرام دیگری در لیست کارهای انجام شده است که در حال حاضر پر از جلسات ، مهلت ها و پروژه ها است.

در مدت زمان کوتاهی ، یک اشتباه بزرگ وجود دارد که بسیاری از شرکت ها برای خرید دنبال کننده یا به اشتراک گذاری در اینستاگرام مرتکب می شوند.

اگر به فکر خرید پیروان اینستاگرام یا استفاده از ربات های اینستاگرام هستید تا سعی کنید تعامل را افزایش دهید ، پس از این کار را نکنید.

در اینجا دو دلیل اصلی برای جلوگیری از پرداخت هزینه برای دنبال کنندگان اینستاگرام وجود دارد:

1. روبات های اینستاگرام انسانی نیستند

این ممکن است وسوسه انگیز باشد که دنبال کننده های اینستاگرام خود را خریداری کنید و دارای ربات هایی باشید که بطور خودکار در جای خود مانند پست ها و اینستاگرام ها آویزان می شوند. استفاده از روبات های اینستاگرام باعث می شود تا شما به نظر برسید که طرفداران و اظهار نظرهای زیادی دارید – اغلب در طی چند ساعت یا چند روز.

به عنوان مثال ، ربات اینستاگرام می تواند درباره “عالی” اظهار نظر کند. در هر پست با هشتگ مشخص شده و پوستر را دنبال کنید.

مشکل روبات های اینستاگرام این است که واقعی نیستند. آنها روبات هستند. شما پیروان خود را به صورت ارگانیک با افرادی که به خدمات یا محصول شما علاقه مند هستند افزایش نمی دهد و می توانید تعامل را فراموش کنید.

بسیاری از کاربران اینستاگرام در ربات های اینستاگرام عاقل هستند و از کسی پیروی نمی کنند که یک نظر در مورد وی ارسال کند. اگر آنها متوجه شوند که شما از روبات استفاده می کنید ، ممکن است با نام تجاری شما ارتباط منفی داشته باشد و منجر به پیوستن سایر کاربران شود.

اینستاگرام تعداد زیادی از سایت ها و برنامه های اتوماسیون شخص ثالث مانند Instagress و PeerBoost را به دلیل نقض دستورالعمل های انجمن و شرایط استفاده ما خاموش کرده است ، بنابراین استفاده از روبات ها ممکن است حساب شما را به خطر اندازد.

ربات ها همچنین می توانند اظهار نظرهای قدیمی را ترک کنند و می توانند کاملاً غیر حساس باشند ، مانند “خیلی جالب!” در یک پست غم انگیز رباتها متن یک گفتگو را درک نمی کنند ، آنها فقط بر اساس هشتگ اظهار نظر اضافه می کنند.

2. خرید دنبال کننده های اینستاگرام یک جعلی بزرگ است

ممکن است وسوسه انگیز باشد که با خرید دنبال کننده های اینستاگرام ، به سرعت شماره های خود را تقویت کنید ، به خصوص هنگامی که می بینید قیمت آن ارزان است – سایت هایی مانند Buzzoid در هر 100 دنبال کننده 3 دلار شارژ می کنند.

خوب ، اول: اگر دنبال کننده های اینستاگرام را بخرید ، شرایط استفاده در اینستاگرام را نقض می کنید.

اینستاگرام پیروان جعلی را نظارت می کند و حساب های آنها را حذف می کند ، بنابراین احتمالاً شما در نهایت از دست دادن پیروان پرداخت شده خود خواهید بود و ممکن است حساب اینستاگرام شما رنج ببرد.

سایر موارد خرید پیروان اینستاگرام شامل موارد زیر است:

• تعامل زیاد نمی شود زیرا روبات ها با محتوای شما در تعامل نیستند.

• شهرت خود را از بین می برد زیرا مخاطبان می بینند که طرفداران زیادی دارید اما درگیری محدود.

هیچ راهی آسان برای رشد پیروان اینستاگرام شما وجود ندارد. اگر از میانبر استفاده می کنید ، در معرض خطر مسدود شدن اینستاگرام و از بین بردن شهرت هستید.

برای شما بهتر است مطالب جذاب را ارسال کنید ، با مردم تعامل داشته باشید و از هشتگ های مناسب برای جذب و حفظ مخاطبان خود استفاده کنید.

این ساده است: شما نمی توانید سطح تعامل انسانی را که کاربران اینستاگرام امروز از مارک ها انتظار دارند ، بصورت خودکار کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا