چرا وب سایت شما باید سازگار با موبایل باشد

[ad_1]

سایت | موبایل

با پیشرفت فناوری تلفن های هوشمند ، وب سایت ها به طور مداوم از مرورگرهای موبایل و دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی هستند. این بدان معنی است که تکنیک های طراحی سنتی ممکن است نیاز باشد که متناسب با اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم شود و با تعداد زیادی دستگاه موجود در بازار سازگار باشد. با بسیاری از شرکتها که هر روز مدل های جدیدی را راه اندازی می کنند ، رقابت برای نحوه نمایش وب سایت شما نیز افزایش می یابد. تجربه کاربر تلفن همراه در ساخت یا شکستن فروش بسیار مهم است که اکنون وب سایت را وادار کرده است که نحوه نگاه یا عملکرد خود را بر اساس آنچه کاربران می خواهند تغییر دهند. در این مقاله توضیح داده شده است که اگر قبلاً آن را راه اندازی نکرده اید ، باید وب سایت خود را پاسخگو یا دوستانه برای موبایل قرار دهید

بالاترین رتبه در جستجوی Google

از آوریل 2015 ، Google شروع به اولویت دادن به وب سایت هایی خواهد کرد که نسخه موبایل سایتشان را دارند. Google قبلاً ارائه برچسب ها برای نتایج جستجو را نشان می دهد که یک صفحه وب سازگار با تلفن همراه دارد ، یعنی می توان به راحتی در یک صفحه وب مشاهده کرد. براساس وبلاگ Google Webmaster:

وی ادامه داد: “از 21 آوریل ، ما استفاده از تلفن همراه را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی گسترش خواهیم داد. این تغییر بر جستجوی تلفن همراه در تمام زبان های جهان تأثیر می گذارد و تأثیر چشمگیری در نتایج جستجو خواهد داشت. در نتایج جستجوی با کیفیت بالا ، مربوط به دستگاههای خود بهینه شده است. “

آنها در ادامه بیان می کنند: “وقتی نوبت به جستجو در دستگاه های تلفن همراه می رسد ، کاربران باید فارغ از اینکه اطلاعات موجود در صفحات وب یا برنامه های کاربردی باشد ، مناسب ترین و به موقع ترین نتایج را بدست آورند ، زیرا افراد بیشتری برای دستیابی به دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. اینترنت ، الگوریتم های ما باید با این الگوهای استفاده سازگار باشند. در گذشته ما به روزرسانی هایی را ارائه داده ایم تا اطمینان حاصل شود که یک وب سایت به درستی پیکربندی شده است و در دستگاه های مدرن قابل مشاهده است. “

موتورهای جستجوگر دیگر نیز احتمالاً از این درخواست پیروی می كنند و به دوستی تلفن همراه در وب سایت ترجیح می دهند. یاهو و بینگ نیز مانند گوگل ، وب سایتهای پاسخگو را نیز در اولویت قرار داده و به صراحت این موضوع را بیان می کنند.

اندازه صفحه نمایش چندگانه

هدف اصلی هر وب سایت باید ارائه آنچه کاربر می خواهد و چگونه کاربر آن را می خواهد ، باشد. با تغییر اساسی در استفاده از اینترنت برای دستگاه های تلفن همراه ، وب سایت ها نیز باید با این تغییر در سبک سازگار شوند. به این طرح پاسخگو گفته می شود. طراحی پاسخگو برای کاهش استفاده از داده ها در اتصالات تلفن همراه با از بین بردن بخش های بی اهمیت وب سایت و تمرکز فقط روی جنبه های مهم استفاده می شود. طراحی وب مدرن باید تنظیماتی را برای انواع مختلف صفحه نمایش از جمله تلفن همراه ، تبلت ، لپ تاپ ، رایانه های رومیزی ، پروژکتورها و حتی صفحه نمایش های پنجره ایجاد کند. هر صفحه باید بسته به کاربرد آن و بر اساس کارکردهای خود ، دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد.

W3CSchools می گوید ، “RWD به معنای طراحی وب پاسخگو است ؛ RWD می تواند صفحات وب را در اندازه های مختلف ارائه دهد ؛ RWD ضروری است برای رایانه های لوحی و دستگاه های تلفن همراه.”

روی ویژگی های مهم متمرکز شوید

دکمه های بزرگتر ، اندازه قلم بزرگتر و طراحی بهینه شده صفحه نمایش تلفن همراه در ارائه بهترین تجربه کاربر وب سایت تلفن همراه ایده آل هستند. سایر اولویت ها فاصله عناصر است ، به خصوص برای مواردی مانند پیوندها ، پنجره ها ، دکمه ها و حتی منوهای کشویی. هدف اصلی این کار اطمینان از این است که کاربر نهایی دقیقاً روی آنچه می خواهد تمرکز کند و نه بر ویژگی های تلطیف شده وب سایت شما که به کاربران دسک تاپ ارائه می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا