چرا پادکست می تواند بهتر از سایر اشکال بازاریابی باشد

[ad_1]

CES | یوتیوب

آیا با استراتژی بازاریابی پادکست آنلاین آشنا هستید؟ این یک چیز انقلابی است و استفاده از آن در کارهایتان اثری ارزشمند خواهد بود. شما نمی خواهید از این استراتژی دست بکشید به خصوص اگر قبلاً آن را امتحان نکرده اید. اگر در حال حاضر به برخی از استراتژی های بازاریابی اجتماعی که آن را برای شما تولید نمی کند ، گیر کرده اید ، این زمانی است که شما می خواهید از پادکست ها در تجارت خود استفاده کنید.

من مطمئن هستم که احتمالاً پادکست را شنیده اید و شاید فکر می کنید YouTube ایده بهتری برای بازاریابی در آن باشد. اما این لزوماً درست نیست. برخی از افراد هستند که نتایج بهتری نسبت به YouTube از سایت های دارای بازدید کمتر دریافت می کنند.

می خواهم بدانید که اگر یوتیوب شما را تولید نمی کند ، به طور خودکار تصور نکنید که سایت های دیگری که مانند YouTube بازدید زیادی ندارند ، برای شما مناسب نیستند – زیرا این لزوما درست نیست. این چیزی است که بسیاری از مردم احساس می کنند وقتی ترافیک فوری که امیدوار بودند از YouTube ببینند را تجربه نمی کنند.

اما اجازه ندهید شما را ناامید کند. پادکست ها می توانند مواردی باشند که می توانند فروش و سود شما را افزایش دهند. اما باید قبل از شروع پادکست بدانید که چگونه یک پادکست ایجاد کنید. برای شروع ، به چند چیز ساده نیاز دارید که به شما کمک می کند با این استراتژی ترافیک شروع کنید.

شما به میکروفون ، ضبط کننده صدا یا نرم افزار در رایانه ، ویرایشگر MP3 (مانند Audacity) و صدای خود نیاز دارید. هرگز از برنامه ربات مانند “متن به گفتار” استفاده نکنید. این چیزی است که قطعاً می خواهید از آن اجتناب کنید.

من در گذشته فقط از برخی برای آزمایش کیفیت استفاده کرده ام و همه آنها نتوانسته اند انتظارات من را برآورده کنند. با این حال ، یک برنامه خوب وجود داشت که من خریداری کردم به نام “خواننده طبیعی”. شما می خواهید هنگام خرید برنامه “Voices” را از سایت آنها بخرید. این نزدیکترین چیزی است که من به صحبت کردن با صدای واقعی انسان پیدا کرده ام – اما هنوز هم نیاز به کار دارد. اما به هر حال استفاده از صدای شما باید انتخاب شماره 1 شما باشد.

وقتی صحبت از طولانی شدن پرونده های صوتی می شود ، اطمینان حاصل کنید که آنها را به مدت 10 دقیقه در آنجا نگه دارید. متوجه می شوید که وقتی از بالای سر صحبت می کنید 10 دقیقه خیلی سریع می گذرد. اگر دوست ندارید بنویسید و سپس با صدای خود ترجمه کنید ، فقط طبیعی صحبت کنید. همه شنوندگان اطلاعات هستند ، بنابراین فقط آنها را با آنها در میان بگذارید. فقط مطمئن شوید که صاف و ثابت هستید.

این مواردی است که اگر می خواهید یک تجارت و سبک زندگی سودآور بخواهید انجام دهید که می توانید سال های سال روی آن حساب کنید ، باید انجام دهید. بسیاری از استراتژی های مختلف بازاریابی را در خود بگنجانید و پادکست را به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی اجتماعی نیز در خود داشته باشید. در این دسته قرار می گیرد. و با آن پیشگام باشید. هر روز وقت زیادی برای هدر دادن ندارید. یا می خواهید تجارتتان موفق شود یا موفق نمی شوید. بنابراین امروز این نکته را در ذهن داشته باشید.

با استفاده از پادکست امروز برای بازاریابی وب سایت خود موفق باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا