چرا کمپین های بازاریابی پاسخ مستقیم به سایت های مینی برای رانندگی ترافیک نیاز دارند

[ad_1]

اکنون همه می دانند که او برای فروش شما یا یافتن اطلاعات بیشتر در مورد محصول خود در حال فروش هر آنچه شما نیاز دارید برای ایجاد یک وب سایت برای مشتریان بالقوه است. توسعه وب سایت می تواند پرهزینه و وقت گیر باشد و بیشتر وب سایت ها این نوع محتوا را ندارند که باعث می شود مشتریان بمانند و بخواهند بیشتر بدانند یا حتی چیزی غیر سایت خریداری کنند.

بازاریابی اینترنتی آنقدر رقابتی شده است که شما نمی توانید یک ثانیه را در یک وب سایت صرف کنید قبل از اینکه شعبه ای از آرم ها چشمک بزند. به عنوان راهی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات تبلیغات بنر بسیار عالی است اما وقتی فقط مرور می شوند و تبلیغات را قطع می کنند آزار دهنده هستند. برای کسی معنی ندارد که در مورد طلاق در وب سایت در مورد طلاق علامتی در رابطه با کاهش وزن داشته باشد. تبلیغات مستقیم به آگهی های تبلیغاتی نیاز دارد اما مردم زمان زیادی را برای طراحی آنها صرف می کنند در حالی که باید وقت خود را صرف گفتن آنچه باید برای گفتن به جالب ترین روش انجام دهند اختصاص دهند. اما بیشتر مردم وقت بیشتری را صرف تبلیغات بنر نسبت به طراحی و محتوای سایت خود می کنند.

برای موفقیت در بازاریابی مستقیم و استفاده از اینترنت به عنوان ابزاری موثر در بازاریابی نمی توان اهمیت تبلیغات بنر را دست کم گرفت اما غیرممکن است که کسی بنرهایی را در همه جای خود قرار دهد که باعث نشود افراد به سایتی برسند که کاری جز کرکی انجام ندهد. به عنوان یک بازاریاب مستقیم که مشاغل آن بسیار وابسته به سفارشات آنلاین مانند اکثر شرکت های وابسته است شما احتمالاً از صفحه فرود شنیده اید. ممکن است شما در صفحه فرود کسی قرار داشته باشید یا به آن فرود آمده باشید تا به جایی برسید که برای شغلی که اکنون در آن شرکت کرده اید ثبت نام کنید. صفحه فرود در واقع فقط یک سایت کوچک یا به عبارت ساده تر سایتی است که به عنوان یک صفحه مقدماتی عمل می کند. او باید هر آنچه را می خواهید بگویید به روش های کوتاه قدرتمند و تحریک آمیز بگوید.

تهیه یک وب سایت کوچک در مقایسه با توسعه یک وب سایت کامل سنتی با فریم های مختلف برنامه نویسی و متن بسیار ساده تر است. برای به دست آوردن یک سایت کوچک به یک طرح ساده با یک هدر پاورقی و بخش نیاز دارید که محتوای اصلی شما در آن قرار بگیرد علاوه بر معرفی آسان و ارزان تر سایت های کوچک نسبت به وب سایت های سنتی مزایای زیر را دارند:

  • آنها در تلاش نیستند یخ را به اسكیموس بفروشند. سایتهای کوچک به ویژه پرداخت می شوند و برای افراد علاقمند به تجارت یا کالایی که تبلیغ می کنید پیام ارسال می کنند.
  • کار میکروسایت این است که اگر بیشتر نباشد یک فرد را نقاشی کنید و محصول یا خدمات خود را بفروشید.
  • در صورت داشتن می توانید از میکروسیت برای هدایت بازدید کنندگان به وب سایت اصلی استفاده کنید. این همان کاری است که انتظار دارید این علامت انجام شود اما با استفاده از میکروسیت می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. مردم به احتمال زیاد به یاد می آورند که چیزی خوانده اند اما چیزی برایشان ممنوع نیست.

شما می توانید از گرافیک استفاده کنید تا به سایت خود نوع منحصر به فردی که مشتری هدف را به خود جلب می کند استفاده کنید. او نباید متلاشی باشد بلکه باید گوشتی داشته باشد تا شما را به عنوان یک متخصص و پیشگام در این زمینه بیرون بکشد.

اگر نمونه ای در خارج از دنیای فضای مجازی ارائه می شود بیایید رستوران را انتخاب کنیم مهم نیست که غذا چقدر خوب است و محیط آن در یک رستوران در خیابان پر از رستوران ها و رستوران هایی که می خواهید آنها را برای سفره های آنها پر کنید چیست. کسی که به احتمال زیاد مردم را از پیاده رو جذب می کند کسی است که دارای برچسب خوبی است که همه چیز را در مورد مکان با استفاده از فقط چند کلمه می گوید. هدف این خواهد بود که مردم حداقل به نشستن نشستن و نگاه کردن به لیست بپردازند. شاید آنها غذای ساده تری شما را امتحان کنند یا شاید آنها به اندازه کافی کنجکاو باشند تا غذاهای مفصل تر را امتحان کنند شما فقط به یک هدف می رسیدید یعنی برانگیختن کنجکاوی. اتفاقاتی که وقتی آنها در خانه هستند و در یک میز نشسته اند اتفاق می افتد بستگی به زندگی واقعی شما در برآورده کردن انتظارات آنها دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا