چرا یک پیشنهاد خود تأمین مالی هوشمندانه ترین روش برای ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه ای است

[ad_1]

بسیاری از توزیع کنندگان حق رای دادن و بازاریابان شبکه محصولات و خدمات خود را هدایت می کنند و تعجب می کنند که چرا آنها نتیجه ای نمی بینند. اگر شما از “پیشنهادهای خود تأمین مالی” نشنیده اید ، باید نحوه عملکرد آنها را بررسی کنید زیرا اگر این مفهوم را درک کنید ، مشاغل خانگی شما رشد چشمگیری می یابد و شکوفا می شود.

با خواندن این مقاله ، شما درک بهتری راجع به یک گزاره خود تأمین شده خواهید داشت که امیدوارم برخی از لامپ ها را برای کسانی که شما از آن نشنیده اید یا شنیده اید روشن کنید ، اما باور کنید که هاکی است. من قصد دارم نکات مختلفی را به شما متصل کنم و به شما بگویم که “چرا در پس پرده ها بسیار سرد هستند ، اما این یک ایده منطقی ساده است که توسط همه صاحبان بازاریابی شبکه ای و شرکتهای حق رای دادن استفاده می شود.

بزار این را از شما بپرسم:

چگونه می خواهید چشم اندازی داشته باشید که شما را به سمت رهبری سوق دهد؟ این جداول دلارهای تبلیغاتی شما را درست می کند؟

هنگامی که مشتریان بالقوه که در لیست شما مشارکت می کنند بارها و بارها به مشتریان پرداخت می کنند ، می توان فهمید که چگونه آنها تلاش های بازاریابی شما را تأمین می کنند. پیشنهاد خود تأمین مالی یک استراتژی بازاریابی است که به سادگی به مشتریان بالقوه می تواند با بازیابی دلارهای تبلیغاتی خود مبلغی را بپردازند زیرا سیستم شما یک دستگاه گردش پول است.

شما دو کار مهم را برای ایجاد همزمان مشاغل انجام می دهید. اول ، شما در حال ساختن یک لیست بسیار هدفمند هستید و دوم اینکه ، برای پرداخت هزینه های بازاریابی خود به مشتریان بالقوه خود پرداخت می کنید ،

و اگر آنها به تجارت در بازاریابی شبکه نپیوندند ، زیرا آنها به شما برای چیز دیگری که من پیشنهاد داده اند پرداخت می کنند (در زیر توضیح دهید). در حقیقت ، بیشتر مشتریان بالقوه شما تولید می کنید هرگز به مشاغل اصلی شما نمی پیوندند ، اما اگر از پیشنهاد بودجه استفاده کنید ، هر ماه جریان نقدی خوبی دریافت خواهید کرد.

اینگونه است که شما می توانید یک جریان ثابت از درآمد را پرداخت و تولید کنید ، حتی اگر مشتریان بالقوه شما به فرصت اصلی تجارت شما نپیوندند!

یک استراتژی پیشنهادی خود تأمین مالی با ارائه راه حلی برای یک مسئله مهم بحرانی که مشتریان بالقوه با ارائه چیزی با ارزش بسیار ارزان با آن روبرو می شوند ، آغاز می شود. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

  • کتاب الکترونیکی با موضوع پیشنهادات بودجه
  • گزارش کوتاه (زوج)
  • دی وی دی در برخی از استراتژی های اصلی بازاریابی؛
  • صدا یا پادکست در همین موضوع
  • اردوگاه آموزشی
  • سریال ویدیویی ….. همه چیز در مورد “نحوه بازاریابی و موفقیت” است

وقتی می توانید برای شروع کارآفرینان جدید به آنها کمک کنید و به آنها کمک کنید اصول بازاریابی را کشف کرده و به این سؤالات پاسخ دهید ، آنها به شکار تبدیل می شوند.

“چگونه می توانم موفقیت آنلاین داشته باشم؟”

“چگونه می توانم سرب ایجاد کنم؟”

شروع به درخشش و ایستادن در میان جمعیت. در حالی که همه محصولات و دوزهای خود را پرداخت می کنند ، شما مشکلات و چالش های مشتریان بالقوه خود را حل می کنید. تبدیل به یک قهرمان ، شکارچی و تاجر قابل اعتماد. آنچه در مرحله بعد اتفاق می افتد این است که آنها ابزار و منابع شما را خریداری می کنند و وقتی در آینده فرصت شغلی خود را به آنها می دهید ، نسبت به آنچه شما پیشنهاد می کنید پذیرایی بیشتری دارند و در نتیجه شرکای بیشتری با شما همراه خواهند بود.

لیست شما شغل شماست. بدون لیست؟ هیچ کار. بنابراین برای تهیه لیست خود از پیشنهاد خود تأمین شده استفاده کنید ، از لیست خود مراقبت کنید ، به عکس های فوری و عکس های انتخابی (ابزار و منابع) بفروشید و در این راه چند مورد طلای طلا (شرکای تجاری) پیدا خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا