چرا 95٪ بازاریابان اینترنتی موفق نمی شوند

من به طور کلی از یک نگرش مثبت و انتظارات بدون نگرانی درباره آنچه آینده به ارمغان خواهد آورد استقبال می کنم. با این حال ، هنگامی که می توان با احتمال بسیار زیاد شکست روبرو شد ، عاقلانه است که با یک رویکرد بسیار دقیق و آگاهانه ، به امید موفقیت ، به سمت درست ، ناخواسته و بی سواد بروید.

من به کسانی که “غوطه ور شده اند” احترام می گذارم ، و بسیاری از آنها این کار را کرده اند و بسیار موفق بوده اند. این هیجان انگیز است و ایمان ، پشتکار و عزم ما را آزمایش می کند. با این حال ، تاکتیک معمولاً یک شکست است. این مقاله در اینجا برای جلوگیری از شما ، که تصمیم گرفتید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، از خرابی کامل و فاجعه آمیز جلوگیری کرد و باعث افسردگی ، سردرگمی و شکستگی شد.

آیا می توانید جزء 5٪ موفق باشید که به عنوان بازاریاب بصورت آنلاین موفق شوید؟ پاسخ بله است. گذشته از ذهنیت “هرگز کمتر” ، آنچه مورد نیاز است تهیه و بدست آوردن اصول اولیه: کامپیوتر ، اتصال به اینترنت ، اخلاق کاری عالی و نگرش مثبت. آماده بودن به معنای آموزش به صورت آنلاین ، آسان و رایگان است. اما توجه جدی که بسیاری از آنها نادیده می گیرند ، خود را با یک آرم و وب سایت جالب و گران قیمت که به نظر می رسد ایجاد شده و موفقیت آمیز باشد ، به مشتریان بالقوه خود ارائه می دهند. برای بستن فروش ، باید ویدیوی فروش خوبی داشته باشید. بدون این ، شما به درستی برای موفقیت مجهز نیستید و احتمالاً شکست خواهید خورد.

بسیاری بر این باورند که فراتر از توانایی آنها در پرداخت حرفه ای در ایجاد یک تصویر حرفه ای و موفق برای آنها نیست. همه شرکت ها از گرافیک و فیلم با کیفیت بالا استفاده نمی کنند. شرکتی را که از دستکاری مشتریان خود امتناع می کند ، خریداری و پیدا کنید و شما قادر خواهید بود خود را به روشی معرفی کنید که مانع از ورود شما در ترسناک 95٪ شود!

سایر جنبه های موفقیت در هر مشاغل ، که شما – و فقط شما – باید آنها را فراهم کنید ، پشتکار ، پشتکار ، تعهد ، عزم ، رهبری ، خلاقیت ، صبر ، آگاهی از روند بازار ، عزم ، استقامت و امید است. این هزینه با هیچ هزینه ای نمی تواند از منبع خارجی تهیه شود.

بسیاری بر این باورند که بدون داشتن پول و اتصالات مناسب ، دستیابی به موفقیت غیرممکن است. با این حال ، این مورد کاملاً درست نیست ، به همین دلیل “پول” و “ارتباطات” در بند آخر لحاظ نمی شوند. پول و اتصالات می توانند به شما در موفقیت سریع تر کمک کنند ، اما این همیشه اتفاق نمی افتد ، و بسیاری از افرادی که مشاغل با سرمایه های بزرگ را شروع می کنند ، وقتی دیگران از دستمزد خود بی بهره می روند ، شکست خورده اند و تعادل بسیار موفق وجود ندارد.

موفقیت واقعی کسب و کار کسی است که صرف نظر از تعداد مشکلات و چالش ها از انصراف خودداری می کند. فقط کسی که استعفا می دهد در کاری که می خواهد انجام دهد شکست خواهد خورد. نگران این نباشید که آیا می دانید چه کاری انجام دهید و چگونه. فقط به آنجا بروید و این کار را انجام دهید. با پیشرفت ، همه چیزهایی که شما نیاز دارید ، تقریباً مثل جادو در مقابل شما ظاهر می شود. زیرا ذهن بسیار قدرتمند است ، و هنگامی که شما در جهت های رویای خود حرکت می کنید ، ایده ای را پشتیبانی می کنید که به جهان است ، که باید در مقابل شما تعظیم کند!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا