چریکی – روشهای بازاریابی جاسوسی

[ad_1]

شاید شما این اصطلاح را در رابطه با کارزارهای سیاسی بکار برده باشید و در واقع این یکی از متداول ترین دلایل استفاده از قایقرانی است. با این حال این تکنیک همچنین می تواند به طور موثر برای تجاری سازی جنگ چریکی مورد استفاده قرار گیرد.

این چیست؟

مرور به تبلیغاتی اشاره دارد که به گروهی از مصرف کنندگان هدفمند معمولاً در همان مکان در سطح فردی می رسند. یک مثال ساده از یک کارزار پیمایشی مکان جدیدی از پیتزا است که کارمندان خود را با تابلوهای بروشور می فرستد تا در بیشترین تعداد ممکن درب در محل تحویل خود باقی بماند.

سایر تکنیک های شناسایی شامل موارد زیر است:

  • معرفی درب به درب (فکر می کنم شاهدان یهوه اینجا هستند).
  • توزیع بولتن پارکینگ.
  • نمونه برداری از پیاده رو یا مرکز خرید.
  • مبارزات تلفنی

چطوری این کار را انجام میدهی؟

اگرچه در اکثر کمپین های نظرسنجی هزینه های مالی وجود دارد (معمولاً برای چاپ مطالبی که قصد توزیع آنها را دارید) این نوع بازاریابی می تواند ارزان و موثر باشد. سه مرحله برای موفقیت یک کمپین وجود دارد: برنامه ریزی تهیه و توزیع.

برنامه ریزی: این البته مهمترین چیز است. شما باید خود مواد را برنامه ریزی کنید و همچنین باید منطقه توزیع یا موثرترین روش را برای شما و تجارت خود تعیین کنید.

برای مشاغل محلی مطمئناً علاقه مند خواهید شد تا به صورت محلی بگردید. شما می توانید برگه های درب به درب توزیع کنید (حتماً قبل از شروع به تصویب مواد در این زمینه قوانین منطقه خود را مرور کنید) یا آنها را در تابلوهای اعلانات انجمن یا ستونهای تلفنی ارسال کنید (دوباره قوانین محلی را اینجا ببینید) یا یک برنامه پستی برای منطقه ارسال کنید.

همچنین می توانید با سایر شرکت های محلی ترتیب دهید تا مواد خود را (بروشورها کارتهای ویزیت بروشورها و بوک مارک ها برای نام بردن چند مورد) در ازای تبلیغات خود تحویل بگیرید. اگر مطالبی در دسترس است حتما در مورد رویدادهای جامعه که ممکن است بازار هدف شما را جذب کند هوشیار باشید.

اگر تجارت شما در درجه اول به اینترنت متصل باشد منطقه جاسوسی شما شامل وب سایتهای مکرر و تالارهای گفتگو با مشتریان هدفمند و همچنین ایمیلهای شخصی خواهد بود. حتماً تحقیقات خود را انجام داده و لیستی از این مکان ها به همراه روش هایی که می توانید برای جلب توجه در آنجا استفاده کنید (تبلیغات بنر عضویت در انجمن وبلاگهای مهمان مقالات خبرنامه ها و غیره) دریافت کنید.

هنگام برنامه ریزی مواد خود حتماً مدتی را صرف کنید تا هرچه ممکن جذاب و جالب باشد. فرمول خود را از خطاهای املایی و دستوری ترکیب نکنید – این نه تنها می تواند اولین تأثیر بد را بر روی مشتریان بگذارد بلکه می تواند عواقب ناخواسته ای را نیز در پی داشته باشد. به عنوان مثال شدید تصور کنید که اگر زنجیره شش متل یک تایپی را از دست بدهد چه اتفاقی می افتد و یک تبلیغات تبلیغاتی برای متل های جنسی را راه اندازی می کنید!

اشتباهات شما ممکن است ناخوشایند نباشد اما اگر در مواد تبلیغاتی خود اشتباه کنید مشتریان شما بیشتر از کیفیت محصولات یا خدمات شما به یاد اشتباهات خود می افتند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که مواد شما سکسی و زیبا هستند. USP خود را به خاطر دارید؟ سمت کسب و کار خود را که آن را از رقابت خود جدا می کند در نظر بگیرید و در نسخه بازاریابی خود بر آن تأکید کنید. اگر می توانید یک عبارت جذاب آرم نماد قابل تشخیص یا بازی سرگرم کننده را بر روی کلماتی که کار شما را توصیف می کند بیابید پس این پیام کوتاه درخشان می تواند در مقالات شما بسیار طول بکشد.

آماده سازی: پس از تصمیم گیری در مورد مواد خود باید آن را بسازید. اگر تعداد کمی از بروشور کارت ویزیت یا بروشور را ارسال می کنید ممکن است بتوانید خودتان را با یک چاپگر با کیفیت بالا تهیه کنید. چاپگر تجاری برای مقادیر بیشتر معمولاً اقتصادی تر است. اماکنی مانند Staples و Kinko مقرون به صرفه تر از همیشه هستند و بسیاری از شرکت های آنلاین رقابتی مانند VistaPrint.com نیز وجود دارند که می توانند انتخاب کنند.

شما باید یک فایل را برای چاپ از چاپگر تهیه کنید. با گسترش نرم افزار انتشار دسکتاپ به احتمال زیاد شما می توانید مواد را خودتان طراحی کنید. با این حال مطمئن باشید که زمان زیادی را سرمایه گذاری کرده و آن را به یک نمایش حرفه ای تبدیل کنید. اگر مطمئن نیستید که برای ایجاد مواد تبلیغاتی عالی به نظر برسید ممکن است بخواهید یک طراح یا نویسنده مستقل را استخدام کنید – برای موادی که می توانید بارها و بارها از آنها استفاده کنید یک بار قیمت پرداخت می کنید.

توزیع: این نشان می دهد که این مواد در واقع به مشتریان شما تحویل داده می شود. شما می توانید آگهی های خود را توزیع کنید یا داوطلبانی را برای کمک جذب کنید. داوطلبان شرکا یا شخصی که مایل است مدتی را برای کمک به شما در ارتقاء بگذرانند ممکن است مایل به پارک در مناطق پر رفت و آمد مانند مراکز خرید یا ایستگاه های حمل و نقل و توزیع وسایل خود باشد.

شما ممکن است موارد خود را از طریق نامه پستی کنید در این صورت توزیع شما شامل سفر به اداره پست است. اگر در یک مشاغل محلی دیگر شریک هستید مجبور خواهید بود که یک دسته از موارد را با آنها ترک کنید.

اگر در حال برنامه ریزی یک کار اکتشاف آنلاین هستید ایده خوبی است که سعی کنید مکان های مختلف را با هماهنگی و هماهنگی انجام دهید و در همان بازه زمانی ضربه بزنید. چندین بنر تبلیغات مقاله پست های انجمن نوشته های وبلاگ و ایمیل هایی که بیش از یک بار به مخاطب هدف شما می رسد به تقویت شغل شما در ذهنشان کمک می کند و به آنها کمک می کند دفعه بعدی که به محصول یا خدمات خود نیاز دارید یادآوری کنید.

خلاصه

  • Canvassing هر روش بازاریابی است که به صورت فردی به بسیاری از مصرف کنندگان می رسد
  • جاسوسی اشکال زیادی وجود دارد از جمله توزیع آگهی ها و بروشورها نمونه گیری بازاریابی درب به درب یا تلفن و کمپین های آنلاین
  • بوم پرده زمانی موثر است که شما در حال تحقیق در مورد جمعیتی بازار هدف خود هستید و می توانید به چندین مورد از آنها در همان منطقه برسید
  • شرکت های دیگر شرکای رومینگ عالی هستند زیرا می توانید بدون تلاش زیاد به همه مشتریان آنها برسید
  • این نظرسنجی برای دستیابی به نتایج به پیام های محکم و مطالب خوب نوشته شده متکی است
  • روند توزیع آخرین مرحله جاسوسی می تواند بصورت حضوری آنلاین یا از طریق شخص ثالث صورت گیرد

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا