دنیای وب

چند نکته در مورد سئو و مدیریت رسانه های اجتماعی

اگر به دنبال راهی برای افزایش رتبه برای سئو و اولویت مدیریت رسانه های اجتماعی هستید، در اینجا بهترین شرط بندی شما وجود دارد: فیس بوک، توییتر و وبلاگ ها. این سه سایت شبکه اجتماعی بیشترین محبوبیت را در بین کاربران و افراد تجاری دارند. این موارد در سئو نیز نمایه می شوند و در صورت فعال بودن کافی در این سایت ها به شما کمک می کنند تا رتبه خود را افزایش دهید. نه تنها این، بلکه تعداد افرادی که با آنها در ارتباط هستید نیز می تواند به افزایش رتبه SEO شما کمک کند. سئو و مدیریت رسانه های اجتماعی آنقدرها که به نظر می رسد سخت نیست، فقط به کمی تلاش و چند نکته مانند این نیاز دارد:

شبکه هدف خود را بشناسید در نظر بگیرید که ما در مورد بیش از نیم میلیون نفر فقط در این سه سایت بزرگ صحبت می کنیم، و با این تعداد ارتباطات ممکن، می توانید دریایی وسیع از مشتریان بالقوه پیدا کنید. اما من نمی گویم شما باید همه را اضافه کنید. فقط به این دلیل که شما یک اقیانوس در مقابل خود دارید به این معنی نیست که شما باید تمام آن را بردارید. باید بدانید طعمه شما چیست تا بتوانید آن را الک کنید تا ماهی مناسب را پیدا کنید. می‌توانید با استفاده از جستجوهایی که افراد مناسب را هدف قرار می‌دهند، مشتریان بالقوه را جستجو کنید، ممکن است موقعیت مکانی، سن و سایر عواملی باشد که ممکن است بخواهید قبل از در نظر گرفتن یک فرد به عنوان مشتری بالقوه به آنها توجه کنید.

مطمئن شوید صفحه شبکه اجتماعی که ایجاد کرده اید گرد و غبار جمع نمی کند. به روز رسانی فعالیت خود به صورت آنلاین ادامه دهید تا کاربران بتوانند ببینند که شما در ایجاد ایده های جدید برای محصول خود سازنده هستید. حتی از آنجایی که به اندازه یک راه‌اندازی جدید مهم نیست، فقط در مورد چیزهایی که در شرکت در حال انجام است مانند به‌روزرسانی‌های کوچک اینجا و آنجا پست کنید و نام خود را در اخبار فید نگه دارید.

از رویدادهایی که در اطرافتان می گذرد به روز باشید. حتی اگر یک صفحه تجاری است، این به این معنی نیست که نمی توانید درباره آنچه در جهان می گذرد پست بگذارید. فقط مطمئن شوید که هیچ نظر مغرضانه ای در مورد مسائل پست نمی کنید، زیرا ممکن است برخی از مشتریان را که نظرات مشابهی ندارند دفع کند.

مکالماتی را در صفحه خود ایجاد کنید، مانند سؤال از ارتباطات خود در مورد مواردی که ممکن است به شما در تجارت کمک کند. از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی تماماً در ارتباط با افراد است، باید با ارسال سؤالاتی با افراد موجود در شبکه خود ارتباط برقرار کنید تا آنها بتوانند به آنها پاسخ دهند تا بتوانید با آنها گفتگو کنید. وقتی صحبت از محیط وب سایت شما به میان می آید، این احساس اصالت را ایجاد می کند و استقبال گرم از بازدیدکنندگان سایت همیشه قدردانی می شود. درخواست بازخورد در سایت همچنین به دنبال کنندگان شما این امکان را می دهد که بدانند هدف شما ارائه خدمات بهتر به آنها است، شما را در مورد اینکه در کجا تلاش نمی کنید روشن می کند و شما را تشویق می کند تا محصولات بهتری ایجاد کنید. این منجر به وفاداری مشتری و تبلیغات احتمالی از طریق اشتراک‌گذاری لینک می‌شود و موفقیت هر دو را افزایش می‌دهد سئو و مدیریت رسانه های اجتماعی.

در نهایت، می‌توانید از یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای نظارت بر فعالیت آنلاین خود استفاده کنید تا تلاشی را که برای بررسی این سایت‌های رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهید کاهش دهید. برنامه های رایگانی وجود دارد که می توانید برای این منظور دانلود کنید و این شما هستید که انتخاب می کنید کدام یک برای شما مناسب تر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا