چهار ایده بازاریابی محتوا را باید امتحان کنید

بازاریابی محتوا یکی از سودآورترین روشها برای نمایش کسب و کار شما در وب است. با ایجاد محتوای با کیفیت بالا ، وب سایت شما بک لینک های بیشتری از وب سایت های دیگر دریافت می کند ، در نتیجه رتبه شما را در نتایج جستجوی Google ارتقا می بخشد. با استفاده از بخش هایی از مطالب ، می توانید از طریق رسانه های اجتماعی مخاطبان بیشتری را برای وب سایت خود ایجاد کنید. هرچه ترافیک بیشتری در وب سایت خود داشته باشید ، بیشتر مردم از محصولات یا خدمات شما بهره مند می شوند.

بازار | بازاریابی

برای وب سایت که فقط بازاریابی محتوا را شروع می کند ، می توان تولید محتوای ارزشمند بک لینک را شروع کرد. در این مقاله ، چهار ایده بازاریابی محتوا را بررسی خواهیم کرد. اگر نوع خاصی از مقاله را دوست دارید ، می توانید با استفاده از آن در وبلاگ خود شروع به آزمایش کنید تا ببینید که آیا این باعث ایجاد هرگونه ترافیکی می شود یا خیر.

در این مقاله امروز به انواع متفاوتی از مطالب موجود در وب خواهیم پرداخت.

1. لیست موجود

Buzzfeed یکی از محبوب ترین وب سایت های خبری خبری است که مقالات مبتنی بر لیست را ایجاد می کند. مطالعات اخیر در بازاریابی اینترنتی نشان داده است که مشتریان در ابتدا تمایل دارند روی آدرس هایی با شماره کلیک کنند. شاید ، داشتن یک شماره در عنوان باعث افزایش میزان اطلاعات شود. همچنین یک مرور کلی از تعداد مواردی که خواننده می تواند حذف کند ، فراهم می کند.

نمونه هایی از این عناوین عبارتند از:

• 6 دلیل برای استخر جلبک شما

• 5 موضوع جالب برای مهمانی / رویداد بعدی شما

• 7 مورد آیفون با دوام که ما آنها را دوست داریم

• 4 راه برای از بین بردن ویروس ها از رایانه

همانطور که مشاهده می کنید ، این عناوین امکان کلیک بر روی خواننده را آسان تر می کند ، و این می تواند باعث افزایش نرخ کلیک در نتایج جستجوی Google شود.

اگر اطلاعات زیادی در مورد موقعیت وب سایت خود دارید ، دسترسی به مقالات مبتنی بر لیست آسان است. فقط به دلیل اینکه مکان شما در ماشین ها ، مکانیک ها یا تمیز کردن پنجره ها قرار دارد ، این بدان معنی نیست که شما نمی توانید محتوا را روی آن ایجاد کنید. دسترسی و تمرکز خود را بر روی کاربردهای طاقچه ها و اطلاعات کلیدی خود که مصرف کنندگان می خواهند بدانند تمرکز کنید.

2. نمودار

نمودارها آخرین روندها هستند و می توانند در جذب ترافیک و بک لینک های بیشتر به وب سایت خود کمک کنند. نمودار آنچه را در عنوان می گوید انجام می دهد. این یک نقشه است که شامل اطلاعات است. در یک اینفوگرافیک معمولی ، می توانید آمار ، حقایق ، ارقام و تصاویر را در یک نقاشی مشاهده کنید.

نمودارها محبوبیت اخیر را در چند سال گذشته به ویژه با ظهور پینترست و سایتهای اشتراک عکس مشاهده کرده اند.

برای ایجاد نمودار لازم نیست شما یک طراح گرافیک باشید. در واقع ، شما می توانید یکی از طریق وب سایتهایی مانند http://www.venngage.com یا http://www.piktochart.com. همه این ابزارها رایگان هستند و قالب ارائه می دهند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که حقایق و آمار خود را در قالب الگوبرداری قرار دهید و یک اینفوگرافیک آماده داشته باشید!

پس از ایجاد اینفوگرافیک خود ، می توانید از وب سایت های دیگر در مکان خود بخواهید که آن را مشاهده کرده یا به نمودارهای وب سایت خود پیوند دهند. با این روش ، پیوندهایی به وب سایت خود وارد می کنید. اگر هنوز می خواهید مقاله خارج از مقاله ایجاد کنید ، کافیست متن اینفوگرافیک را در وبلاگ خود بنویسید ، همچنین یک مقاله متنی نیز خواهید داشت. اگر عنوان گرافیکی شما جذاب است و اطلاعات مفیدی را نوید می دهد ، اینفوگرافیک شما می تواند صدها پست در رسانه های اجتماعی و بسیاری از بک لینک دریافت کند. برخی از نمودارها حتی محبوب شدند ، و منجر به میلیون ها بیننده شد. اگرچه این امر بسیار نادر است ، اینفوگرافیک شما می تواند مشتریان جدیدی را از نتایج جستجوی Google و از رسانه های اجتماعی جذب کند.

3. مقاله چگونه

این نوع مقاله وب نشانگر این است که بیننده چگونه کاری انجام دهد ، خواه در مورد پخت کوکی ها و یا تمیز کردن گرد و غبار در داخل اتومبیل باشد. دامنه می تواند بسیار گسترده باشد یا بسته به قدم شما بسیار باریک باشد.

قبل از ایجاد عناوین برای مقالات خود ، کلمات کلیدی خود را با Google Keyword Planner لیست کنید.

راهنماهای آنلاین زیادی وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه این کار را انجام دهید ، اما من اکیداً Backlinko را توصیه می کنم با این ابزار کلمات کلیدی سودآوری پیدا کنید.

وقتی کلمات کلیدی را با نمودار پیدا می کنید و بیش از 2000 جستجو در هر ماه دریافت می کنید ، می توانید این کلمات کلیدی را به آدرس ها تبدیل کنید. برخی از نمونه ها می توانند شامل موارد زیر باشند:

نحوه پخت کوکی ها در 10 دقیقه: راهی سریعتر

نحوه اسکن رایانه در 30 دقیقه از Adware

• چگونه می توان دارایی های خود را با استفاده از جستجوی آنلاین ردیابی کرد

هنگام نوشتن مقاله می توانید مراحل را بطور خلاصه و کوتاه نگه دارید. این یکی از مزایای مقاله “چگونه” است. نیازی به نوشتن کلیپ های طولانی و زیگزاگی نیست. تا زمانی که مراحل را بطور واضح و مشخص به صورت مختصر تعریف کنید و مراحل به خواننده کمک می کند ، یک دارایی ارزشمند برای دنیای آنلاین ایجاد کرده اید.

مقاله شما با راهنماهای دیگر شروع به رتبه بندی می کند ، اما اگر کمی رقابت وجود داشته باشد ، ممکن است بلافاصله ترتیب خود را شروع کنید.

نتیجه

افرادی که از بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از استراتژی تجاری خود استفاده می کنند ، طی چند ماه نتایج را مشاهده می کنند. اثرات نوشتن محتوا ممکن است مدتی طول بکشد ، اما به محض افزایش ترافیک ، می توانید انتظار داشته باشید که ترافیک در طی ماه ها ادامه یابد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا