چهار نکته Google PPC

[ad_1]

Google

پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC ، روشی محبوب در زمینه بازاریابی اینترنتی است که در آن مروجان در هر زمان که روی یک تبلیغ خاص کلیک می شود ، به سرور پرداخت می کنند. Google PPC از برنامه ای به نام AdWords برای کمک به افرادی که می خواهند تبلیغات خود را در اینترنت قرار دهند کمک می کند تا کلمات کلیدی را برای گروه های تبلیغاتی خود توسعه دهند. این یکی از موثرترین ابزارها برای افزایش جریان مشتری به صورت آنلاین است. نکات مفید برای بهبود تبلیغات شما شامل موارد زیر است:

• به امتیاز کیفیت AdWords خود توجه کنید

• برای هر یک از انواع کالاهای موجود گروه های تبلیغاتی ایجاد کنید

میزان عملکرد تبلیغات شما در گذشته را بررسی کنید

یک صفحه فرود خوب ایجاد کنید

توجه به نمره کیفیت AdWords تبلیغات روش خوبی برای کاهش CPC یا CPC شماست. نمره کیفیت ، ارتباط کلمات کلیدی آگهی با متن آگهی و اصطلاحات مورد استفاده توسط جستجوگران را اندازه گیری می کند. نمره کیفیت بالاتر به این معنی است که تبلیغات شما در نتایج جستجو بالاتر نشان داده می شوند و CPC کمتری دارند.

بازرسی متن آگهی به همان اندازه که برای نمره کیفیت شما اهمیت دارد برای Google PPC مهم است. ایجاد گروه های تبلیغاتی برای هر نوع تغییر در هر محصولی که می فروشید ضروری است. به عنوان مثال ، اگر بیست نوع مختلف آلبوم عکس طراح می فروشید ، باید برای هر نوع مختلف گروه تبلیغاتی جداگانه ایجاد کنید. شکی نیست که این مدت زمان زیادی طول خواهد کشید ، اما صرف وقت اضافی اطمینان حاصل خواهد کرد که تبلیغات آلبوم عکس برای کاربران اینترنتی که در واقع به آنها علاقه مند هستند ، هدف قرار می گیرد.

نظارت بر عملکرد گذشته تبلیغات خود با Google PPC نیز روش خوبی برای دیدن کارایی است. خلاص شدن از شر کلمات کلیدی بی اثر یا به روزرسانی آنها با گذشت زمان باعث می شود که در نتایج جستجو نتایج خوبی داشته باشید و با کاهش CPC همچنان در هزینه های شما صرفه جویی می کنید. اطمینان از اینکه کلمات کلیدی منحصر به فرد و جمع را در یک گروه تبلیغاتی گنجانده اید ، تبلیغات شما را نیز در موقعیت های بالایی نگه می دارد. همچنین نگهداری منظم از کلمات کلیدی که برای گروه های تبلیغاتی خود انتخاب می کنید ، امتیاز کیفیت شما را نیز بالا نگه می دارد.

از همه مهمتر ، اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود شما بینندگان را به خریداران فعال ترغیب می کند. اطلاعاتی را که کاربران می خواهند پیدا کنند آسان کنید. موارد کمی وجود دارد که محققان اینترنت را بیش از یافتن پیوند امیدوار کننده ای که معلوم است به هیچ وجه متناسب با نیازهای آنها نیست ، آزار می دهد. بدون داشتن صفحه فرود خوب ، شما فقط Google PPC را برای ارسال کاربران به سایت خود پرداخت می کنید ، اما فروشی ایجاد نمی کنید. داشتن مشتریانی شاد به همان اندازه فروش منظم مهم است و یک صفحه فرود واضح که در آن قرار داده می شود ، اغلب به تجربه کاربری دلپذیری منجر می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا