چه بازاریابی دیجیتال باید و چه کاری نباید انجام دهد

[ad_1]

دیجیتال

بازاریابی دیجیتال به شکلی تکامل یافته است که چند سال پیش هیچ کس پیش بینی نکرده بود.

به همین ترتیب ، در بازاریابی دیجیتال هیچ قاعده واقعی وجود ندارد.

دلیل این امر این است که بازاریابی دیجیتال به خودی خود بسیار سریع است. به جای ماه ها ، روندها تغییر می کند و اگر به همان روش بازاریابی سنتی مشاهده شود ، ایده ها پیر می شوند.

با این حال ، مهمترین استثناء در مورد بازاریابی دیجیتال این واقعیت است که از آنجا که کل ایده برای همه باز است و می تواند بر اساس بودجه بسیار اندک باشد ، ایده شما ممکن است پیر شود یا فرسوده شود مگر اینکه سریع عمل کنید.

بنابراین ، اگر به فکر شروع کار با بازاریابی دیجیتال هستید ، در اینجا نکاتی مفیدی وجود دارد که امیدواریم به شما کمک کند روند کار را نرم تر کنید:

انجام میدهم

پژوهش

جستجو در قالب نظرات ، جمع آوری داده ها از شبکه های اجتماعی و نگاه به اطراف. روندهای مدرن می توانند به آسانی روند کار را انجام دهند.

تجزیه و تحلیل وب و تجزیه و تحلیل موتور جستجو

این یک نوع تحقیق تخصصی است. اگر نمی دانید این اصطلاحات به چه معنی است ، قبل از پیشروی باید به دنبال آنها بگردید زیرا آنها دو ستون مهم هر یک هستند شرکت بازاریابی دیجیتال ساختمان.

ایمیل و بازاریابی وابسته

به راحتی می توانید تصور کنید که بازاریابی ایمیلی چیست. به طور خلاصه ، وب سایت شما را با ایمیل تبلیغ می کند و مشتریان بالقوه را برای بازدید از آنها ترغیب می کند. بازاریابی کمیسیون پارادایم دیگری است ، زیرا افرادی را که به هر بازدید مراجعه می کنند پاداش می دهد. ساخت گذرگاه اولیه معمولاً به این روشها بستگی دارد.

بازاریابی موبایل

شعبه از بازاریابی اینترنتی تا بازاریابی موبایل یکی از سودآورترین بخش ها است. پتانسیل بازاریابی موبایل به حدی است که به زودی وب را ضرب می کند. وقتی احساس می کنید زمان مناسب است آماده حرکت شوید.

انجام نده، نکن

خیلی سریع نشو

اگرچه سرعت در واقع جوهره استفاده از بازارهای نوظهور است ، اما گاهی صبر لازم است. سعی کنید تصویر بزرگتر را ببینید. به عنوان مثال ، بسیاری از سایت های اجتماعی مانند LinkedIn ، Twitter ، Facebook ، Google+ و غیره سعی می کنید نوع مشتریانی را که می خواهید روی آنها متمرکز شوید را انتخاب کنید و در مورد چند مورد از آنها براساس آن برای تبلیغ تصمیم بگیرید. امتحان کردن همه آنها با هم راهی مطمئن برای شکست است.

در توسعه کمیاب نباشید

یک وب سایت خوب سازمان یافته اولین مارک یک خرده فروش آنلاین خوب است. از استخدام توسعه دهندگان ارزان صرفنظر نکنید زیرا ممکن است بعداً به یک مشکل واقعی تبدیل شوند.

راکد نشوید

تغییر اولین چیزی است که شما می آموزید. آماده باشید تا دائماً سایت خود را با اصطلاحات مرتبط با سئو به روز کنید و آزمایش هر زمان ممکن را ادامه دهید. اگر تیغه به خود بماند می تواند خیلی سریع شود.

دنبال جمع نشوید

شما دقیقاً آنجا هستید که چیز جدیدی را به سر میز آورده اید. همه را دنبال نکنید. قوانین خود را تعریف و پیروی کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا