چه چیزی غلتک را ساخته است؟ اسرار موفقیت آنها را بیاموزید

[ad_1]

موفقیت

در ابتدا ، فقط تعداد اندکی فروش وجود داشت ، زیرا پیش از این کسی از اسکی آنلاین شنیده نشده بود. بنابراین ، Rollerblade از تلاشهای “بازاریابی چریکی” در تلاش برای پخش این کلمه در افکار عمومی استفاده کرد. علاوه بر این ، Rollerblade همچنین از سایر تکنیک های تبلیغاتی کم هزینه مانند “وسایل نقلیه تست” در پارکینگ ها برای تبلیغ کالاهای خود در تلاش برای ایجاد تلاش مردم در استفاده از آنها استفاده کرد.

به طور کلی ، این شرکت چهار گروه اصلی کاربران را هدف قرار داده است: اسکیت بازان. گروه های تناسب اندام؛ کاربران سرگرمی؛ افرادی که به دنبال هیجان و سرگرمی از سرعت و آزادی هستند که از اسکی با Rollerblade ناشی می شود. خوب ، استراتژی های بازاریابی شرکت کار کرده است. در اوایل دهه 1990 ، تقاضا برای کفش اسکیت بورد Rollerblade® در سطح جهان رو به افزایش بود. برای برآورده کردن این خواسته ها ، Rollerblade نه تنها کانال های توزیع بین المللی را ایجاد کرد بلکه از تبلیغات متقابل با شرکت های بزرگ محصولات مصرفی برای تبلیغات و اعتبار استفاده کرد. علاوه بر این ، این شرکت همچنین به نوآوری در تکنیک های اسکی ادامه داد. در واقع ، جرمی استونر ، معاون رئیس جمهور Rollerblade ، گفت كه به احتمال زیاد “سخت ترین بخشی كه ما می فروشیم ، اسكیت باز خیابان یا سر است – از 14 تا 22 سال در همسایگی شما ترفندهایی را كه در بازی های X ESPN می بینید” است.

برای اطمینان از این که Rollerblade پاسخگوی نیازها و خواسته های مخاطبان هدف است ، این شرکت فن آوری های اسکی زیر را ایجاد کرده است:

  • سری Team Rollerblade (TRS) – یک خط اسکی که شامل همه چیز از مواد مخصوص PFS است تا بتواند یک لایه حافظه جذب کننده شوک در پارچه CoolMax © را برای جا نگه داشتن پا و خشک نگه دارد.
  • سری Lightning & Aero – خط اسکی زنانه و مردانه فوق العاده سبک با تناسب آناتومیک.
  • روغن زیتون – خط اسکی که به راحتی و قابلیت اطمینان برای مبتدیان و اسکی بازان واسطه کمک می کند.
  • ProBlade 100 – خط اسکی برای اسکی بازان حرفه ای که به دنبال سرگرمی و هیجان بیشتر هستند.

لطفا توجه داشته باشید که بازاریابی و نوآوری در اینجا متوقف نمی شود. Rollerblade به جای تمرکز فقط روی فروشگاه های مخصوص اسکیت ، خط BladeRunner را نیز با قیمت پایین ایجاد کرده است که توسط فروشگاه های زنجیره ای کالا و کالاهای ورزشی با قیمت های بزرگ به فروش می رسد تا هرکسی که به دنبال مالکیت این اسکی ها باشد ، برای خودشان ایجاد کند. علاوه بر این ، وب سایت این شرکت همچنین مباحث متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که به افراد در انتخاب اسکی ایده آل خود کمک می کند و همچنین به افراد روش های مفید اسکی و غیره را آموزش می دهد. این تضمین می کند که این شرکت به نوآوری و برآورده کردن نیازهای مشتری بر اساس داده های تحقیقات بازار ارزان از کاربران وب سایت خود ادامه می دهد.

با بیش از 200 اختراع ثبت شده ، مانند فناوری پیشرفته ترمز (ABT) ترمز بدون بلند کردن انگشتان اسکی مجاز است ، Rollerblade برای دستیابی به اهداف و اهداف سازمانی خود ، در روشهای جدید به نوآوری ادامه می دهد. در اصل ، Rollerblade نه تنها شرکتی بود که آن را آغاز کرد بلکه همچنین شرکتی بود که در طی دهه های گذشته به تسلط خود ادامه داده است. پیتر دراکر یک بار عاقلانه اظهار داشت که “شرکت ها فقط دو کارکرد دارند – بازاریابی و نوآوری”. از طریق نوآوری های خلاقانه و بازاریابی کارآمد ، Rollerblade همچنان بر بازار اسکی حاکم است و میلیون ها واحد در بسیاری از نقاط جهان به فروش می رسد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا