ساختمان و مسکن

چه چیزی Alhambra در گرانادا را بسیار جذاب می کند؟

تاریخ الهامرا مربوط به موقعیت جغرافیایی است که در آن پیدا شد ، گرانادا. در تپه ای غیرقابل دسترسی صخره ای ، در سواحل رودخانه دارو ، محافظت شده توسط کوه ها و احاطه شده توسط جنگل ها ، در میان قدیمی ترین نقاط شهر ، کاخ الهامرا مانند یک قلعه باشکوه با تن های قرمز در دیوارهای آن مانند نمای بیرونی زیبایی لطیف از درون ایستاده است.

Alhambra به عنوان یک منطقه نظامی طراحی شده بود و در اواسط قرن سیزدهم میلادی ، پس از ایجاد Nazarene de Reno و ساخت کاخ اول ، توسط پادشاه موسس محمد بن یوسف بن نصر ، معروف به الهامار ، به اقامتگاه سلطنتی و حیاط گرانادا تبدیل شد.

در طول s. سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم میلادی ، این قلعه با دیوارهای بلند و برجهای دفاعی به قلعه‌ای تبدیل شده است که شامل دو منطقه اصلی است: منطقه نظامی یا کسبا ، پادگان نگهبان سلطنتی ، مدینه یا کاخ مدینه ، جایی که کاخ معروف ناصره و بقایای خانه های نجیب و معمولی که در آن زندگی می کردند. کاخ چارلز پنجم (که پس از تصرف این شهر در سال 1492 توسط پادشاهان کاتولیک ساخته شد) در مدینه نیز حضور دارد.

باستان شناسی همچنین شامل کاخ جداگانه ای در مقابل کاخ الحمرا است که توسط باغ ها و باغ ها احاطه شده است و این بزرگترین خوشبختی پادشاهان گرنااد ، ژنرال بود.

منشأ کاخ الهامرا به دلیل یک کلمه عربی به معنای “قلعه سرخ” است ، شاید به دلیل رنگ آمیزی صورت های فلکی و دیوارهایی که کاملاً اطراف تپه لا Sabica را احاطه کرده اند ، که در زیر نور ستارگان با نقره قرار دارد ، اما در زیر آفتاب رنگ طلایی می گیرد. اگرچه تعبیر شاعرانه تری وجود دارد ، اما توسط مورخان مسلمان روایت می شود که در مورد ساخت کاخ الحمرا “در زیر چراغ جستجو” صحبت می کنند. در ابتدا برای مقاصد نظامی ایجاد شده ، کاخ الهامرا یک قلعه (کاخ) و یک کاخ (کاخ) و یک شهر کوچک (شهر) بود ، در همان. زمان این شخصیت سه گانه به ما کمک می کند تا بسیاری از ویژگی های این اثر تاریخی را بفهمیم.

از کاخ الهامرا به عنوان یک اقامتگاه سلطنتی تا قرن سیزدهم هیچ اشاراتی در دست نیست ، هرچند استحکامات از قرن نهم وجود داشته است. سلطنت گرانادا ، زرتا ، قلعه ها و کاخ های خود را در تپه های آلپ قرار داده بود و تنها یکی از آنها باقی مانده است. پادشاهان زردز احتمالاً شاهزاده هایی بودند که از سال 1238 قصر الهامبرا را ساختند.

بنیانگذار خانواده ، محمد الاحمر ، بازیابی قلعه قدیمی را آغاز کرد. کار وی توسط پسرش محمد دوم به پایان رسید که جانشینان فوری وی اصلاحات را ادامه دادند. ساخت کاخ (به نام Casa Real Vieja) به قرن چهاردهم برمی گردد و کار دو پادشاه بزرگ: یوسف اول و محمد پنجم محمد ششم است ، آنها علاوه بر قطعات و استحکامات دیگر ، تزئین کاخ ها را در تالار شیرها به پایان رسانده اند.

الهامرا در سال 1492 هنگامی که پادشاهان کاتولیک به گرانادا حمله کردند ، به یک دادگاه مسیحی تبدیل شد. پس از آن ساختمانهای زیادی ساخته شده اند تا بتوانند یادداشتها ، پادگانهای نظامی ، کلیسای فرانسیسکان و صومعه را در خود جای دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا